Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Imay, top gedaan! Hoe voel je je?
Nee nooit blaren gehad, gek hè. Maar heb ook niet verder dan 32 getraind, en de blaren kwamen daarna. Heb ook aan beide voeten aan m’n grote teen aan de binnenkant echt een enorme blaar. Gisteren doorgeprikt en het spoot eruit, sorry voor de beeld denkers.
Zouden teen sokken dit voorkomen?
-Namiro- schreef:Snelle vraag tussendoor..
na alle updates van de afgelopen we(e)k(en) werkt mijn navigeren ineens anders/niet..
ik kreeg gister ineens geen meldingen meer op mijn horloge bij een afslag..
iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen?
germie schreef:Ik heb het nog niet gehad, maar als je moet, laat je het dan niet gewoon lopen? Want dat was dacht ik juist wat hardlopers doen als ik het van anderen begrepen heb. Want met 7 minuten in de rij staan gaat dit ook weer van je tijd af natuurlijk.
leonie87 schreef:Lughnassadh ik ben begonnen met jou blog, van onder naar boven dus ik ben nog even bezig. Maar wauw... Wat een weg heb jij al afgelegd en wat leg je alles goed en helder uit. Echt heel knap!
Wat betreft rennen zou ik willen zeggen, gewoon jou gevoel volgen maarja na het lezen van jou blog, lekker afmaken
germie schreef:Ik heb het nog niet gehad, maar als je moet, laat je het dan niet gewoon lopen? Want dat was dacht ik juist wat hardlopers doen als ik het van anderen begrepen heb. Want met 7 minuten in de rij staan gaat dit ook weer van je tijd af natuurlijk.
Samantha_ schreef:Wauw Busymissy, 6 paarden en 4 kids!
Ik heb net een korte wandeling gemaakt. Op een oma tempo.![]()
Iemand bekend met 14k schema voor marathon training?
Suliko schreef:EDIT: inmiddels is ronde 44 ingegaan bij de Backyard Ultra, nog drie lopers over van de 15, twee mannen en één vrouw. Ze zitten nu over de 288 kilometer heen, echt absurd!
Suliko schreef:Volgens mij is dat ook helemaal niet wat de meeste lopers doen, het maar laten lopen.Hooguit de 1% elite toprenners, maar die zijn ook niet lang onderweg, dus ik gok dat zij ook gewoon na een marathon naar de wc gaan. Bij wegwedstrijden zijn altijd dixie's onderweg en bij trailruns kun je gemakkelijk de bosjes induiken. Op instagram zie ik genoeg mensen die onder de 3 uur een marathon rennen en gewoon onderweg een dixie pakken. Daarnaast de irritatie die het geeft, ik kan me niet voorstellen dat je die verloren minuten met naar de wc gaan niet alsnog verliest, überhaupt rennend je behoefte doen, lijkt me ingewikkeld.
Suliko schreef:iirrssjjee, oh jemig, toch kan ik me er wel iets bij voorstellen in zo'n situatie.
IMAY1990 schreef: