Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marlis schreef:HeerlijkHier was het juist heerlijk weer. 18 graden opeens. Kon rond etenstijd na het werk nog in de tuin zitten.
Gnome schreef:Teveel prikkels@kiwi ja ik vond 3 wel heftig.. Vooral babyplanet vond ik best een aanfluiting. Echt enorm chaotisch en konden niets vinden dus daar uiteindelijk met lege handen weer weggegaan
Kiwipitje schreef:Ohh Melanie die gebroken nachten die breken je echt zo op hè? Als je dan weer een keer een goede nacht hebt dan voel je je direct weer mens (voor een halve dag ofzo).
Een warme douche, een (voeten)badje met magnesiumvlokken en het gebruiken van lavendel olie (smeren onder je voeten / op je slapen) schijnt allemaal te kunnen helpen, maar er is geen heilige graal wat voor iedereen helpt.
Kiwipitje schreef:linda2008 schreef:En extreem vermoeide voeten.. herkent iemand dat? Na een half uurtje op stal heb ik het gevoel alsof ik de vierdaagse heb gelopenAlsof je naar een festival geweest bent joh. Ik merk wel wat verschil welke schoenen ik aan heb gehad.
Charlotte446 schreef:Daar heb ik ook last van gehad Linda. Gelukkig is dat (voor nu) weer over. Ik kies sowieso al de hele zwangerschap voor comfortabele schoenen.
Heb je gewoon een halve taart opgegeten gnomeIk hou mezelf altijd voor dat ik met Pasen 1 kleine paashaas in 1x op mag (vr)eten. Doe het eigenlijk nooit maar vind het altijd wel een goed compromis met mezelf dat ik de rest van de tijd rondom Pasen dan normaal kan/moet doen qua zoetigheid.
Het behang wordt 99% zeker de bosdieren in het potloodgrijs van Pimpelmees. De muur waar de grote kledingkast en commode komt te staan Urban Taupe of Shale Rock. Van de Urban Taupe heb ik nog verf over dus dat zou makkelijk zijn. Ik zie het zo dat het de eerste paar jaar meer mijn kamer is en ik hou van rustige en natuurlijke tinten. Sinds mijn burn-out wordt ik onrustig van hele drukke ruimtes qua kleuren. Wanneer de kleine aangeeft een andere kleur te willen, vind ik dat helemaal primaWe gaan wel leuk met accessoires in het blauw en/of groen aankleden.
[ [url=m/2XbnU6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Ik houd wel van wat kleur, vind de mode van nu met al die witte en beige kamers dan ook niet zo spannend![]()
Heb gisteren kennis gemaakt met het kindje van een vriendin, die is nu een maand oud en lekker de fles gegeven en op schoot gehad. Vannacht bijna niet geslapen, mevrouw besloot een groot deel van de nacht letterlijk dwars te liggen![]()
Morgen vieren we dat mijn vriend en ik elkaar 2 jaar kennen, blijft een beetje belachelijk dat ik zwanger ben