4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:40

@Joanne1997, ik ga stage lopen op een dialyse afdeling voor 5 maanden.

@Castilja, ik heb gewoon een lepel heksenkaas door de salade gedaan inderdaad! Erg lekker. Lekker bezig geweest met de messen haha :+

@Lindor92, welkom!

@Nanouk, nog gefeliciteerd met je vriend!

@Lis_Ol, wel gezellig dat je vriend mee doet met het gezonde eten :)

@Maanlicht, welkom terug en wat leuk dat je verloofd bent. Gefeliciteerd *\o/*

Mijn verwachte lijstje voor vandaag:
O: 2/3 appelbeignet (die moest op haha), mandarijn
L: verse pompoensoep, meergranen triangel met heksenkaas, 25 gram ongezouten cashewnoten, cappuccino
T: 250 gram magere kwark met ananas
A: woknoodles met runderreepjes, teriyaki woksaus, ei en wokgroente
T: cappuccino, yoghurt met cruesli en een banaan
Totaal: 1800 kcal
B: 16.000 stappen (schatting ongeveer 2400 kcal vandaag)

Wederom tevreden *\o/* Lekkere 3 dagen gehad qua eten, vanmiddag nog een flinke wandeling gemaakt en 's ochtends naar stal geweest. De rest van de dag blijf ik lekker thuis. Moet weer wat voor school doen, kerstvakantie is voorbij :(
Wel erg tevreden over mijn heup na zo'n wandeling vandaag :D Gaat eindelijk de goede kant op.

Marjo

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:23

Nou ik heb op Mepal een mooie saladebox besteld :D Nu maar eens op zoek naar lekkere saladegerechten.

Mooie lijstjes komen hier voorbij trouwens, daar kan ik ook genoeg inspiratie uit halen :)

Mijn lijstje van gisteren:
O: Rundvleesslaatje
L: Twee pistolets, 1 met ham/kaas 1 met pure chocopasta
A: Pokébowl met kip, garnalen, avocado, mais, edamame, mango en massago
Geen tussendoortjes gehad, ik was pas laat wakker dus ontbijt en lunch zaten al dicht op elkaar. Pokébowl was ontzettend vullend dus hier had ik voor de rest van de avond ook genoeg aan.
Weinig bewogen, ik heb gewerkt.

Vandaag:
O: Croissant en een gekookt ei
L: Kaasstengels
A: Wordt een maaltijdsalade en een portie crispy shrimps
Ook nog geen tussendoortjes gehad. Weinig beweging dus weinig honger ook. Ben nu ook weer aan het werk :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:02

Imay; wauw wat onwijs knap -18 kilo! Petje af, super goed gedaan!

Mara; haha ja als hij thuis is help ik hem wel een beetje. Nadeel is als hij onderweg is voor werk, hij soms pas om 21.30 eet en dan om 23.00 gaat slapen. Niet super gezond.. maar ik doe de boodschappen dus heb nu appels mee genomen voor onderweg en gezonde tussendoortjes hihi.
Ben benieuwd hoe je ‘dieet’ je gaat bevallen vanaf morgen! En ook hoe je lijstjes eruit gaan zien.

Welkom terug Jip! En gefeliciteerd met jullie verloving!

Tanja; tof dialyse afdeling! Dacht dat ic/seh de planning was? Maar dit is ook wel super interessant.
Net lijstje en ook fijn dat het goed gaat met je heup met het bewegen.

Marjo: oh die salade boxen zijn echt ideaal! Ik heb er ook een en neem geregeld wat mee naar werk.
Wel wat karrige lijstjes idd zonder tussendoortjes.. ik zou het er niet op volhouden :))

Hier tevreden over vandaag, tot nu toe dan. Maar ga zo even naar bed om vannacht weer te gaan werken, dus ook geen moment meer om te eten.
O; 150 gr Griekse yoghurt met 1/2 appel, 15 gr müsli, kaneel en 150 ml chocolademelk.
T; 2 rijstwafels paprika.
L: afbakstokbroodje met een plak ham en kaas
Wel in 2e opgegeten, 1 deel om 13.00 voor mijn les en t andere deel om 15.00 na mijn les _O-
A: carpaccio salade met rucola, pijnboompitten, groene pesto, Parmezaanse kaas en een klein beetje olijfolie.
T: vnv onderweg naar werk nog 2 chocolade koekjes

Beweging; zit nu op 11.000 stappen plus 45 minuten intensief lessen met t paard.
Hiermee zit ik op 1695 incl drinken. Even iets lager ter compensatie van de afgelopen dagen en aangezien ik vannacht weer ga eten komt het zo mooi uit :)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:07

@Lis_Ol, ja dat was zeker de planning. Dat was een van mijn teleurstelling een aantal weken terug. Ik heb 4 jaar lang een honoursprogramma gedaan om stage te mogen lopen op de IC en SEH en nu is dat ineens geannuleerd. Ik ben hier dus ook niet zo blij mee. Maar het is niet anders, ik hoop dat ik een leuke tijd op de dialyse ga krijgen :)
Mooi lijstje en werkse vannacht!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:34

Oh een pastasalade carpaccio.. Zo lekker. Vind pasta alleen zo'n koolhydratenbom dus ik eet het eigenlijk nooit, maar zou ik gewoon weer eens moeten doen. :9
Marjo had je die pokébowl zelf gemaakt? Klinkt heel goed! Qua de rest van je lijst denk ik dat je om af te vallen echt gezondere keuzes kunt maken, maar weet niet helemaal of je misschien gewoon de feestdagenrestjes op maakt..

Hier vandaag qua eten een goede dag, beweging mwoah. Mijn stage en studie liggen stil en zit in m'n eentje in mijn studiootje in Amsterdam, maar het sluipt er weer een beetje in dat ik niet weet wat ik moet doen omdat alles dicht is. Ik heb 30 minuten hardgelopen, vanmorgen boodschappen gedaan op de fiets en bijna de 10.000 stappen aangetikt, maar verder alleen maar achter de laptop gezeten. Als iemand tips heeft hoe de lockdown door te komen als alles stil ligt, be my guest :')
O: 3 Linzenwafels met 'n plak kaas door drieën, koffie
T: High protein yoghurt van de Lidl
L: 40 Gram havermout, 100 ml amandelmelk, 100 gram magere kwark, eetlepel pindakaas en 10 gram eiwitpoeder.
T: 1,5 liter groentesoep en zelfgemaakte kokoskoekjes (zo lekker, ik gooi hieronder het recept!)
A: 200 gram gegrilde kipreepjes, 2 kommen groentesoep en een potje Amsterdamse Uitjes.

Recept kokoskoekjes:
30 Gram kokosmeel
20 Gram honing
1 ei
Alles bij elkaar mengen, het deeg in een paar bolletjes en de bolletjes platter drukken op de bakplaat.
20 Minuten in de oven op 170 graden. :D
T:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:39

Haha ja de rundvleessalade is een restje van de feestdagen (dat hebben we 1x per jaar). De pokebowl besteld, dat heb ik niet zelf gemaakt :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:46

@Castilja: gelukkig geen pijn aan mijn 'gehavende' vinger, haha! Heb er alleen constant een plakker omheen omdat ik schrik heb dat er iets achter de scheur blijft hangen, en de nagel eraf wordt getrokken! En ik vind jouw beweging ruim genoeg, dat vind ik zelf een hele productieve dag hoor, haha! Heel clean lijstje, en die koekjes moet ik snel proberen!
@Marjo: Mooi lijstje gisteren, vandaag misschien nog een paar tussendoortjes. Ik zou persoonlijk wel geen salade als ochtendeten kunnen eten :D
@Taifoen: Wat studeer je? Mijn 'vakantie' is ook jammer genoeg om, en de blok begint. Heel mooi lijstje, en laag in kcal in vergelijking met de hoeveelheid! Veel gewandelt ook :)
@Lis: Mooi lijstje!

Vandaag niet heel tevreden over mijn lijstje. Een combinatie van weg van thuis zijn en niet 100% controle hebben over wat ik voorgeschoteld krijg! Ik ga mij morgenvroeg weer eens wegen, ben benieuwd want dat is weer enkele dagen geleden!

O: 1 snee wit brood, salami, 1 koffie, 1 banaan
L: 1 bord leftover chinees (rijst, kipsaté met pindasaus, ajuin, babi pangpang)
T: 2 pralines, hand druiven
A: pasta met homemade(kers)tomatensaus

B: 13500 stappen, 30 min losrijden

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 22:24

Mijn ontbijt was pas om 11u ofzo, heb tot half 11 geslapen :')
Maar dat doen we maar 1x per jaar hoor :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 22:34

Tanja; jeetje dat kan ik me voorstellen! Wat is de reden dat je nu op de dialyse geplaatst ben dan? Hoelang moet je daar stage lopen?

Castilja; ik had idd met pasta, wel volkoren. In totaal was mijn maaltijd 547 kcal, dus wat dat betreft is het wel netjes! Die koolhydraten een x voor lief nemen; t is zo lekker :))
Net lijstje hoor!

Vind t nog een best net lijstje hoor nanouk, zeker met de beweging die je heb gehad :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 08:53

Mara: hoe heet dat bloedonderzoek ook alweer wat jij heb gedaan? Mijn collega heeft ook klachten zoals opgezette buik, ondanks gewichtsverlies. Dus dacht misschien ook iets voor haar, maar kan het niet meer terug vinden :))

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:35

@Marjo: hahaha no offense hoor! Ik eet het niet vaak, maar ik lust wel zeker een boterham met salami en confituur, lijkt me ook een hele rare combinatie voor veel mensen :o
@Lis: stiekem vind ik het altijd leuk om te horen dat mensen mijn lijstje toch vinden meevallen haha! Vandaag proberen minder koolhydraten/zetmeel te eten.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 10:06

Nanouk ik krijg echt nog steeds de rillingen als ik lees over je nagel :') Hoe gaat het inmiddels? Ik was zelf iets te ruw omgegaan met vastgeplakt gaas rond mijn vinger (sorry jongens, dit in een eettopic..) dus ik heb de boel weer gemolesteerd en begin van voren af aan :+

Ik ga zo ontbijten met mijn zelfgemaakte kokoskoekjes. Mijn rijstwafels zijn op, heb niet bijster veel trek en dus niet zoveel zin in een unit als ontbijt. Dan maar kokoskoekjes. Was in het recept vergeten te zeggen dat ik er wel wat zoetstof doorheen doe trouwens, ze zullen zonder ook prima te pruimen zijn maar toch. (:

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 10:21

@Taifoen: Hè wat vervelend van je stage.. Ik snap dat je daar gigantisch van baalt.

@Marjo: Lekkere lijstjes! Die poké bowl en crispy shrimps <3. Maak je die shrimps zelf?

@Lis_Ol: Klinkt goed die carpaccio salade!

@Castilja: Ik snap wel wat je bedoeld.. Vervelend dat je niet zo goed weet wat je moet doen. Kun je thuis iets van krachttraining doen? Als je tips wil of iets kun je me altijd even een berichtje sturen. Je kokoskoekjes klinken heerlijk!

@nanoukkie: Op zich geen vreselijk lijstje, ik had alleen nog wat extra groente toegevoegd.

Mijn lijstje voor vandaag, ben heel benieuwd :+:
O: 150 gram magere kwark, 150 gram volle kwark, flavdrops witte chocolade
L: een stevige speltcracker en twee maiswafels met twee gekookte eieren, guacamole van een halve avocado, 1 puntpaprika
A: 250 gram beenham met honing mosterdsaus, 150 gram kruimige aardappelen gepureeerd en 350 gram broccoli
T: 150 gram magere kwark, 100 gram volle kwark, appel, flavdrops toffee

Calorieën: 1535 | eiwit: 125 gram | vet: 60 gram | khd: 128 gram

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 11:29

Allereerst voor jullie allemaal de beste wensen voor 2021! <3

Tanja: Super lekkere lijstjes heb je gedeeld, daar mag je zeker tevreden mee zijn!
Fijn dat je heup het zo goed doet! Hoop echt voor je dat dat zo gaat blijven.

Castilja: top lijstje!
Vervelend voor je dat alles stilvalt. Knap dat je toch een dagelijks ritme probeert te behouden en gezond eet want je lijstjes zien er heel fijn uit. Het recept voor de kokoskoekjes klinkt top! Iets om te onthouden.

Nanouk: Fijn dat je jezelf niets kwalijk neemt over oudjaarsavond, je hebt genoten van het lekkers dus dat is super! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Wauw dat aantal stappen compenseert inderdaad zeker! En oeh, chinees :9
Lastig is dat inderdaad, als je niet thuis bent en niet zo veel keuze hebt in wat je gaat eten. Desondanks toch een nette lijst hoor!

Lindor92: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen! Wat fijn dat je het samen met je vriend aan gaat! Dan kunnen jullie elkaar in ieder geval motiveren en helpen. :)
Ik haal zelf veel recepten en inspiratie van https://www.chickslovefood.com
Daarnaast wat anderen ook al zeggen, brood vervangen voor kwark of yoghurt!

Lisanne: Wat goed dat je vriend ook wat af wil vallen! Super lief dat je gezonde boodschappen voor hem hebt gedaan. En Japanse nootjes zijn echt mega lekker. Verder een heel net lijstje hoor!
Je carpaccio salade klinkt echt heerlijk! Succes weer met je nachtdiensten.

Imay: wauw wat ben je veel kwijt, ontzettend knap! Maar wat misschien nog wel veel belangrijker is, is dat je je levensstijl hebt verbeterd waardoor je je gewicht ook kwijt zult blijven als je zo door gaat! :D De doelen die je gesteld hebt zien er dan ook super goed uit. Je instelling is echt top.

Mara: fijn dat je jaarwisseling goed verlopen is qua eten! Succes met het beginnen aan het dieet voor je buik. Zal flink wennen zijn op het begin.

Maanlicht: Welkom terug, leuk dat je weer mee komt praten!
Gefeliciteerd met jullie verloving <3
Zal wel even wennen zijn om van bulken weer richting cutten te gaan, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ben dan ook erg benieuwd naar je progressie foto’s. In ieder geval super om te horen dat je sterker geworden bent.
Hoe bevallen die flavdrops? Je lijstje ziet er verder echt fijn uit! Al zou ik zelf wel veel behoefte krijgen om te eten zo zonder tussendoortjes.

__

Hier ook een prima jaarwisseling gehad! Het waren qua eten wel gekke dagen. Gelukkig heb ik afgelopen drie dagen ruim 150 kilometer gefietst op mijn racefiets dus dan voel ik me niet zo vlug schuldig om wat ik eet.
Vandaag wel weer even terug in het gareel haha. Altijd weer wennen na een paar weekenddagen.
Lijstje van gisteren (een echte weekenddag):

O: twee kleine brunch broodjes met kaas en rosbief, pistoletje met kaas. Cappuccino
T: chai latte, koffiekoekje
L: shake (15 gram whey, 200 ml ongezoete amandelmelk), volkorenboterham met pindakaas
T: rijstwafel
A: risotto, sperzieboontjes, kipfilet, paar stukjes kroepoek
T: 200 ml magere yoghurt, 100 ml vanille vla
T: zandkoekje, pakje melba toast

B: 30 minuten wandelen, 90 minuten racefiets

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 12:17

Heb ik net foto’s gemaakt, zijn ze met ander licht dan mijn begin-bulk foto’s :+

Dus moet weer opnieuw...

Dit is een foto van vanmorgen:
Afbeelding

@Joanne: de flavdrops bevallen super goed! Ik heb in mijn bulk vooral honing gebruikt om mijn kwark zoeter mee te maken, maar dat past nu niet meer elke dag in mijn eetpatroon. Dan zijn de flavdrops heel handig. Ik heb ze zelf in de smaken: white chocolate, toffee, cherry, coconut en peach. Geen tussendoortjes is wel lastig inderdaad, ik merk alleen dat ik het beter doe op een paar grote maaltijden dan een heleboel hele kleine.

Goed bezig met fietsen! Knap hoor!

Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:03

Hoi allemaal,
Ik zou mij graag willen aanmelden.

2 en een half jaar geleden ben ik bijna 25 kilo afgevallen. Van ongeveer 87 kilo naar 64 kilo. Ik ben nu sinds die tijd stabiel qua gewicht maar door onder andere de feestdagen ben ik 4 kilo aangekomen. Die wil ik er graag weer afhebben en weer een gezondere leefstijl aanhouden. Ik ben weer begonnen met thuissporten en sinds vandaag begonnen met bijhouden van eetlijstjes via Food App (lijkt op mfp)

Ik heb via de app ingevuld hoeveel ik wil afvallen en in welk tijdbestek en ze hebben berekend dat ik ongeveer per dag 1400 kcal mag. Ik zou graag hier ook mijn lijstjes willen delen en verder meelezen voor tips en inspiratie :)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:11

Hey Mazikeen, welkom! Wat knap dat je zoveel kilo bent afgevallen!! Dan weet je goed hoe het moet :) :) Ik vind 1400 kcal best weinig, die apps zijn meestal niet helemaal verantwoord als je uitrekent hoeveel je volgens dat ding mag eten. Als je een periode 1400 eet val je zeker af, maar als je dan weer meer gaat eten (wat sowieso gaat gebeuren omdat 1400 gewoon niet zoveel is) kom je gegarandeerd weer aan. Als je de mogelijkheid hebt om meer te sporten zou ik daar eerder voor kiezen dan je kcal zo laag houden, 1500 is wel het minimum lijkt me. (:

@Maanlicht: Je hebt zo'n mooi lijf man, halleluja. Laat je vanavond weten hoe de 1500 kcal ging? Ja ik kan zeker thuis wel een beetje sporten (loop nu ook 4/5 keer per week hard en tussendoor YouTube video's met fitnesselastieken dus ik doe wat kan, maar echt sportschool is het niet. Deed laatst buikspieren en had de grootst mogelijke moeite met oefeningen die ik in de sportschool met twee vingers in m'n neus deed. Te lang niet gedaan. -O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:14

I'mmmmm backkkk :')

Allereerst iedereen beste wensen voor 2021!!

@maanlicht wauw!!! Wat een prachtig lichaam heb je!! Ik ben benieuwd hoe het cutten gaat verlopen. Hoeveel kcal hou je dan aan?
@joanne lekker hoor zoveel gefietst! Ik vind je lijstje nog best netjes voor een ''weekenddag'' :)
@castilja brrrr ik heb helemaal niks met kokos, ze klinken wel goed, alleen jammer van de kokos dus :')
@nanoukki ik vind je lijstje ook wel meevallen hoor!
@mazikeen wow inderdaad wat een prestatie om zoveel af gevallen te zijn! Erg knap! Ik ben het wel eens met Castilja dat 1400 weinig is.

--------------------------------

Hier gaat het na EEN HELE MAAND SNOEPEN weer back on track. Ik heb besloten toch weer even kcal te tellen, en alcohol m.u.v. enkele gelegenheden te schrappen in januari & februari.
O: peijnenburg lower cal (47)
L: bloemkoolkoekje + pansasius (505)
A: gnocchi met pesto en pangasius (831)
T: magere yoghurt met mango (212)
Totaal: 1595 kcal

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:21

@Castilja en Aight Bedankt, ik ben er zelf ook nog erg blij mee! Ik zat zelf ook al te twijfelen over de calorieën dus ik heb 'm opgeschroefd naar afgerond 1550. Even kijken hoe dat gaat.

@Aight Veel succes met je doel aankomende tijd!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:52

Jip; hoe ging het op dit aantal calorieën? Jouw avond eten klinkt echt heerlijk. En wat een lijf heb je toch ook <3

Joanne; wauw wat een kilometers heb jij er op zitten! Lekker bezig hoor. En vind je lijstje nog erg netjes voor een echte weekend dag!

Mazikeen; welkom! wauw wat knap die 25 kilo! Hoe heb je dat toen gedaan?
Blij om te lezen dat je het toch ophoogt naar 1550, 1400 is echt heel weinig. Hoeveel beweeg je? Mocht dat ook veel zijn zou je kunnen overwegen op de dagen dat je veel beweegt wel extra te eten.

Aight: welkom back! Viel het resultaat op de weegschaal na een maand snoepen mee?

Mijn lijstje voor vandaag, wederom iets lager. Maar heb echt trek in pizza dus dat eet ik morgen, dus dan zit ik weer wat hoger :))
3.00: handje nootjes (cranberry notenmix, 33 gr)
5.00: klein portie andijviestamppot met een gehaktbal.
9.00; 500 ml optimel, 250 gr frambozen kwark met 15 gr müsli, een kiwi.
18.30; 75 gr tortellini kaas met rode pastasaus, champignons, ui en paprika.
20.00; 50 gr Japanse mix (nootjes)
22.45: leev oerkoek
Totaal 1842 kcal :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:22

Mag ik mezelf hier ook melden? Ik ga het deze keer doen. Het is nu echt uit de hand gelopen. Zeker zo na de feestdagen en mijn energiepeil wat tot een dieptepunt is gegaan. Mijn doel, 25 kilo er af.

Mogelijk kan ik hier tips en trucs op doen. Ik vind vooral het avondeten lastig omdat ik onregelmatig werk.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 20:34

@l_iek Welkom! Wat goed dat je de stap het genomen, veel succes!

@Lis_Ol Bedankt. Ik heb drastisch mijn eetpatroon omgegooid. Ik at elke dag erg slecht en ben weer normaal gaan eten met heel soms wat lekkers of een biertje. Gecombineerd met 2x in de week sportschool en 2x thuis oefeningen. Bedankt voor je tip! Ik doe nu ong 4x in de week thuisoefeningen voor 20 minuten dus niet heel intens.

Mijn lijstje van vandaag:
O: Twee witte afbakbroodjes met ham en kaas.
L: 3 cracottes met kaas en kip grillworst.
T: Bakje druiven en een banaan.
A: Boerenkool met worst.
T: Granenreep en een glas frisse fruitdrank voor mijn medicijnen.
Totaal: 1570 kcal

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:17

@liek is het niet iets om de diepvries te vullen met gezonde maaltijden die je er altijd uit kan halen?
@mazikeen lekker ontbijt! En netjes binnen de kcal. Wat voor oefeningen doe je?
@Lis_ol waarom zijn jouw tijden zo verspreid? :O je avondeten klinkt superlekker!

Ik heb niet op de weegschaal gestaan sinds november denk ik, maar ik merk aan mijn broeken en alles dat het wat opgeblazener is. En ook zeker zwaarder helaasch...

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:57

Aight schreef:
@liek is het niet iets om de diepvries te vullen met gezonde maaltijden die je er altijd uit kan halen?
@mazikeen lekker ontbijt! En netjes binnen de kcal. Wat voor oefeningen doe je?
@Lis_ol waarom zijn jouw tijden zo verspreid? :O je avondeten klinkt superlekker!

Ik heb niet op de weegschaal gestaan sinds november denk ik, maar ik merk aan mijn broeken en alles dat het wat opgeblazener is. En ook zeker zwaarder helaasch...

Ik werk nachtdiensten deze dagen :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:25

O: vanille yoghurt met muesli
T: haverkickreep appel
L: Italiaanse bol met jong belegen kaas
A: gekookte broccoli met gesmolten kaas en kipfilethaasjes
T: zakje naturel chips

Te weinig gedronken, dat wel. Ik heb misschien 2 glazen frisdrank op.