Sizzle schreef:PSvanLot schreef:
Ik zou het inderdaad ook gebruiken als een verkapte vakantie...
En lekker gaan skieen![]()
Bij voorkeur in Noord Italië...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Wij zeiden vorige week nog dat als hier de boel op slot moet we een reuze stapel boodschappen inladen en dan ergens een geisoleerd chaletje op een mooie plek huren tot het weer over is
germie schreef:Sizzle schreef:Wij zeiden vorige week nog dat als hier de boel op slot moet we een reuze stapel boodschappen inladen en dan ergens een geisoleerd chaletje op een mooie plek huren tot het weer over is
Wel graag op een plek waar ik onbeperkt kan duiken en dus ook de beschikking heb over een compressor en een mooie duikstek voor de deur.![]()
Zwitserland heeft overigens wel mooie rustige plekken en die rustico's zijn dan wel erg ideaal, maar liggen helaas vaak niet aan een duikstek.
PSvanLot schreef:Ik geloof nog steeds niet dat er in Nederland scholen gesloten gaan worden of evenementen afgelast.
Inmiddels weet ik dat er in Nederland (tegenover de rest van de wereld) veel matiger getest wordt en dat er afgewacht wordt.
Arethe schreef:PSvanLot schreef:Ik geloof nog steeds niet dat er in Nederland scholen gesloten gaan worden of evenementen afgelast.
Inmiddels weet ik dat er in Nederland (tegenover de rest van de wereld) veel matiger getest wordt en dat er afgewacht wordt.
Ik vind het qua testen ook erg matig.
Bekende van mij is terug van vakantie met koorts en benauwdheid. Op die plek zijn inmiddels meer gevallen van Corona. GGD kwam op thuis bezoek en luisterde longen en nam koorts op. Omdat er in de longen nog niets was te horen werd er niet getest. Als diegene zieker werd dan moest er weer contact op worden genomen. Na twee dagen stuk beroerder, nog benauwder en hogere koorts. Moest naar huisarts, was iets op de longen te horen maar krijgt antibiotica en nog steeds geen test.
Sizzle schreef:Prijs is in Zwitserland 180 frank en is sinds vandaag bii ons vergoedingsplichtig bij de verzekering (mits voorgeschreven).