Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Maar een complete maaltijd overslaan omdat je bijv een zak chips hebt gegeten dat is ook niet gezond lijkt mij..
NoTwixLeft schreef:Bloodymary schreef:Ik heb veel dagen met meer dan 20.000 stappen. Maar dan zit daar een buitenrit bij. Dat telt zeker niet...
Ik keur het goed
IngridM schreef:Keuren jullie het ook goed als ik stilzit op de sulky?![]()
![]()
Ja ik doe dat toch ook wel een beetje hoor, of het een of het ander. Zal inderdaad niet supergezond worden maar tja.......
NoTwixLeft schreef:Maar als je dat al weet kan je daar nu toch gewoon al rekening mee houden? Dus nu al kcal minderen of de dagen erna minder kcal eten? En op de dag zelf zo goed mogelijk opletten, je niet proberen vol te stoppen met alles wat op tafel wordt gezet en je ontbijt, lunch en avondeten er ook op aanpassen. Een zogenaamde balansdag. Mocht je je echt hebben laten gaan, kan een (zelfgemaakte) soep daar een mooie balans voor zijn.
Ik heb laatste een zak paaseitjes weggesnaaid en daardoor maar besloten om m'n lunch over te slaan en gekeken of ik nog iets aan moest passen voor de overige eetmomenten.
Compenseren is denk ik het toverwoord en niet maar blijven eten "omdat je toch al de fout in bent gegaan"
Es_ther schreef:Complete maaltijden niet eten omdat je snoept lijkt mij niet de beste oplossing..
NoTwixLeft schreef:Es_ther schreef:Complete maaltijden niet eten omdat je snoept lijkt mij niet de beste oplossing..
Nee, niet de beste. Maar alles dan gewoon maar op blijven eten is ook de oplossing niet. Dus als je toch te veel hebt gesnoept is kijken naar de rest van dag wel verstandiger om een goede keuze te kunnen maken