[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 20:15

Hannanas schreef:
Hier moet ik wel even aan wennen!
Is het de kleur geworden die je wilde?

Ja ik ben er echt heel blij mee! *\o/*

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 22:18

Gaaf! En het past goed bij je :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 23:05

Zo dat is een heftig kleurtje! Zolang je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkste. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 07:39

Staat je heel gaaf! Goed gelukt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 07:43

Jorex schreef:
Zo dat is een heftig kleurtje! Zolang je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkste. :j

Er is echt geen reden om zo banketstaaf te doen.

Ik vind het super leuk staan!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 08:12

Wow, het staat je goed, maar het is wel héél heftig!

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:14

E_J schreef:
Bijna vergeten te updaten. The deed is done :D
[ [url=m/Boz1I7.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/*

Super gaaf!!!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 10:38

Bedankt allemaal <3

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:52

Staat je idd goed!

Ik heb mijn haar afgelopen zondag pastel roze geverfd, maar het vervaagt wel snel (was ook uitwasbare semi-permanente verf). Wil het opnieuw doen met andere verf die hopelijk langer blijft zitten. Heb alleen het idee dat de ondergrond ook niet licht genoeg is. Ik heb van mezelf blond haar, bovenop door de zon wat blonder, onderaan toch wel wat donkerder. Ik had het eerst geblondeerd met L'Oreal Preference Platinum Blonde (11.1, asblond), maar ik weet niet of ik het niet goed heb aangebracht of het gewoon niet zo goed werkt.. Ik ben wel blonder geworden maar echt niet zo goed als op het pakje stond. Iemand tips om mijn haar echt goed asblond/platinum te krijgen voordat ik de roze verf erover gooi?

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 22:40

Goede fatsoenlijke bleek in plaats van een pakje van de kruidvat! Ik wil niet zeggen dat het nooit goed gaat met die pakjes, maar het gaat veel beter als je een bleekpoeder en de juiste waterstofperoxide bestelt van een goed merk. Bij die pakjes van de kruidvat weet je namelijk nooit wat er nou eigenlijk in zit, en als je zelf de aparte spullen besteld weet je precies wat je in je haar smeert. Ik raad je aan om eens een kijkje te nemen naar het filmpje wat Brad Mondo recent heeft gepost, als je goed Engels kunt. Die is erg informatief!

Linkje: https://youtu.be/98dPekpSVGQ

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:08

Van Brad Mondo leer je inderdaad heel veel :D

Om het echt pastelroze te hebben, moet je haar echt wit-wit-wit zijn. Het is sowieso ook een kleur die niet lang houdt en snel vervaagt, dus de meesten wassen het zo weinig mogelijk en met koud water. Je kan evt. ook een klein restje verf in je conditioner mengen zodat je iedere keer als je het wast een soort van touch up doet.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 14:50

Wauw E_J. In eerste instantie dacht ik wow heftig. Maar nog een keer kijken en eigenlijk staat het je gewoon ontzettend gaaf <3

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:24

Mondy schreef:
Wauw E_J. In eerste instantie dacht ik wow heftig. Maar nog een keer kijken en eigenlijk staat het je gewoon ontzettend gaaf <3

Dankjewel! :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:32

Gaaf EJ! Mij te oranje maar ik vind het jou echt hee stoer staan.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 17:45

E_J schreef:
Goede fatsoenlijke bleek in plaats van een pakje van de kruidvat! Ik wil niet zeggen dat het nooit goed gaat met die pakjes, maar het gaat veel beter als je een bleekpoeder en de juiste waterstofperoxide bestelt van een goed merk. Bij die pakjes van de kruidvat weet je namelijk nooit wat er nou eigenlijk in zit, en als je zelf de aparte spullen besteld weet je precies wat je in je haar smeert. Ik raad je aan om eens een kijkje te nemen naar het filmpje wat Brad Mondo recent heeft gepost, als je goed Engels kunt. Die is erg informatief!

Linkje: https://youtu.be/98dPekpSVGQ

Thanks voor de tip, zal het filmpje even kijken. Het nadeel van bleedpoeder/waterstofperoxide los kopen vind ik wel dat ik dan ook meer andere dingen moet kopen.. (oa mengbakje, kam, kwast etc) Heb het nu gewoon met mijn handen in mijn haar gesmeerd haha.

@Yasmine; ik heb het idee dat dat nu ook het probleem is, je ziet mijn lichtblonde haar (gelig) er nog doorheen nu. Vind het nog steeds mooi overigens hihi.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:35

Margoooo schreef:
Thanks voor de tip, zal het filmpje even kijken. Het nadeel van bleedpoeder/waterstofperoxide los kopen vind ik wel dat ik dan ook meer andere dingen moet kopen.. (oa mengbakje, kam, kwast etc) Heb het nu gewoon met mijn handen in mijn haar gesmeerd haha.

@Yasmine; ik heb het idee dat dat nu ook het probleem is, je ziet mijn lichtblonde haar (gelig) er nog doorheen nu. Vind het nog steeds mooi overigens hihi.

Dat mengbakje en die kwast kosten de kop niet, gelukkig. Die kan je zelfs bij kruidvat gewoon kopen. Verder heb je eigenlijk niks raars nodig als je bleekpoeder en waterstofperoxide gebruikt. En met zo’n kwast gaat het imo toch veel makkelijker en raak je echt alles. Als ik met mijn handen werk mis ik vaak plekjes en krijg je vlekken en gemiste uitgroei, maar met zo’n kwast raak ik echt alles :j

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:11

Afbeelding
Nou, ik heb het 1x gewassen en het is alweer blond -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:24

Ja dit zijn typische stapelkleuren :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:32

Afbeelding
We hebben het nog een keer geverfd met een ander merk, en ik heb het idee dat het deze keer meer koper ipv fel oranje is geworden. Ik vind het zo eigenlijk nog mooier <3

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 17:01

Heeel gaaf! Zou dat zelf nooit durven maar ik vind het bij jou echt super mooi staan. Ik hoop voor je dat deze kleur beter houdt! Bij mij heeft het ook een hele tijd geduurd voordat we doorhadden welke bruin met violet het beste bij mij hield. De eerste paar keer waste ik de violet pigmenten er zo uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 17:35

Ik kom ook binnen vallen! Ik was rond deze periode van plan om nog eens lekker naar de kapper te gaan voor in moet bevallen, maar helaas pindakaas, dat gaat niet meer lukken.

Ben wel druk bezig met inspiratie zoeken voor als het weer mag.
Ik heb nu haar tot ongeveer mijn schouders, na dik 2 jaar sparen vanaf een opgeschoren kapsel.
Nu begint het alleen weer te kriebelen om toch weer naar kort te gaan :=
Wat vinden jullie leuker? Lang(er) of kort(er)?

2015
Afbeelding

2017
Afbeelding

2018
Afbeelding

Links een paar weken geleden, rechts nu
Afbeelding

EJ, ik vind je haar echt heel gaaf! Ik heb ook ooit eens zo’n oranje kleur gehad :D

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 17:47

Ik denk dat bij jou een Bob mooi zal staan, met de lengte van 2018 ongeveer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 18:01

E_J: jaa deze kleur is prachtig zeg! <3

Yalou: ik vind ook de lengte uit 2018 het mooiste. Ik denk dat een bob je heel mooi staat ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 18:02

Ik vind kort leuker staan! Zoals 2015 kort. Misschien een iets ander model om het nieuw te maken (zocht net op Pixie cut via google en daar staan super leuke kapsels tussen).

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 18:32

2018 haar. :j