Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Zo, even een foto
Hij is wat groter geworden dan ik in mijn hoofd had.
Maar anders zouden de details wegvallen..
[ [url=m/5h1oeO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmaa_ schreef:Fennadev schreef:Mooi hoor die bloem!![]()
Ja daarom denk ik er nu nog even over na, vooral ook omdat ik niemand ken die het Koreaans echt goed beheerst. Misschien moet ik maar even naar Seoul toe en hem daar laten zetten, weet ik zeker dat de tekst goed is. Tell me what to do is echt 1 van die nummers waar ik nog niet tegen kan, gelukkig geen janksessies meer, maar ik wil dat liever niet 24/7 bij me dragen. Als ik in google translate five people invoer, geeft die ook de andere vijf inderdaad, waarom moet een taal zo ingewikkeld zijn![]()
Anders via youtube aan Tody on the Korean Server (die vertalen LoL Koreaans naar Engels) vragen, of onder een video van SHINee.
Dat klinkt al heel mooi Lieszje
Ik zou het niet op YouTube vragen. Te grote kans dat iemand juist voor de grap een hele verkeerde zin naar je doorspeelt en dat je daar dan mee rondloopt. Kan je het niet aan iemand op tumblr ofzo vragen?
Charizard schreef:Sorry dat ik hier kom binnenvallen.
Ik ben op zoek naar aangeraden tattoo artiest voor dieren, portrait of een gaaf ander idee is allemaal welkom.
Lieszje schreef:Als hij genezen is probeer ik even een betere foto te maken.
Met insmeren wel het idee dat er plekken wat dikker zijn, huid is ook aardig rood nu..
_Steffie schreef:Zou ik hier ook mijn vraag mogen stellen? Ik zou graag een tattoo willen in onderstaande stijl, natuurlijk
niet exact zoals de plaatjes maar wel het idee van een simpele lijn incl. hand(en). Zelf vind ik het werk van Levi Jake heel mooi maar hebben jullie nog tips met artiesten die in deze stijl tatoeëren?
[ [url=m/AZrtsG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hrYKOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
purple schreef:_Steffie schreef:Zou ik hier ook mijn vraag mogen stellen? Ik zou graag een tattoo willen in onderstaande stijl, natuurlijk
niet exact zoals de plaatjes maar wel het idee van een simpele lijn incl. hand(en). Zelf vind ik het werk van Levi Jake heel mooi maar hebben jullie nog tips met artiesten die in deze stijl tatoeëren?
[ [url=m/AZrtsG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hrYKOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien Trobbies? Hij heeft instagram