Je kunt ook overal een probleem van maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Idd! Zal je kind maar wezen!
Ik zat het al eerder op FB te lezen en ik ben flabbergasted!
Maar wie weet hoe de ouders en omgeving zijn? En als het gezin wel stabiel en gezond is, dan heeft dat kind dus een enorme kronkel in de kop.
Ik zeg: gevalletje internaat of gesloten jeugdinrichting.
Varekaj schreef:Je kan je kind wel leren dat als een dolle juichen iets is wat je thuis doet of in het stadion. Of in een kroeg waar iedereen fanatiek meedoet.
Dat ie blij is kan prima, maar het was nogal overdreven
Dat kind van 10... wow. Niet te begrijpen.
Magrathea schreef:Voor jezelf of voor kinderen?
Voor jezelf vind ik toch minder erg denk ik? Omdat het in het tweede geval meestal een zoethoudertje lijkt voor verwende onopgevoede mormels die gewend zijn alles te krijgen op het moment dat ze het believen
Sizzle schreef:Magrathea schreef:Voor jezelf of voor kinderen?
Voor jezelf vind ik toch minder erg denk ik? Omdat het in het tweede geval meestal een zoethoudertje lijkt voor verwende onopgevoede mormels die gewend zijn alles te krijgen op het moment dat ze het believen
Ik snap dat ook nooit. Vind dat een beetje vreemd, alsof je anders in die 5 minuten van de honger sterft of zo.
Echter hebben we wel ooit enkele oorverdovende driftbuien moeten weerstaan met een worstelende worm onder de oksel voordat de boodschap duidelijk was. Dat vinden mensen ook super hinderlijk, dus waarschijnlijk kiezen de ouders het minst hinderlijke van de hindernissen