Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:Ik heb ook die kleur gehad, maar dan in combi met mijn zwarte. Ik vind dit echter niet zo heel mooi. Kijkt een beetje rommelig/vervaagd. Welke verf heb je gebruikt?
Lino, mooie look. Gave lipstick!!
Ik vind je wenkbrauwen zo ook veel mooier. Komt je gezicht echt beter mee naar vorenhebben ze geverfd en geplukt?
Mondy schreef:Oehlala mich... wauw hele mooie swatches
En je looks zijn prachtig ...vooral die blauwe...ik wil dat ook kunnen
Darah3 schreef:Die swatchesmooie looks ook!
Die haarkleur lijkt me ook erg gaaf staan bij je![]()
Ik heb echt spijt dat ik die Pastel Goth niet mee heb genomen vorige keer!
Tytonidae schreef:Dankjewel voor je antwoord Mondy!![]()
En dat zijn echt heerlijke swatches Shizzel!! Lekker veel kleur en zo veelzijdig allemaal!!!
Ik begin ook echt steeds meer liefde te krijgen voor UD, vorige week op deze dag de Moondust en de Vice lipstick in 'ZZ' gekocht en ik wil eigenlijk nu al terug voor een blush en een nieuwe lipstick omdat ZZ zo ongelofelijk fijn is.![]()
linoleum schreef:Swatch fissa! Mies waar werk je nu? Fijn dat je nu lekker zelf kan doen wat je wilt.
BernetteO schreef:Wauw Shizzel, wat een mooie looks! En die swatches, prachtig!
Niniane schreef:Mies meid jouw foto's zijn echt vet goed gelukt! Super mooie looks gemaakt
_Friemel schreef:Vind je die liquids fijn mies? Ik heb de kat von D lolita en ik vind het niets. Dragen gewoon echt niet lekker.
Hier in Mallorca is het ook echt make-up heaven, Kat von D, too faced, urban decay, sephora enz enz. en het was eigenlijk niet de bedoeling, ik wilde hem even op mn wishlist laten staan maar toen net in de Sephora stond ik ervoor... En ik kon hem gewoon echt niet meer terug leggen en wat ben ik er verliefd op!
[ [url=m/BelfVi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UeAs14.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qwWbJz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k6XTjd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LEEBmq.png]Afbeelding[/url] ]
De spiegel die erin zit is ruk maar het pigment en de kleuren maken echt alles goed
linoleum schreef:Oh my die verpakking van de zomer collectie van Jeffree Star![]()
[ [url=m/fj3qby.png]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik heb vandaag met mijn palette gespeeld en ben helemaal verliefd! Had echt poedersuiker kwasten mee en maar 3 en toch is de look gelukt, heerlijk!
Geen foto, want ik ben een oempa loempa
llora schreef:Vandaag terug voor groen gegaan en het is toch wennen die wenkbrauwen. Mijn huid rond mijn wenkbrauwen voelt nog wel pijnlijk aan.maar hoop dat ze goed zijn.
[ [url=m/zryhGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z2dveq.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Vind je wenkbrauwen erg mooi zo!
Vanavond feestje, dus subtiele smokey eyes en Kat von D Wonderchilde op de lippen:[ [url=m/6w562i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Ja en neeMijn haar is op de bovenkant na juist lichter..maar helaas niet zoals ik wilde..dus de bovenkant lijkt nu veel donkerder.
Zo was het net na de kapper.. maar het is toch wat geliger geworden lijkt het.
[ [url=m/jcQzrE.jpg]Afbeelding[/url] ]