[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 17:39

Ziet er mooi strak uit! Heb je ze ook gelijk donkerder?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 17:43

Ziet er mooi uit je wenkbrauwen hoor

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 17:50

Ze had een potlood en wenkbrauw poeder aangeraden dus maar ineens meegenomen. Volgens haar was deze kleur goed voor mij. Het is ietsjes donkerder

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:02

Vind je wenkbrauwen erg mooi zo!

Vanavond feestje, dus subtiele smokey eyes en Kat von D Wonderchilde op de lippen:Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:18

Gaaf!!!!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:10

Mooie kleur op je lippen! Staat goed

@Ilona: ik vind je wenkbrauwen echt beter zo. Is misschien even wennen, maar het staat goed!

Ik ben ook voor groen gegaan vandaag. Alleen niet op mijn gezicht :')

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ElineS op 06-05-17 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:36

Oh mega knap zo je haar. Jammer dat ik dat niet kan doen. Groen op blond gaat niet goedkomen denk ik. Maar staat je echt fantastisch!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:51

Ik ben er niet zo kapot van maar dat is puur smaak :D

Mickey je wing is erg mooi! Alleen vind ik je gezicht veel rozer ogen dan je nek, draag je foundation? Of heb je dit juist zonder? Ik heb dat namelijk zonder ook.

Ik heb vandaag met mijn palette gespeeld en ben helemaal verliefd! Had echt poedersuiker kwasten mee en maar 3 en toch is de look gelukt, heerlijk!

Geen foto, want ik ben een oempa loempa :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:12

Ik heb ook die kleur gehad, maar dan in combi met mijn zwarte. Ik vind dit echter niet zo heel mooi. Kijkt een beetje rommelig/vervaagd. Welke verf heb je gebruikt?

Lino, mooie look. Gave lipstick!!

Ik vind je wenkbrauwen zo ook veel mooier. Komt je gezicht echt beter mee naar voren :j hebben ze geverfd en geplukt?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:32

Colorista, dus het spoelt uit. Ik vind het zelf wel heel erg leuk, ben er blij mee. Zeker met leuke vlechten en updo's staat het goed. Met donkerder haar zou het niet pakken. De kleurtjes van die lijn zijn vooral voor blond haar, met alleen groen/blauw en rood wat op bruin haar kan en rood vind ik niet mooi. Als ik andere kleuren wilde, dan moest ik het dus ontkleuren en alles en dat wilde ik nog niet. Ik wilde vooral kijken of een ombre iets mij zou staan, want wil graag een blauwe ombre, maar de stap naar het ontkleuren en blauw verven bij de kapper is wat groter dan de stap naar een spoeling :P Dus dacht, eerst dit.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:47

Heel leuk zo je haar!

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:06

velvetblack schreef:
Ik heb ook die kleur gehad, maar dan in combi met mijn zwarte. Ik vind dit echter niet zo heel mooi. Kijkt een beetje rommelig/vervaagd. Welke verf heb je gebruikt?

Lino, mooie look. Gave lipstick!!

Ik vind je wenkbrauwen zo ook veel mooier. Komt je gezicht echt beter mee naar voren :j hebben ze geverfd en geplukt?

Ze zijn niet geverfd enkel in model gebracht. Misschien in de toekomst is laten verven. Hoe meer ik er naar kijk hoe beter ik het vind. Zeker als je naar vorige fotos kijkt. Dan lijkt het echt wel rommeliger.dus nu veel beter e

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:20

Die lipstick staat je mooi Djilna :j

Mickey, mooie look!

Je wenkbrauwen zien er strak uit Ilora

Ook mooie look van Lino, die lipstick <3 staat je echt goed!

Gaaf je haar Eline! Denk dat het mooier er uit springt als je je haar bovenop ook donkerder doet :j

Ooglookje van gister. Vrij subtiel, licht in de badkamer is ruk en de bovenverdieping is nog steeds niet klaar.
Hoop een make-up hoekje te maken in de slaapkamer als de semi-inloopkast af is <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 10:55

Ik heb nu een mooie maar donkere make-up hoek.. met een beetje mazzel gaat daar verandering in komen.. maar dan moet eerst ons bod geaccepteerd worden :D

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:08

Ik vind je wenkbrauwen heel mooi hoor llora
linoleum, die lipkleur staat heel tof! En gefeliciteerd!! *\o/*
ElineS, mooi je haar zo!
Darah3, strakke liner! Daar moet ik nog echt op oefenen, lukt mijn nooit.

Ik heb nog geen look om te posten, moet straks werken en geen zin om me op te maken :P
Zal morgen ook eens een look posten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 14:08

Mondy schreef:
Oehlala mich... wauw hele mooie swatches <3
En je looks zijn prachtig ...vooral die blauwe...ik wil dat ook kunnen _O_

Dat kan jij ook joh!!!

Darah3 schreef:
Die swatches <3 mooie looks ook!
Die haarkleur lijkt me ook erg gaaf staan bij je :j

Ik heb echt spijt dat ik die Pastel Goth niet mee heb genomen vorige keer!

Denk ik dus ook, mede door m'n grote bruine ogen. Heb goedkeuring dus hopelijk over een paar maandjes *\o/* En volgende keer echt meenemen!

Tytonidae schreef:
Dankjewel voor je antwoord Mondy! +:)+

En dat zijn echt heerlijke swatches Shizzel!! Lekker veel kleur en zo veelzijdig allemaal!!!
Ik begin ook echt steeds meer liefde te krijgen voor UD, vorige week op deze dag de Moondust en de Vice lipstick in 'ZZ' gekocht en ik wil eigenlijk nu al terug voor een blush en een nieuwe lipstick omdat ZZ zo ongelofelijk fijn is. :') _O-

ZZ <3 <3
Ja, het is echt een prachtig merk, mijn echte nummer 1. :j En ben benieuwd naar je looks met de Moondust, die moet ik ook maar weer eens gaan gebruiken! Welke blush en lipstick heb je op het oog?

linoleum schreef:
Swatch fissa! Mies waar werk je nu? Fijn dat je nu lekker zelf kan doen wat je wilt.

Nog steeds in de schoenen! Maar krijg meer waardering om wie ik ben dus zit goed op mijn plek! :j In tijden niet zo blij geweest!

BernetteO schreef:
Wauw Shizzel, wat een mooie looks! En die swatches, prachtig!

<3

Niniane schreef:
Mies meid jouw foto's zijn echt vet goed gelukt! Super mooie looks gemaakt

<3 <3
Ik probeer de laatste tijd mooiere swatchfoto's en ooglookfoto's te maken (lekker voor op instagram enzo :')) dus blij dat het in de smaak valt. :D

_Friemel schreef:
Vind je die liquids fijn mies? Ik heb de kat von D lolita en ik vind het niets. Dragen gewoon echt niet lekker.

Hier in Mallorca is het ook echt make-up heaven, Kat von D, too faced, urban decay, sephora enz enz. en het was eigenlijk niet de bedoeling, ik wilde hem even op mn wishlist laten staan maar toen net in de Sephora stond ik ervoor... En ik kon hem gewoon echt niet meer terug leggen en wat ben ik er verliefd op!

[ [url=m/BelfVi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UeAs14.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qwWbJz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k6XTjd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LEEBmq.png]Afbeelding[/url] ]

De spiegel die erin zit is ruk maar het pigment en de kleuren maken echt alles goed <3

Nog geen idee, heb ze wel geswatcht op lippen maar niet lang opgehad dus ben benieuwd! Maar heb aparte lippen dus alles is bij mij wel anders qua voelen en langdurigheid. :') Wat zat er niet fijn aan?

En wat ziet dat palette er prach-tig uit. <3 Snap heel goed dat je hem niet kon laten liggen! Bunny Nose, Cutie Patootie en Honeymoon zien er in de pan al prachtig uit.

Djil wat knalt die VG heerlijk van het scherm af!!

linoleum schreef:
Oh my die verpakking van de zomer collectie van Jeffree Star <3

[ [url=m/fj3qby.png]Afbeelding[/url] ]

De verpakking is wel echt to die for..

Ilora, je wenkbrauwen zijn zo een stuk strakker, heel mooi!!

Lino wat is Wonderchilde prachtig :oo En, gefeliciteerd!!

Eline, de kleur vind ik gaaf en volgens mij kan je hem prima hebben maar ik mis iets... Wellicht inderdaad dat het boven donkerder mooier zou staan, ik weet het niet maar ik mis iets. Overigens wel knallende verf als dat zonder bleken etc zo goed pakt! Heerlijk om zo uit te kunnen proberen! Logische tussenstap voor het zware werk bij de kapper. :j

_Friemel schreef:
Ik heb vandaag met mijn palette gespeeld en ben helemaal verliefd! Had echt poedersuiker kwasten mee en maar 3 en toch is de look gelukt, heerlijk!

Geen foto, want ik ben een oempa loempa :')

Tease. -O-

Darah heerlijke rustige look!

Ik pruts de laatste tijd zoveel met makeup, word er weer helemaal vrolijk van. Had een paarse en roze look gemaakt maar moet de foto's nog even uploaden. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:02

llora schreef:
Vandaag terug voor groen gegaan en het is toch wennen die wenkbrauwen. Mijn huid rond mijn wenkbrauwen voelt nog wel pijnlijk aan.maar hoop dat ze goed zijn.

[ [url=m/zryhGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z2dveq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stukken beter!
Ze zijn wel erg recht, ik hou meer van een knikje, ook al is het maar een klein knikje, maar niet iedere wenkbrauw heeft dat natuurlijk.

linoleum schreef:
Vind je wenkbrauwen erg mooi zo!

Vanavond feestje, dus subtiele smokey eyes en Kat von D Wonderchilde op de lippen:[ [url=m/6w562i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gave kleur!!!

Wauw Mies, wat een swatches!
Vooral dat palette met kleur vind ik gaaf :))

Ik heb vandaag een simpele look, Viseart (duh!) op mijn ogen, de lichtere kleuren en JS Daddy op mijn lippen.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:07

Ilora mooie groene look ! Staat lekker fris. Ook je wenkbrauwen zien er super uit :j Al wat meer aan gewend ?

Lino wat mooi die lipkleur ! Ombre effect ?

Friem een oempaloempa _O-

Eline wow dat pakt goed ! Ik denk idd dat een donkerdere kleur bovenop het net meer af maakt, maar heerlijk gewaagd !

Darah mooie subtiele look inderdaad ! Ik kan ook niet wachten tot ik een goed hoekje heb om alles in op te bergen en aan de gang te kunnen.

Shizz bedankt voor je compliment...maar dat lukt echt nog niet :+ Zo mooi helder alles te houden en weten hoe ik alle kleuren moet combineren of de perfecte vorm.... maar blijven oefenen :D
Doe eens snel uploaden dan :))

Vandaag groen/geel gedaan, zin in iets vrolijks !
Ook ik lekker verkleurd door de zon dus ietwat rood :')
Afbeelding
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:18

Daddy staat gaaf+!

Mondy mooi! Je haarkleur is ook donkerder geloof ik? Iets warmer? Ik vind dit erg mooi zo, heel naturel!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:31

Ja en nee :') Mijn haar is op de bovenkant na juist lichter..maar helaas niet zoals ik wilde..dus de bovenkant lijkt nu veel donkerder.
Zo was het net na de kapper.. maar het is toch wat geliger geworden lijkt het.

Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 09:56

Haha leuk dat er meerderen wachten tot hun make up hoekje ingericht kan worden :D

Jans: nieuw huis op het oog?

Shizzel: ben benieuwd naar je roze en paarse look :j

Rustige look DnT, mooi.

Gaaf die groene/gele look Mondy!

Weer rustige look van gister, met Zoeva En Taupe
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:03

Mondy schreef:
Ja en nee :') Mijn haar is op de bovenkant na juist lichter..maar helaas niet zoals ik wilde..dus de bovenkant lijkt nu veel donkerder.
Zo was het net na de kapper.. maar het is toch wat geliger geworden lijkt het.

[ [url=m/jcQzrE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het mooi zo juist! Vond dat andere naar mijn smaak iets te geel maar ik weet hoe hardnekkig het kan zijn. Mijn gele gloed van blonderen komt er nog steeds zo nu en dan dwars doorheen.

Ik kan je echt zilvershanpoo aanraden, wel die van schwarskopf :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:05

Die heb ik inderdaad ook :j
Denk dat ik t toch nog een keer moet doen, maar dan ipv alleen de highligts echt alles aan de onderkant verven en dan lowlights. Dus andersom zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:09

Darah, jup! Koopwoning, huren nu nog :D ongeveer een km van waar we nu wonen.

Ik ben echt zo verliefd op mn JS palette, echt gewoon wow.. vandaag voor het eerst sinds dagen even kaal omdat ik mij uiteraard weer eens versliep vanmorgen (echt gewoon, poedersuiker :') ) maar ik heb gewoon onwijs veel liefde elke ochtend als ik voor mn spiegel zit <3 en I'm Shook is zo <3 <3

Zit gewoon te twijfelen of ik beautykiller ook nog ga bestellen. Maar als we deze zomer willen verhuizen moet ik maar even geld apart houden _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:14

Ahh leuk! Hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd :)

Dat JS palette is een aanrader zo te horen? Ik zat toen te twijfelen om het Beautykiller palette te bestellen, maar uiteindelijk niet gedaan.
Heb toen ABH Modern Renaissance en Moonchild glowkit besteld, geen spijt van :))