Mijn god wat zijn de medewerkers van Douglas Heerlen allemaal stuk voor stuk chagrijnig, bah. Ik wilde mijn paketje komen halen want er stond dat ik 'm kon ophalen. Zeg ik mijn naam. Moest ik het een aantal keer herhalen, staat er inmiddels 3 medewerkers bij te kijken. Zegt dat vrouwke ineens: "Weet je het zeker of je het met die naam hebt besteld?" Ik zeg pardon?
Zegt medewerker 2 de bestelling is nog niet uitgepakt misschien zit ie daar tussen. Wil ze gaan kijken, komt medewerker 3 "Nee dat gaan we niet doen kan mevr pas na 12 uur ophalen als ze een mailtje heeft gehad dat het klaar ligt". "Ja mevrouw zoals u ziet zitten wij in een verbouwing en gaan we nu niet alle pakketen na kijken of die van u er bij zit. U kunt na 12 uur terug komen dan hebben wij hem en krijgt u van ons een mailtje dat je pakketje klaar ligt. ."
Pakketje is om 11:15 (3 min nadat ik weg was bezorgd!) en heb tot op heden GEEN mail van ze gehad dat ik 'm op kan halen. Is de eerste keer en de laatste keer dat ik dit zo doe