Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:47

Loose schreef:
Bienotje schreef:
Wat kost zo'n sigma-set inmiddels ongeveer dan Loose? Ik heb m echt al jááren moet ik eerlijk bekennen. O:)

Ik zou dan de Essential Kit willen, en die is $160. Als er dan ook nog douanekosten overheen komen wordt het wel een duur grapje. :D Ik weet niet hoe duur ie in Nederland is, maar vast duurder. :P

Dan kan je hem beter in NL kopen http://www.themakeupspot.nl/Sigma-Essen ... GwodWuEO9g :)

LauraSaskia

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:55

Over goedkope kwasten, ik heb een setje Real Techniques besteld via AliExpress. Bevatte een blush brush, setting brush, lip pencilbrush, concealer brush en een buffing brush. Iets van 13 euro voor betaald, maar het zijn echt hele goeie kwasten. Verdenk ze ervan om echt te zijn :=. Zeker het proberen waard dus!

Heb ook net een concealerpalette, een LORAC palette en een lipstick besteld via Ali. Voor die 10 euro kan ik me er iig geen buil aan vallen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:10

Yonker schreef:
Loose schreef:
Ik zou dan de Essential Kit willen, en die is $160. Als er dan ook nog douanekosten overheen komen wordt het wel een duur grapje. :D Ik weet niet hoe duur ie in Nederland is, maar vast duurder. :P

Dan kan je hem beter in NL kopen http://www.themakeupspot.nl/Sigma-Essen ... GwodWuEO9g :)

Wow dat scheelt maar €16 omgerekend, dat valt me mee! Alleen ik vind het alsnog te duur. :') Had er bij moeten zijn toen de wisselkoers nog goed was. :P

LauraSaskia, volgensmij heeft RT niet zulke sets. Maar fijn dat ze zacht zijn en goed werken, scheelt weer wat geld. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:22

Ja snap dat je t alsnog te duur vindt hoor :=
Misschien gewoon losse kwasten kopen en zo bij elkaar sparen???
Mij bevallen de kwasten van Zoeva nog steeds prima :D

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:50

Ik heb de kwasten van Mercadona in Spanje. Die worden ook vergeleken met de Real Techniques qua kwaliteit. :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:52

Ik heb er omgerekend ooit 80-90 euro voor betaald toendertijd volgens mij O:)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:55

Mijn god wat zijn de medewerkers van Douglas Heerlen allemaal stuk voor stuk chagrijnig, bah. Ik wilde mijn paketje komen halen want er stond dat ik 'm kon ophalen. Zeg ik mijn naam. Moest ik het een aantal keer herhalen, staat er inmiddels 3 medewerkers bij te kijken. Zegt dat vrouwke ineens: "Weet je het zeker of je het met die naam hebt besteld?" Ik zeg pardon? >;)

Zegt medewerker 2 de bestelling is nog niet uitgepakt misschien zit ie daar tussen. Wil ze gaan kijken, komt medewerker 3 "Nee dat gaan we niet doen kan mevr pas na 12 uur ophalen als ze een mailtje heeft gehad dat het klaar ligt". "Ja mevrouw zoals u ziet zitten wij in een verbouwing en gaan we nu niet alle pakketen na kijken of die van u er bij zit. U kunt na 12 uur terug komen dan hebben wij hem en krijgt u van ons een mailtje dat je pakketje klaar ligt. ."

Pakketje is om 11:15 (3 min nadat ik weg was bezorgd!) en heb tot op heden GEEN mail van ze gehad dat ik 'm op kan halen. Is de eerste keer en de laatste keer dat ik dit zo doe -:(-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 13:57

Jeetje zeg, wat onbeleefd!
Hier zijn ze echt niet zo, allemaal super vriendelijk!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:02

Had al niet zo'n beste dag, heb me nog in kunnen houden om er verder niet tegen in discussie te gaan :') Volgens mij dacht medewerker 3 dat ik net 16 jaar was of zo.. Ga vanavond terug om m'n pakketje op te halen, ga er nog wel over beginnen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:08

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:17

Ja miss net kwasten die beetje verkeerd geproduceerd zijn???

Bleh m'n pakketje was d'r nog niet net en mams is zo weg -O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:27

Leverage schreef:
Mijn god wat zijn de medewerkers van Douglas Heerlen allemaal stuk voor stuk chagrijnig, bah. Ik wilde mijn paketje komen halen want er stond dat ik 'm kon ophalen. Zeg ik mijn naam. Moest ik het een aantal keer herhalen, staat er inmiddels 3 medewerkers bij te kijken. Zegt dat vrouwke ineens: "Weet je het zeker of je het met die naam hebt besteld?" Ik zeg pardon? >;)

Zegt medewerker 2 de bestelling is nog niet uitgepakt misschien zit ie daar tussen. Wil ze gaan kijken, komt medewerker 3 "Nee dat gaan we niet doen kan mevr pas na 12 uur ophalen als ze een mailtje heeft gehad dat het klaar ligt". "Ja mevrouw zoals u ziet zitten wij in een verbouwing en gaan we nu niet alle pakketen na kijken of die van u er bij zit. U kunt na 12 uur terug komen dan hebben wij hem en krijgt u van ons een mailtje dat je pakketje klaar ligt. ."

Pakketje is om 11:15 (3 min nadat ik weg was bezorgd!) en heb tot op heden GEEN mail van ze gehad dat ik 'm op kan halen. Is de eerste keer en de laatste keer dat ik dit zo doe -:(-

Heb je al gekeken op je Track & Trace code? Ik krijg namelijk ook nooit mail wanneer mijn Douglas pakket is bezorgd, maar alleen een melding op T&T.

Wel echt onbeschoft hoor. Mag je zeker weten een klacht over indienen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:29

Niniane schreef:
Leverage schreef:

Heb je al gekeken op je Track & Trace code? Ik krijg namelijk ook nooit mail wanneer mijn Douglas pakket is bezorgd, maar alleen een melding op T&T.

Wel echt onbeschoft hoor. Mag je zeker weten een klacht over indienen.

Ja, daar stond dat de bezorger onderweg was en heb de DHL bezorger nog zien lopen in de stad :7 Bij de T&T staat wel dat mijn pakket bezorgd is, maar een mail van douglas? Nog steeds niet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:30

Hm je was naar de Douglas voor het pakket bezorgd was door DHL. Dat is ook niet zo handig natuurlijk :D
Maar een mail van Douglas krijg je inderdaad niet. Kun je lang wachten..
Mijne is net 15 minuten geleden bezorgd :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:31

Had 'm naar de winkel laten sturen omdat ik niet wist of ik vandaag thuis zou zijn, dacht dan kan ik 'm altijd ophalen wanneer het mij uit komt :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:35

Dan had je nog beter de DHL bezorger kunnen stalken toen je die zag lopen :))

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:36

Douglas hier in mijn woonplaats is ook niet altijd even vriendelijk. Zolang je er niet uitziet alsof je miljoenen verdiend, zijn ze je niet echt een blik waardig. Althans, zo komt het op mij over. Daarom ga ik liever naar de ICI Paris, altijd vriendelijk en ze willen je altijd graag helpen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:38

Ik heb dat bij veel luxere parfumerieën, en vooral bij de Douglas ja. Heb geen plamuurkop, ben 'jong', heb tattoos, een piercing en een gekke haarkleur. Word niet zo gauw geholpen nee. Shop bij dat soort winkels dan ook liever online.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:39

Hier heb ik dat idee juist andersom.... Agh ja zo is er altijd wel wat.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:40

Hmm vervelend inderdaad, niet echt beleefd of klant vriendelijk.
Bij mij staat het nog steeds op onderweg. Ik ga na het werk als een gek naar huis fietsen als die nog niet bezorgd is.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:40

Djilna schreef:
Dan had je nog beter de DHL bezorger kunnen stalken toen je die zag lopen :))

Achteraf wel.. Heb er nog aan zitten te denken maar ik dacht laat die man z'n werk maar gewoon doen :P Ga vanavond m'n pakketje wel halen of morgen ben dan toch weer in de stad.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:45

Er was niemand thuis voor mijn Douglas pakketje, dus dat wordt morgen pas -O-

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:11

In een kwartier naar huis gefietst vanaf werk en precies toen bezorgd.. Ja hoor.
Wil ik een nieuwe afspraak maken want morgen ben ik er ook niet, staat er dat het tussen 14-18 vandaag bezorgd wordt. Nog niet bijgewerkt ofzo maar ik heb al een afhaal locatie gekozen maar daar staat dus ook bij dat het vandaag daar bezorgd wordt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:49

Hier worden Douglas pakketjes altijd achter huis onder overkapping gezet als er niemand is. Ideaal.

En zag gisteren dat ze bij de Douglas hier in Hoogeveen nu ook een Benefit counter hebben. En dat nog wel in een kleine vestiging. Binnenkort maar eens langs. Wil wel keer mijn wenkbrauwen laten doen daar, maar ik hou ze zelf altijd al zo fanatiek bij :')

Ik ga graag naar de Ici Parix XL in Meppel. Word ik altijd super uitgebreid en aardig geholpen. Ook al koop je maar één ding, ze maken je wel helemaal op en spuiten altijd even parfum op. En merk echt geen verschil daar of ik binnen kom lopen zonder make-up of met fullface. Zo hoort het :D