Nog meer mensen die daar mee bezig zijn? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog meer mensen die daar mee bezig zijn?
Het bevalt nog steeds supergoed, al moet ik soms echt even al mijn wilskracht aanspreken om niet even een pauze in te lassen haha.
.
) na gaat het me al steeds beter af
Gelukkig maar want verder vind ik het echt een hele fijne work-out om te doen.
Eerst een dikke week met buikgriep in bed gelegen, toen voelde ik me te zwak om zelfs de trap te nemen. Daarna was ik jarig en had ik geen seconde vrij met werk, feestjes en taart... Maar ok, de motivatie is er dus we gaan ervoor vanavond! 
Samir schreef:Mag ik hier even binnen vallen?
Ik wil ook graag gaan beginnen aan Shred maar ik heb eigenlijk nog een paar vragen:
- Hoeveel kg gebruiken jullie voor de oefeningen? En heb je snel zwaardere nodig?
- Is het te combineren met andere sporten? Want ik loop om de dag hard en doe ook nog taebo, bbb-training en yoga en ik wil mijn lichaam ook niet over belasten.
- Gebruiken jullie nog supplementen? Bv Whey?
verschilt per persoon.
)
Maar nu moet ik dus gaan zitten wachten tot ie geweest is en vanmiddag heb ik vanalles te doen dus dat is een beetje irritant
doe meestal ook de stukken met de gewichten met hun mee, vind die veel lekkerder dan bij level 2... naast mijn eigen work-out natuurlijk!
postbode is net langs geweest
Dus kan me nu met een gerust hart in mn pakkie hijsen 
Het abs gedeelte vond ik in 1 denk ik lekkerder.
Begin echt al verschil bij mn armen te zien
Zeker mn rechterarm, want die heeft dankzij mn 'kapotte' linkerarm ook een stuk minder hoeven doen. Stallen uitmesten, zware dingen tillen e.d. dat deed ik allemaal niet meer. Dus nu ie weer aan het werk mag zie ik m gewoon bijna breder worden
Moet alleen uitkijken dat ik geen scheve hulk word straks
*schopt zichzelf*
En ben sterker!