Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:53

Wow net is een keer 6w6p gedaan, dat is zwaar, maar leukk! Hopelijk kan ik dat een beetje opbouwen :) Nog meer mensen die daar mee bezig zijn?

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:22

ik doe ook 6w6p! eerste keer vond ik het ook zwaar, maar nu na een aantal keer word het steeds makkelijker zeg maar, beter uit te houden.

pff ik ga morgen bij 30day shred over naar level 3.. hou mn hart vast haha!

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:11

Wat is iedereen goed bezig!

Dag 7 van level 1 zit erop! Voor sommige oefeningen gebruik ik nog 1kg gewichten maar bij de meeste ben ik nu over naar 2kg :) Het bevalt nog steeds supergoed, al moet ik soms echt even al mijn wilskracht aanspreken om niet even een pauze in te lassen haha.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:55

Ik heb ook 6w6p gedaan maar vond hem echt ontzettend saai en dan 3 weken lang hetzelfde, bah.
Ik doe nu killer abs en dat bevalt me echt veel beter.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:02

Dag 10 van level 1 voltooid :D

Op naar level 2!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:26

ik heb gister de 2e keer van level 3 gedaan maar vond hem niet zo zeer veel zwaarder dan level 2. maar 2 oefening die ik wel zwaar voor de benen vind met die jumps erbij.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:34

crazy_funky, dat vind ik inderdaad ook :).

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:00

Ik ben nu 5 dagen met level 2 bezig en op de V-raises (welke IDIOOT heeft die oefening uitgevonden :') ) na gaat het me al steeds beter af :D
De planks wissel ik nu af. Zo die ik de jumpingjack planks maar 1 serie en daarna gewone jumping jacks. En de walking push up blijf ik op de makkelijke manier doen. Zo is het voor mn arm best goed te doen merk ik :j Gelukkig maar want verder vind ik het echt een hele fijne work-out om te doen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:02

Goed bezig eliine! Zo heb ik dat ook gedaan :j
Pffff ik heb vandaag the worst workout ever gedaan.... Workout 10 van BR
Ik bedacht.. Beter een slechte workout dan geen workout :Y)
Morgen in de herkansing

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:16

1e dag van level 2 voltooid! Dat planking is echt niet normaal zwaar haha. Maar heb hem wel afgemaakt zonder pauze :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:20

Jaaaaa ik meld me ook weer, ff een motivatie-topicje nodig! Ben weer lekker aan het shredden. Daarnaast 1 p.w. Yoga, 1 keer p.w. Zumba en nog 1 of 2 keer hardlopen.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:55

Welk level zit je nu Swah?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:56

Eeeh level 1 van de Shred. :P

Maar heb 'm al wel een keertje vaker gedaan, en ook de ripped. Het gaat ook redelijk makkelijk (kracht iets zwaarder, heb 1,5 kilo). Wil gewoon in de toekomst dagelijks een setje van 30 min doen, van welke dan ook. Beetje afwisselen.

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 09:57

Wat zijn jullie goed bezig allemaal!

Ik ga er vanavond opnieuw tegenaan na maar liefst 2 weken onderbreking -O- Eerst een dikke week met buikgriep in bed gelegen, toen voelde ik me te zwak om zelfs de trap te nemen. Daarna was ik jarig en had ik geen seconde vrij met werk, feestjes en taart... Maar ok, de motivatie is er dus we gaan ervoor vanavond!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:08

Mag ik hier even binnen vallen? :D

Ik wil ook graag gaan beginnen aan Shred maar ik heb eigenlijk nog een paar vragen:
- Hoeveel kg gebruiken jullie voor de oefeningen? En heb je snel zwaardere nodig?
- Is het te combineren met andere sporten? Want ik loop om de dag hard en doe ook nog taebo, bbb-training en yoga en ik wil mijn lichaam ook niet over belasten.
- Gebruiken jullie nog supplementen? Bv Whey?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 11:12

Samir schreef:
Mag ik hier even binnen vallen? :D

Ik wil ook graag gaan beginnen aan Shred maar ik heb eigenlijk nog een paar vragen:
- Hoeveel kg gebruiken jullie voor de oefeningen? En heb je snel zwaardere nodig?
- Is het te combineren met andere sporten? Want ik loop om de dag hard en doe ook nog taebo, bbb-training en yoga en ik wil mijn lichaam ook niet over belasten.
- Gebruiken jullie nog supplementen? Bv Whey?

Met de zoekfunctie had je dit gewoon terug kunnen vinden want dit is hier al vaker voorbij gekomen :)

Maar je kun bijv beginnen met 1kg en dan opbouwen naar 2 of 3 kg als je het te licht vind. Of je snel zwaardere gewichten nodig hebt ligt aan je eigen lichaam :) verschilt per persoon.
Ik heb het zelf wel met andere sporten gecombineerd, maar dan niet op dezelfde dag, gewoon de ene dag shred, de andere dag je sport.
Ik gebruik geen supplementen, ja een multivitamine maar dat kun je niet echt een supplement noemen denk ik :o

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:25

Succes Laura en Samir! :D

Ik ben zelf begonnen met 1kg en dan wanneer het te makkelijk wordt meer erbij pakken. Blijft het een uitdaging! Supplementen gebruik ik niet...

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:43

Ik ben begonnen met 1 kg en daarna vrij snel overgegaan op 2 kg. Zit nu halverwege level 2 en begin al te merken dat de meeste oefeningen me met 2 kg ook steeds beter afgaan (behalve de V-raises :+ )

Pfff ik ben alleen thuis en de postbode kan elk moment een pakket komen bezorgen dus sta dan liever niet in mn sportpakje in het huis te hupsen als ie aanbelt :+ Maar nu moet ik dus gaan zitten wachten tot ie geweest is en vanmiddag heb ik vanalles te doen dus dat is een beetje irritant :')

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:48

De V-raises zijn zwaar ja :+

Heb mijn moeder en zus ook aan het shredden gekregen, die zijn nu bezig met level 1 :D doe meestal ook de stukken met de gewichten met hun mee, vind die veel lekkerder dan bij level 2... naast mijn eigen work-out natuurlijk!

Haha dat lijkt me een beetje ongemakkelijk ja

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:56

Nou als je het over de duivel hebt :D postbode is net langs geweest :Y) Dus kan me nu met een gerust hart in mn pakkie hijsen :))

Wat ik fijner vind aan level 2 is de cardio en de krachtoefeningen waarbij je je benen in een statische pose mag houden. Dus dat je in een squad blijft 'zitten' ipv steeds erin en eruit. Mn knieen zijn me in elk geval een stuk dankbaarder nu merk ik :j Het abs gedeelte vond ik in 1 denk ik lekkerder.
Vandaag dag 7 level 2. Begin wel steeds meer zin in level 3 te krijgen. Vind 10 keer achter elkaar dezelfde workout wel wat vervelen hoor. Ga hierna denk ik ook Ripped in 30 doen. Dat zijn 4 levels en maar 5-6 workouts per level.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:53

zo dag 7 zit er ook weer op :D Begin echt al verschil bij mn armen te zien *\o/* Zeker mn rechterarm, want die heeft dankzij mn 'kapotte' linkerarm ook een stuk minder hoeven doen. Stallen uitmesten, zware dingen tillen e.d. dat deed ik allemaal niet meer. Dus nu ie weer aan het werk mag zie ik m gewoon bijna breder worden :)) Moet alleen uitkijken dat ik geen scheve hulk word straks _O-

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:03

Ik ben net gewichten gaan halen dus vanmiddag eens de eerste les proberen! :D

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:59

Haha nee Eline, dat zou niet goed zijn! _O- fijn dat je al zoveel verschil merkt!

Dag 3 van level 2 klaar :D ben tot nu toe 1.5 kilo afgevallen, super blij mee!

Edit: succes en veel plezier samir!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:11

Hee allemaal!
Best slecht eigenlijk dat ik, na het openen (en actief meedoen) van het eerste topic, hier nog nooit heb gereageerd! :o *schopt zichzelf*

Ik heb de 30 Day Shred nu drie keer gedaan. Ben heel tevreden met het resultaat. De kilo's vallen mee, maar de centimeters liegen niet! Ik ben van broekmaat (omvang) 33 naar 30 gegaan *\o/* En ben sterker!

Omdat ik een tijd van Pfeiffer e.d. achter de rug heb, ga ik vandaag weer beginnen met shredden. Gewoon bij level 1, om weer conditie op te bouwen etc. :)

Dus: hello again :D

Oja: muziek zoals 'watch out for this' of 'the year of summer' zette ik altijd op de achtergrond aan. Dat werkt ook erg motiverend :)

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 17:03

Zoo net de eerste keer gedaan! Vond het eigenlijk alles meevallen! Alleen m'n armen en schouders had ik moeite mee. Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn over 30 dagen! :D