Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:BAH! Havermout is vies![]()
Ik heb het gemengd met water en er voor de vorm wat rozijnen doorheen gedaan, maar gatsie, het lijkt wel alsof ik slecht aangemaakte behangerslijm zit op te eten.
Enfin, het is voor een goed doel, misschien wen ik er wel aan...
Annash schreef:Ik wil ook spierpijn aan mijn buikspierendat heb ik nog helemaal niet gehad. Ik vind die planktwists ook niet moeilijk. Gewoon een plank volhouden vind ik daarentegen zwaarder.
Diane_ schreef:En Monster_Tos, al valt het meten misschien tegen straks, een verbeterde conditie is toch ook al wat waard?Maar ik denk dat je over 6 dagen echt al wel resultaat zult zien.
Eliine schreef:Jolien87 schreef:BAH! Havermout is vies![]()
Ik heb het gemengd met water en er voor de vorm wat rozijnen doorheen gedaan, maar gatsie, het lijkt wel alsof ik slecht aangemaakte behangerslijm zit op te eten.
Enfin, het is voor een goed doel, misschien wen ik er wel aan...
Ik heb zo het idee dat je het nog niet helemaal goed hebt klaargemaaktsowieso vind ik het zelf met water ook een stuk minder lekker dan met (amandel)melk, het geeft het net wat meer smaak. Ook opletten dat je niet teveel havermout erdoorheen gooit want het zet naderhand nog best een beetje uit en dan krijg je van die plaktroep
![]()
Zelf gooi ik er altijd lekker wat kaneel overheen en agavesiroop (kan ook suiker of honing zijn, maar agave en stevia zorgen voor een minder hoge insulinepiek op de vroege morgen). De kaneel versterkt de zoetere smaak en geeft de havermout net even een zetje, want inderdaad van zichzelf smaakt havermout niet echt ergens naarter variatie doe ik er vaak stukjes appel/banaan/bessen/aardbeien etc. etc. doorheen. Je kunt er zelfs pure chocola (min 86%) doorheen doen dan wordt het helemaal een feestje
Jolien87 schreef:'s Ochtends reageert mijn maag nooit zo fijn op melk, vandaar dat ik het met water doe. Ik vind melk namelijk heel lekker, maar om daar de dag mee te beginnen lijkt me geen goed idee.
Ik denk dat ik er maar wat zoetstof doorheen doe (van die vloeibare natrena waar je ook zoetjes van hebt) en weer wat rozijnen ofzo. En inderdaad minder havermout en meer water.
Venthe schreef:Zou brinta met kaneel lekker zijn?
MightyJoe schreef:Hoeveel water/melk pakken jullie en hoeveel havermout? Dan heb ik het weer te dun en dan weer te dik