Wow, mooie snelheid Busymissy! Leuk he adreline
Spreek me niet van de warmte!!
Ik had vanochtend ook wedstrijd en ik zag aan het eind bijna sterretjes van ellende haha. Dat wordt nog wat van de zomer ... hopelijk ben ik er dan tenminste beter aan gewend. Wel een mooie tijd gelopen; 5 mijl (8km) in 40:26 ... maar 4 minuten langzamer dan een van de 75+ers.
Het was een "rare" wedstrijd voor me; normaal begin ik langzamer en ga dan steeds sneller, maar ik had er niet op gerekend dat bijna alle deelnemers van de locale loopvereniging waren en dus veel fitter dan de gemiddelde Amerikaan. Ik dacht dat ik lekker in het midden begon waar men zo rond de 10min/mi lopen, dus ik snapte al niet waarom het zo zwaar voelde en waarom ik bijna niemand passeerde ... maar dat was dus omdat ze zo rond de 7:45min/mi zaten.
Mijn splits waren dan ook niet zo mooi, maar uiteindelijk was mijn laatste mijl toch de snelste dus ik ben wel tevreden.
Nog een actie-foto van mijn eindsprint (van mobile dus kwaliteit is weer om van te huilen .. zo bleek ben ik niet echt hoor!):
Wollie, ik vind jouw foto juist leuk! Niet dol, maar gewoon lekker enthousiast en nog fris.
Rennen met de sportschool combineren is inderdaad erg lasting. Mijn personal trainer mailed vanavond en zei dat ze deze week alleen morgen kan doen, dus mag ik na vandaag echt flink gerend te hebben morgen eerst zumba doen en daarna nog gewichten. Niet ideaal, maar soms heb ik met mijn rare werkrooster geen andere mogelijkheid.
Warboel, je hebt echt niks om je zorgen over te maken! Zelfs al ben je laatste dan heb je nog steeds een 5km uitgelopen! Ik probeer altijd om de hele afstand hard te lopen, maar als ik het zwaar heb loop ik gewoon een stukje. Las gisteren nog een leuk stukje over loop-pauzes:
Citaat:
I ran my 20th half marathon today, I have only completely ran (i.e. not walked) on 3 of them. None of these are my PR race. I take walk breaks and I am a sub 2hr finisher. Nothing wrong with walk breaks.