Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dagen die ik over heb sport ik. Yoga/CXWORX en hardlopen combineer ik wel op 1 dag (maandag en vrijdag of zaterdag). Maar Steps, Bodypump, Zumba en Sh'bam e.d. niet, dat vind ik te intensief (vooral steps pfff) Skaten gooi ik overal tussendoor haha.
Maar nu moet ik even 3x per week hardlopen anders redt ik het niet in mei.
Loop je met Evy? En waar woon je eigenlijk? Mag ook via PB hoor
Welke loop is de 20e, misschien kan ik die anders ook mee doen

Ik had vanochtend ook wedstrijd en ik zag aan het eind bijna sterretjes van ellende haha. Dat wordt nog wat van de zomer ... hopelijk ben ik er dan tenminste beter aan gewend. Wel een mooie tijd gelopen; 5 mijl (8km) in 40:26 ... maar 4 minuten langzamer dan een van de 75+ers.
Mijn splits waren dan ook niet zo mooi, maar uiteindelijk was mijn laatste mijl toch de snelste dus ik ben wel tevreden.
Citaat:I ran my 20th half marathon today, I have only completely ran (i.e. not walked) on 3 of them. None of these are my PR race. I take walk breaks and I am a sub 2hr finisher. Nothing wrong with walk breaks.

Dagmar_1995 schreef:zou wel even een extra dagje rust nemen hoor Sunshine! Denk dat je niet zit te wachten op weer een blessure..
Lekker bezig droomster!
Ik heb gisteren voor het eerst in het bos gelopen, wel even wennen. Maar wel fijn op zich. De rust is echt heerlijk. Ben wel "aangevallen" door ganzen.Stomme beesten, ze waren echt een eind van me af nog, dus ik dacht dat ik daar wel gewoon rustig langs kon joggen. Komen ze opeens met zijn alle in een hard tempo op me af joh!
Heb nog nooit zo hard gelopen.
![]()
Zijn er trouwens ook mensen die op de site van runtastic actief zijn op hun account?