Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ja daarom heb ik ook de langdurige versie, ik vergat altijd na de eerste en dan durfde ik niet meer in te halen uit angst voor de onprettige bijwerkingen. Maja zonder kan ik mijn werk niet doen dus al moet ik zelf betalen ik kan er niet mee stoppen.
Sonja_vR schreef:Anoniem schreef:Welke aanvullende verzekeringen vergoeden die dan wel?
ik heb avero achmea basis + royaal aanvullend en die vergoed tot 750 euro per jaar concerta (en andere adhd meds) van uit het aanvullende pakket.
Amaryllis schreef:Sonja_vR schreef:
ik heb avero achmea basis + royaal aanvullend en die vergoed tot 750 euro per jaar concerta (en andere adhd meds) van uit het aanvullende pakket.
Ah die bedoelde ikdaar stap ik 1 januari op over!
Wat ik op Independer.nl had gezien kost dat 140 euro per maand.
Sonja_vR schreef:Amaryllis schreef:Ah die bedoelde ikdaar stap ik 1 januari op over!
Wat ik op Independer.nl had gezien kost dat 140 euro per maand.
met het tandarts start pakket zit ik op een 144 euro, maar dat haal ik er wel weer uit door de meds , voedingsadvies ter ondersteuning van mijn kopwerk en de fysio (27 behandelingen)
Cindeeh schreef:Sonja_vR schreef:
met het tandarts start pakket zit ik op een 144 euro, maar dat haal ik er wel weer uit door de meds , voedingsadvies ter ondersteuning van mijn kopwerk en de fysio (27 behandelingen)
Ik vind dat best prijzig. OF ligt dat aan mij als student zijnde?