xx_Lyzet schreef:Mag ik me hier melden?
Heb al enige nek klachten en rug klachten beginnen langzaam aan met dagen aan te komen.
nu adviseerde fysio een borstverkleining aangezien ik 85G heb. Dus het zou vergoed moeten worden.
Nu is mijn vraag aan jullie hoe gaat het te werk, waar kan ik het beste laten doen?
hoelang ben je uit de running, wil niet te lang van het werk thuis blijven. Als het moet dan moet het natuurlijk.
Doet het veel pijn na de ingreep?
Ik ben van een 85G naar een 85C gegaan, wat na jaren uitgegroeid is tot een 85E, maar nu ben ik afgevallen en kan het best wel eens een cupmaat kleiner zijn weer.. (bh's zijn nu te groot)..
Bij mij kon het niet kleiner dan 85C. Dit kwam door mijn borstaanzet, die is breed en als je dan een kleinere cupmaat wilt, dan krijg je plat-borsten.. ghehe..
Waar je het het beste kan laten doen ligt aan je eigen wensen..
Ik ben gewoon in het plaatselijke ziekenhuis geopereerd, maar er zijn er hier ook bij die op een kliniek geholpen zijn.. Dus gewoon ff kijken wat je wilt.
Ik werkte toendertijd als postbode.. Ik heb echt 6 weken niet gewerkt, daarna begonnen met binnenwerk en na een tijdje weer de straat op gegaan..
MAar je moet echt je rust nemen, dat is heel belangrijk.. Het lijkt alsof je wonden snel genezen, oppervlakkig is dat natuurlijk ook zo, maar onderhuids is het ook behoorlijk kapot en dat heeft meer tijd nodig.
En wat betreft de pijn.. Ik had écht geen pijn na de ingreep..
Ik zou het zo opnieuw doen..
Heb later wel last van mijn littekens gehad, maar dan vooral jeuk.. (heb ik nu nog wel eens... jaren later)...
Maar niets wat mij zou tegenhouden om het overnieuw te doen.. Ik ben er zo blij mee..