The_Cat schreef:
Ook gaaf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ditano schreef:MuSLi schreef:Ziet er mooi uit Ditano! Lekker fietsen..
Wanneer kun je hem ophalen?
Thanks ..
Vanaf vrijdag staat hij klaar ,denk dat ik hem zaterdag ga ophalen .
Dan kan hij mooi mee naar Texel volgende week . (4 dagen)
The_Cat schreef:Spannend! Ik kan jouw fiets straks pas bekijken want krijg het plaatje niet open via de site
maar er is niets zo spannend als wachten op je fiets, en hem dan meenemen voor de eerste rit
ditano schreef:The_Cat schreef:
Nu eens beter bekeken op de laptop ...
Ziet er stoer uit The _Cat![]()
Poets je hem na ieder ritje ?
Die van mij heeft ook zo veel wit ...
Any way , gisteren avond heeft een sport team mate gekeken naar de specificaties
van mijn nieuwe bike .
En die zei ..alles perfect qua af montage .
MuSLi schreef:Soms baal ik er wel echt van dat ik geen fietsvriendinnen heb in de regio.
Ken wel veel dames die fietsen, maar die wonen allemaal weer verder weg.
Fietsen is toch wel veel leuker om samen te doen
Homiafortuna schreef:Zondag 27 november is er in Eerbeek weer een Ladies Only toertocht. Daar kan echt iedereen, van beginner tot gevorderde aan deelnemen.
Forbiddenpie schreef:Ik zou hier graag een beetje willen meelezen. Door een rugblessure kan ik helaas niet voorovergebogen zitten en dus is een racefiets voor mij geen optie alhoewel het mij super tof lijkt. Ik moet zeggen dat ik wel veel motivatie uit dit topic haal wat betreft afstanden en snelheiden. Ik ga deze week een nieuwe fiets uitzoeken (en ook stiekem even een racefiets uitproberen omdat het kan) en wil dan hier de bergen en bossen in. Ik begrijp dat ik dus niet helemaal in het plaatje van het topic pas maar heb toch best veel aan de tips die hier worden gegeven.
Forbiddenpie schreef:Het zal voornamelijk asfalt zijn met een off-road weggetje hier en daar als deze naar mooie plekken leid.
Voor nu zit ik te kijken naar de Cube Touring SL, weet niet of het echt wat is dus moet hem eerst in het echt zien en kijken of het uberhaupt lekker past. Kan niet wachten tot ik KM kan gaan maken en lekker kan gaan klimmen ermee.