Ik fiets namelijk ook nog elke dag 20 km + naar stal fietsen nog 4 erbij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije__ schreef:En dan kom je na dinsdag weer aan..als je dat fijn vind.. het is ook niet echt goed voor je lichaam. drink je veel frisdrank? misschien kan je dat vervangen door water.
annika_s schreef:Jeetje jullie zijn hard gegaan!
Pff ik heb echt het idee dat ik alleen maar aankom ipv afvalWordt eer knetter gek van!
Lein_ schreef:annika_s schreef:Jeetje jullie zijn hard gegaan!
Pff ik heb echt het idee dat ik alleen maar aankom ipv afvalWordt eer knetter gek van!
tijdje had ik dat ook heel erg echt lastig....
't beste is toch door te gaan met je goede leefstijl al is dat wel lastig qua motivatie, dat snap ik wel... Toch veel succes en doorzettingsvermogen gewenst!!!
Marije__ schreef:Anikka gewoon even doorzetten! daarna gaat het vast opeens weer een stuk sneller en beter mt afvallen.
Marjolein, heb je een linkvan de ren? wel leuk! heb ik iets om voor te trainen! en dan kunnen we samen gaan, gezellie!
Bren eet je juist meer of minder met dit weer?
voor mij, tot nu toe
O1 (5.30); schaaltje cruesli extra energy met melk
O2 (8.50); schaaltje yoghurt met verse aardbeitjes
Marije__ schreef:Anikka gewoon even doorzetten! daarna gaat het vast opeens weer een stuk sneller en beter mt afvallen.
Marjolein, heb je een linkvan de ren? wel leuk! heb ik iets om voor te trainen! en dan kunnen we samen gaan, gezellie!
Bren eet je juist meer of minder met dit weer?
voor mij, tot nu toe
O1 (5.30); schaaltje cruesli extra energy met melk
O2 (8.50); schaaltje yoghurt met verse aardbeitjes
NiNa_14 schreef:mijn vader is gisteren naar dietiste geweest
wat blijkt wij eten thuis allemaal te weinig!!(en te veel slecht eten)
dus vandaag meer en nog niet helemaal goed maar zal is kijken of dit gaat werken...
O: 3 beschuiten met extra pure hagelslag
T:plak ontbijtkoek
M:4 volkoren crackers(zijn broodvervangers) met iets van kaas of vleeswaren met augurkjes en/of tomaat
T: 2 a 3 tomaten(nieuwe verslaving)
A: ligt aan mijn mama haar bui, in ieders geval met iets van fruit na
T: watermeloen