Mooi alle foto’s weer. Ik heb van de week weer alleen maar kleine rondjes gegaan dus niet echt de moeite waard. Ik heb een nieuwe telefoon dus hopelijk als we zondag naar het national park gaan kan ik wat mooie foto’s maken.
Potverdikkie wat mooi Jullie noorderlicht zeg. SusanH prachtig nog even dat bos Wortel benieuwd naar nationaal park foto's Lizard en goof erg mooi ook Hier gisteren na t werk nog rondje met lil aan de rand³vandeduinen. Had ze toch nog even energie voor na lange kantoordag
Wat een mooi noorderlicht foto's komen er voorbij. Anderen ook lekker gewandeld met mooie foto's.
Athelas
Geplaatst: 14-09-24 08:15
Boedjang, lekker gewandeld. noordje, jaa mooi Goof, lekker zonnig. En inderdaad een hele grote pootafdruk! Lizard, mooie foto's weer, ziet er uit als ene heerlijke wandeling.
Maar er was een prachtige sterrenhemel, én weer noorderlicht:
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-09-24 08:38
Wow noorderlicht. Heel mooi van iedereen die het gezien heeft.
gaucho
Geplaatst: 14-09-24 09:00
Blijft heel gaaf inderdaad.
Ik heb net de zonsopgang loop op de Holterberg gelopen. Nu het bijbehorende ontbijt, en dan ga ik zelf zo nog een rondje wandelen. Het is echt heerlijk wandelweer.
Noordje gaaf dat noorderlicht. Ik hoop dat ik met mijn nieuwe telefoon ook eens aurora australis op de foto weet te krijgen.
Jij was vroeg op pad Gaucho
gaucho
Geplaatst: 14-09-24 11:59
Rest van de wandeling was ook mooi. Ik ben een keer een andere kant op gewandeld als normaal, was echt heerlijk rustig. Geen wild gezien helaas, alleen sporen. Wel echt genoten van de mooie ochtend.
Oh Althelas die sterrenlunch wouw prachtig. Gaucho lekker bezig dubbel op pad Lizard wat lekker rustig zeg, hou er van Ik was op horse event. Dus ook veel stappen gezet
jojoleinee
Geplaatst: 15-09-24 09:48
Dat geloof ik Boedjang. Was het te doen met de warmte binnen? Ik ben er volgend weekend om een kennis te helpen in de stand en bij meet en greets enzo, maar vorig jaar was het er echt zó warm...
Vandaag New South Wales outback en Mungo national park. Vanwege de grote afstanden hebben we het grotendeels met de auto gedaan en bij iedere uitkijkpost gewandeld. Zo gaaf dat de emu’s gewoon bleven drinken terwijl we op maar 8-10 meter bij ze vandaan waren. Ik heb veel te veel foto’s gemaakt dus hopelijk zet ik er niet te veel in het topic.
Goof
Geplaatst: 15-09-24 10:57
Tof. En een thorny devil ook, die heb ik alleen in WA gezien.
wortel115
Geplaatst: 15-09-24 11:13
Goof schreef:
Tof. En een thorny devil ook, die heb ik alleen in WA gezien.
Ik weet niet of die in NSW voorkomt. Voor zover ik weet alleen WA en in delen van Queensland. Ik dacht bearded dragon die komen hier wel voor.