Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gnome schreef:Hier 3 winkels naast elkaar nodig gehad maar volgens mij zijn we nu compleet.
2 geboortepakjes gehaald, nog wat meer kleertjes voor later, beddengoed... Echt heerlijk warm en zacht maar verschillende diktes zodat we ze het jaar rond kunnen combineren en flesjes etc. Was blij dat ik m'n vriendin mee had want wat een troep is er te koop zeg. Je verdwaalt er zo snel in.
Wel even voor het gevoel een variant van het bedje opgemaakt
[ [url=m/QbYw7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rAylCd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dkD072.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charlotte446 schreef:Gefeliciteerd Vivian! Was het verwacht of een verrassing?
Wauw, wat een sneeuw bij jou Ballard! Hier hadden we enkel in hoekjes een beetje papsneeuw
Leuke foto van je hond Freekie, helemaal in zijn/haar element![]()
Mooie aankopen Gnome! Ik zou me ook niet in kunnen houden met het bed alvast opmakenWow jij bent lekker aan het shoppen geweest!
Die babyfoon had ik ook willen kopen Mriek als ik geen uitbreiding had willen hebben. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik hoop heel hard voor je dat Ted aan het draaien is
Veel plezier in Nederland Annemijn! Komt jullie familie na de geboorte jullie kant op?
Handige tips voor het bed opmaken Cabelona. Haha, gordijnen wassen is dus niet een regelmatig iets bij jou?![]()
Vandaag eindelijk de laatste groene muur in huis geverfd. Het moest nu echt want morgen komen ze een plank achter de bank ophangen (en de nieuwe oven plaatsen). Vrijdagavond lieten ze weten maandag te komen dus ik moest ineens aan de slag. Rotwerk zo achter de houtkachel langs maar ik ben er helemaal blij mee![]()
[ [url=m/0d4xIM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bA9I7h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlis schreef:Charlotte446 schreef:Gefeliciteerd Vivian! Was het verwacht of een verrassing?
Wauw, wat een sneeuw bij jou Ballard! Hier hadden we enkel in hoekjes een beetje papsneeuw
Mooie aankopen Gnome! Ik zou me ook niet in kunnen houden met het bed alvast opmakenWow jij bent lekker aan het shoppen geweest!
Die babyfoon had ik ook willen kopen Mriek als ik geen uitbreiding had willen hebben. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik hoop heel hard voor je dat Ted aan het draaien is
Veel plezier in Nederland Annemijn! Komt jullie familie na de geboorte jullie kant op?
Handige tips voor het bed opmaken Cabelona. Haha, gordijnen wassen is dus niet een regelmatig iets bij jou?![]()
Vandaag eindelijk de laatste groene muur in huis geverfd. Het moest nu echt want morgen komen ze een plank achter de bank ophangen (en de nieuwe oven plaatsen). Vrijdagavond lieten ze weten maandag te komen dus ik moest ineens aan de slag. Rotwerk zo achter de houtkachel langs maar ik ben er helemaal blij mee![]()
Vond dat groen juist super mooi haha
Freekieee schreef:Normaal gesproken drink ik echt regelmatig een wijntje, vind dat heerlijk, maar kan het nu goed laten staan. Ik vind het wel nog heel lekker om eraan te ruikenHahaha dat scheelt dan weer. Ja rauwe vis mag gewoon tijdens borstvoeding. Alcohol mis ik echt totaal niet, vond altijd wel lekker wijntje bij eten maar alleen al als ik het ruik nu
Melanie_D schreef:Ik zweer bij die van LidlFreekieee schreef:Die van smaeck is wel lekker vind ik! At heel veel filet american. Vind deze vega variant het lekkerst
Ohh, die ga ik eens proberen!!
Gnome schreef:Fijn dat je nu helemaal compleet bent! Vond je het niet heftig om drie van die winkels door te moeten? Ik zou er denk ik helemaal af liggen daarna.Hier 3 winkels naast elkaar nodig gehad maar volgens mij zijn we nu compleet.
2 geboortepakjes gehaald, nog wat meer kleertjes voor later, beddengoed... Echt heerlijk warm en zacht maar verschillende diktes zodat we ze het jaar rond kunnen combineren en flesjes etc. Was blij dat ik m'n vriendin mee had want wat een troep is er te koop zeg. Je verdwaalt er zo snel in.
mriek1990 schreef:Hopelijk is Ted aan het draaien! Ik voelde me gisteravond en eigenlijk nu nog steeds ook niet helemaal fit. Steeds een beetje misselijk en als de kleine draait dan trekt dat af en toe echt onwijs onderin m'n buik, straalt helemaal door naar heup en bovenbeen. Niet te hardenIk heb vandaag een iets mindere dag. Wel genoten van het zonnetje, maar heb het gevoel dat Ted enorm dwars ligt. Veel druk op de buik en trapt veel in mijn blaas. Voel mij hierdoor niet echt ziek ofzo, maar ook niet helemaal jovel. Hoop stiekem dat hij misschien wel aan het draaien is....
VivianHesen schreef:GefeliciteerdIk ben dit weekend ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
![]()
De bruiloft zal dit jaar nog niet gaan plaats vinden, aangezien ik nu even wil focussen op ons meisje wat op komst is.
Charlotte446 schreef:Ik dacht eerst dat je 'm juist groen aan het verven was. Ik vind het lichte wel mooi rustig ogenVandaag eindelijk de laatste groene muur in huis geverfd. Het moest nu echt want morgen komen ze een plank achter de bank ophangen (en de nieuwe oven plaatsen). Vrijdagavond lieten ze weten maandag te komen dus ik moest ineens aan de slag. Rotwerk zo achter de houtkachel langs maar ik ben er helemaal blij mee
VivianHesen schreef:Even een enorme ego post![]()
Ik ben dit weekend ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
![]()
[ [url=m/540Myn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o6hyXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bruiloft zal dit jaar nog niet gaan plaats vinden, aangezien ik nu even wil focussen op ons meisje wat op komst is.
@Mriek1990 Ik hoop dat Tedje nog aan het draaien is! Grappig hoe je nu de bult nu zo duidelijk kunt zien.
@Marlis oei, wat een geluk gehad dat je je niet bezeerd hebt. Ook geen spierpijn over gehouden aan je val?
@missAnnemijn Lijkt me inderdaad een raar gevoel dat je volgende keer definitief hier gaat blijven. Veel plezier bij de bruiloft!
Charlotte446 schreef:Gefeliciteerd Vivian! Was het verwacht of een verrassing?
mriek1990 schreef:Kiwipitje dan denk ik dat onze beide kiddo's hetzelfde aan het doen zijn. Voelt inderdaad helemaal niet fijn wat hij daarbinnen allemaal aan het doen is.
Hopelijk heeft het zwemmen je goed gedaan. Is je poets wel nog gekomen uiteindelijk?
Qua hydrofiele doeken heb ik ze van de HEMA en van Jollein. Heb zowel normale als XL.
Linda wat lief van je werk zeg, 2 weken extra. Dat hoor je ook niet vaak van een bedrijf.![]()
Hier weer een beetje een blegh dagje. Ted blijft maar vervelend, soms doet het zelfs wat zeer. Vooral als ik sta of beweeg geeft het best wel ongemak. Liggen is prima te doen, als ik maar niet plat op m'n rug ga.
Snap de uitdrukking de laatste loodjes wegen het zwaarst ineens een stuk beter haha!