Druif_01 schreef:Lieve Britt, pas je wel even op jezelf dat de stress je niet teveel wordt? Je lijf heeft het al hard te halen dus al die extra klachten kunnen je nog sneller uitputten. Ik begrijp echt heel erg dat het een ontzettende moeilijke situatie is, maar hou wel jezelf goed in de gaten.
Ik heb nog wel even iets over de man van Britt, we moeten allemaal ook niet te hard zijn over dat hij haar moet steunen en er voor haar moet zijn, want dat is ook absoluut waar, maar aan de andere kant krijgt die man ook heel wat op zijn bordje waar hij mee moet (leren) dealen. Dat mogen we ook niet onderschatten, wat overigens niets afdoet aan het feit dat hij wel respectvol en eerlijk moet blijven, maar laten we ook niet doen alsof hij Britt alle hoeken van de kamer laat zien. Ik praat zijn gedrag absoluut niet goed, laat dat helder zijn, maar we moeten wel alles in perspectief blijven zien.
Even advocaat van de duivel: is dat niet ook waar hij 'ja' tegen zei toen zij met elkaar trouwden. Ik snap dat situaties soms niet helemaal in te schatten zijn maar dan hebben we toch nog zoiets als ballen die je bij elkaar raapt en gewoon je woord nakomt, ook al is het wellicht niet wat je verwacht zwaarder dan gedacht. Jammer dan, je hebt iets beloofd. Klaar.