Mara: dat klinkt als een goede aanpak! Lijkt me wel erg lastig maar je uiteindelijke doel bereiken, geen buikpijn meer, zou natuurlijk echt super fijn zijn!
Top zeg dat je op 2500 uit kon komen na de kerstdagen! Je lijst ziet er ook wel erg fijn uit. probeer nu ook je rust te nemen, buikpijn vreet vast energie.
Gek is dat he, als je ineens geen zin hebt in wat lekkers. Ik vind het het vaak ook gewoon niet waard, denk dat dat onbewust ook wel meespeelt.
Marjo: net lijstje zeg en mooie doelen heb je voor jezelf gesteld voor het nieuwe jaar! Klinkt als een goed plan om het makkelijk te beginnen, dan hou je het vast en zeker vol!
Lisanne: Super goed dat je jezelf weer in het gareel hebt. Je lijstje is inderdaad iets wat karig maar voor een keertje maakt dat natuurlijk niet zo veel uit.
Sorry voor de kerst stol
maar je kon het wel goed gebruiken gisteren haha dat scheelt.
Slim om alvast rekening te houden met de taart op werk! Verder weer een hele mooie lijst, je zit er al weer helemaal in
Nanouk: kerst stol is een soort brood met krenten, rozijnen, nootjes en amandelspijs. Echt té lekker dus
Pfoe drukke dagen heb je achter de rug! Bij mij is het vooral een kwestie van goed plannen en op tijd naar bed proberen te gaan. Meestal lukt dat niet en plan ik in het weekend wat extra rust in.
Ik vind je lijstje er echt heel netjes uit zien, ga zo door!!
Castilja: slim om eventjes wat lager te gaan zitten als je weet dat er een slechte oudjaarsdag aan gaat komen
Je soepen klinken echt heerlijk, mooie lijst!
Tanja: Fijn dat jouw kerst ook leuk was! En super dat je een halve kilo kwijt bent.
Eindelijk weer naar de fysio!! Alleen balen van de spierpijn haha.
Heel mooi lijstje! Ik heb alleen echt geen idee wat kniepertjes zijn? 
__
Mijn bijleespost was ineens verdwenen, dus wellicht een beetje ingekort 
Tussen kerst en nieuw is het wat rustiger op werk dus gisteren onverwachts eerder thuis en daardoor nog tijd om een ronde te fietsen! Helaas wel in de regen 
Daardoor voor het avondeten nog wat extra gegeten om het onderweg goed vol te kunnen houden.
Lijstje van gisteren:
O: 200 gram magere kwark, 30 gram havermout, kaneel
T: brosse eierkoek
L: 2 volkorenboterhammen, kipfilet
T: sultana tomaat kaas
T: plakje ontbijtkoek
A: gekookte aardappelen, jus, spruitjes, gehaktbal
T: 200 ml magere yoghurt
T: rijstwafel, 2 kleine kerstkoekjes
B: 1 paard rijden, 70 minuten racefiets
Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw?
Ik ga (net zoals Tanja
) pizzarette eten, maar verder heb ik echt nog geen idee, beetje lastig met alle maatregelen waar ik me graag aan houd.
Stellen jullie voor jezelf doelen voor het nieuwe jaar? Ik wil aankomend jaar graag doorgaan zoals nu, bewust met gezond eten bezig zijn en er daarnaast van genieten.
Ook hoop ik dat de sportscholen snel weer open mogen zodat ik verder kan gaan met trainen!