Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Ondanks dat je lunch wat minder gezond was heb je toch maar wel mooi zonder moeite een bruin/volkoren broodje op. Toch weer iets om tevreden mee te zijn dus 

Al moet ik zeggen dat ik nu ook wel erg aan het thuiswerkritme gewend ben en ook wel weer even zal wennen aan de strakke planning als ik weer op kantoor moet gaan werken. 
 Pas jij wel op dat je niet te weinig gaat eten zo? Veel lager dan 1500 kcal is wat minder gezond in mijn optiek.
 Normaal gesproken kan ik daar echt niet afblijven (zo erg als van de categorie chocoladepepernoten  
 ). Alsnog vrij gezond gegeten dus  

) dus kwam nog uit op 2058, dus tevreden 
 Fijn dat iedereen van kerst heeft genoten 

) en heel lekker kunnen trainen! Heb nu overal spierpijn haha 
 Dus vandaag wat rustiger aan. 
 Vanaf januari weer wat strenger opletten 

maar je kon het wel goed gebruiken gisteren haha dat scheelt.

Ik ga (net zoals Tanja 
) pizzarette eten, maar verder heb ik echt nog geen idee, beetje lastig met alle maatregelen waar ik me graag aan houd.
 Goed vooruitzicht voor mijn stage die in februari begint!                                                         
 Ik vind het tenslotte enorm leuk om mijn lichaam te zien veranderen dus ik wil zo veel mogelijk proberen die mentale struggle die ik af en toe nog heb achter me te laten 

Net lijstje had je weer, en slim dat je de taart alvast ingepland had 
 Veel plezier vanavond! Je plannen klinken in ieder geval heerlijk 
 Grappig dat jij ook Pizzarette gaat doen haha. Lijkt me wel super gezellig en lekker, geniet ervan! 
 ) of we gewoon lekker samen thuisblijven of dat we toch nog naar een bevriend stel in de buurt gaan. Met alle maatregelen vind ik het wat lastig, ik houd me er toch het liefst zo goed mogelijk aan en persoonlijk heb ik niet mega veel met oud & nieuw. Aangezien ze echt adviseren zo min mogelijk te doen, neig ik daarom naar gewoon thuisblijven. Uiteraard wel met een lekker wijntje en oliebollen/hapjes! 

:
 )
 Slim om lekker thuis te blijven met je familie, dat is natuurlijk ook genieten! Mooie doelen! Hopelijk kunnen we snel weer naar de sportschool.
 En wat goed dat je omtrekken ook goed bevielen! Hard trainen wordt beloond. 

heb me er uiteindelijk goed uit kunnen redden maar gewoon het gevoel dat je wil blijven eten en dan geen rem hebt/voor je gevoel nooit genoeg, is echt heel naar. Heb het inmiddels van me af gezet en ben verder tevreden over mijn lijstje. Mijn avondeten was dan ook wel wat weinig wellicht dat daar de eetbui vandaan kwam. Wilde alvast een beetje compenseren voor vanavond.
)  2 soepstengels, rijstwafel, stukje kerststol, 200 ml magere yoghurt, handje ongezouten pinda’s

Haha. Nee jawel hoor, maar veel snijwerk is gewoon teveel gedoe dus heb een beetje het gemak opgezocht qua eten.
. 31 December heb ik overdag goed gegeten, maar s'avonds minstens 1 volledig pak chips gegeten en 1,5 fles alcohol gedronken waaronder de nodige shotjes jenever. Maar hé, het was een super leuke avond dus ik neem mezelf niks kwalijk. Gisteren (1 januari) heb ik oké gegeten. Vandaag is mijn vriend jarig en hebben we wel de nodige snacks en taart gegeten, maar ik heb wel 15000 stappen (10km) gewandelt dus dat compenseert. Hoe was jullie jaarwisseling?

flauw...
  verder wel tevreden. 

Ja die dagen na Oud&Nieuw is bij iedereen een beetje hobbels overbruggen; oliebol hier en restje champagne daar. 

Ik snap dat je even voor makkelijk gaat.
 Op oudjaarsdag en verjaardag moet wat minder gezond eten prima kunnen toch!
 Heb tot 106kg aan gewichten en zit nu bijv. met hip thrusts op 101 en squat op 96.. 

Wat een mooi en uitdagend doel van je vriend! Je kan hem in ieder geval goed op weg helpen als ervaringsdeskundige 
 Hopelijk gaat het hem lukken!
 18kg en nog mooier: nu een stabiele levensstijl gevonden die goed bij je past. Mooie doelen voor komend jaar. Wie weet wat het je op deze manier allemaal nog gaat brengen 
. Komend jaar gaat het waarschijnlijk niet lukken om te gaan trouwen, dus we richten ons op september 2022. 
.