Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska88 schreef:Ik weet niet of andere dit ook hebben
Maar als ik een week goed kan sporten (2 a 3 keer) dan heb ik ook motivatie om op mijn eten te Letten..
Kan ik bijvoorbeeld 2 weken niet sporten dan gaat het gezond eten ook niet zo geweldig..
Net alsof ik het zonde vind om mijn verbrandde (flink sporten) calorieën er weer aan te snoepen..
Majabeestje schreef:Ik word volledig paranoia door die stappenteller..
Majabeestje schreef:Ik móet idd die 10.000 stappen halen want hallo, dat ding begint dan helemaal trots te trillen en sterretjes te showen..![]()
Dubieuze zin, dat dan weer wel![]()
Maar echt, hij praat tegen me. Denk ik. En ik loop als een idioot rondjes om de tafel. De kinderen gek, willen meedoen. De hond denkt dat ik wil spelen. Dus er lopen hier een volwassene, twee kinderen en een blaffende hond rondjes om de tafel.
Mijn kinderen moeten later sowieso in therapie. En ik nu misschien ook alvast.
Maar: 10.000 stappen gehaald!
Majabeestje schreef:Ik móet idd die 10.000 stappen halen want hallo, dat ding begint dan helemaal trots te trillen en sterretjes te showen..![]()
Dubieuze zin, dat dan weer wel![]()
Maar echt, hij praat tegen me. Denk ik. En ik loop als een idioot rondjes om de tafel. De kinderen gek, willen meedoen. De hond denkt dat ik wil spelen. Dus er lopen hier een volwassene, twee kinderen en een blaffende hond rondjes om de tafel.
Mijn kinderen moeten later sowieso in therapie. En ik nu misschien ook alvast.
Maar: 10.000 stappen gehaald!