[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:48

2 tatoeages beide op mijn linker onderarm. aan de binnenkant een vogel voor mijn opa en oma en aan de buitenkant een couplet van een nummer van mijn favoriete band

enamorada

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:51

Ik heb er nu ook twee. Heb nog wel 1000 ideëen voor de volgende, maar voorlopig ga ik even niks nieuws laten zetten.
Mooi zeg die bloem coverup op de vorige pagina!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:03

Fennadev schreef:
Mooi hoor die bloem! <3

Ja daarom denk ik er nu nog even over na, vooral ook omdat ik niemand ken die het Koreaans echt goed beheerst. Misschien moet ik maar even naar Seoul toe en hem daar laten zetten, weet ik zeker dat de tekst goed is. Tell me what to do is echt 1 van die nummers waar ik nog niet tegen kan, gelukkig geen janksessies meer, maar ik wil dat liever niet 24/7 bij me dragen. Als ik in google translate five people invoer, geeft die ook de andere vijf inderdaad, waarom moet een taal zo ingewikkeld zijn :')
Anders via youtube aan Tody on the Korean Server (die vertalen LoL Koreaans naar Engels) vragen, of onder een video van SHINee.

Dat klinkt al heel mooi Lieszje

Ik zou het niet op YouTube vragen. Te grote kans dat iemand juist voor de grap een hele verkeerde zin naar je doorspeelt en dat je daar dan mee rondloopt. Kan je het niet aan iemand op tumblr ofzo vragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:05

Ik zit ondertussen aan 7, van allemaal zijn wel foto’s te vinden in dit topic. Het kriebelt onwijs voor een nieuwe maar ik ben nu even hard aan het sparen en denk dat ik een nieuwe laat zetten in Zuid Afrika. De laatste is een jaartje geleden nu, dus wordt wel weer tijd. Heb er sinds ik de eerste heb nog nooit zo lang tussen laten zitten :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:26

Ik heb er 2, een Noorse rune op de binnenkant van mijn linkeronderarm en een gewei met een driehoek op de voorkant van mijn rechterschouder.
Volgende week vrijdag komt er een grote bij, zwaluw van 20-25 cm op de buitenkant van mijn linker onderarm.

De volgende wordt een uitbreiding van mijn schouder rechts en een grote schedel op mijn bovenbeen. :j

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:47

Zo, even een foto :)
Hij is wat groter geworden dan ik in mijn hoofd had.
Maar anders zouden de details wegvallen..

Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:21

Hier heb ik er 2. Vossenkop met braambessen en bloemen op linkerschouder en een paardenschedel op mijn onderbeen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:34

Misschien ligt het aan mij maar ik vind de tattoo hier boven echt heel scheef en slordig? De cirkel lijkt ook niet te kloppen.

Bij welke shop ben je geweest?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:35

Emmaa_ schreef:
Fennadev schreef:
Mooi hoor die bloem! <3

Ja daarom denk ik er nu nog even over na, vooral ook omdat ik niemand ken die het Koreaans echt goed beheerst. Misschien moet ik maar even naar Seoul toe en hem daar laten zetten, weet ik zeker dat de tekst goed is. Tell me what to do is echt 1 van die nummers waar ik nog niet tegen kan, gelukkig geen janksessies meer, maar ik wil dat liever niet 24/7 bij me dragen. Als ik in google translate five people invoer, geeft die ook de andere vijf inderdaad, waarom moet een taal zo ingewikkeld zijn :')
Anders via youtube aan Tody on the Korean Server (die vertalen LoL Koreaans naar Engels) vragen, of onder een video van SHINee.

Dat klinkt al heel mooi Lieszje

Ik zou het niet op YouTube vragen. Te grote kans dat iemand juist voor de grap een hele verkeerde zin naar je doorspeelt en dat je daar dan mee rondloopt. Kan je het niet aan iemand op tumblr ofzo vragen?

Ik heb dat niet, net als Instagram en Twitter enzo.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:47

Anthea schreef:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de tattoo hier boven echt heel scheef en slordig? De cirkel lijkt ook niet te kloppen.

Bij welke shop ben je geweest?

Ik denk dat de cirkel niet lijkt te kloppen door de ronding van het been.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:01

Fennadev: er zijn vast cursussen koreaans beschikbaar in Nederland, misschien is het een idee om het aan iemand te vragen die zo'n cursus geeft?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:08

Ik heb er twee een full backpiece rechter arm sleeve die aanstaande woensdag wordt afgemaakt. En dan begin ik aan linker arm sleeve.
Zelf laat ik wel alles door 1 tattoo artist doen en in 1 stijl.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:16

Ik heb er één. :') Op mijn rechter bovenbeen.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:16

Ik heb 1 bloem, op mn ribben. En twijfel heeel sterk over waar ik mijn tweede wil, ik neig nu naar een piece op mn heup of toch iets op mn bovenarm net boven mn elleboog. Of boven mn enkels (achterop) Maar eigenlijk weet ik helemaal niet wat ik wil haha.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:02

Komt door de ronding van mijn been inderdaad.
Dacht het eerst ook, maar thuis nog even goed gekeken.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 22:58

Hier 5 stuks alweer :D
Die bloem op de vorige pagina ... wauw <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:01

Ik heb er op 1 op mijn voet, 1 op ieder onderbeen, 2 op mijn linkerbovenbeen, 1 op mijn ribben en 1 op mijn pols.

En over 2 maanden ook 1 op mijn ander bovenbeen O:) Vroeger zat er wel meer tijd (6-12 maanden) tussen mijn tattoos, maar toen ik verhuisde naar dezelfde straat als mijn favoriete artist was het hek van de dam _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:08

Effe vraagje, ik ben op zoek naar een tattoo artist die een beetje de stijl van Mandy Denise heeft.
Wil een vogeltje en bloesem laten zetten, maar ik mis iets in de stijl van Mandy. Weet alleen niet wat, lekker duidelijk :')
Jullie nog ideeën?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 23:17

Forever after tattoo heeft redelijk dezelfde stijl

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:11

Hier 2. Een kleine Umbreon en Espeon op mijn enkel en een wolf op mijn onderarm.

Dit jaar hoop ik nummer 3 te gaan zetten.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:15

Sar schreef:
Hier 2. Een kleine Umbreon en Espeon op mijn enkel en een wolf op mijn onderarm.

Waa wat cool! Een mede Pokémon fan! Heb je een foto?

Ik heb een paard op mn rug, een zwarte kat op de binnenkant rechteronderbeen boven de enkel. En dus een Pokémon been sleeve die bestaat uit 6 beestjes: mew, suicune, butterfree, ivysaur, charmeleon en lapras

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:27

Een kleintje! Een Irish Shamrock, gezet in Ierland:D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:34

AnnetteFlame schreef:
Sar schreef:

Waa wat cool! Een mede Pokémon fan! Heb je een foto?

Ik heb een paard op mn rug, een zwarte kat op de binnenkant rechteronderbeen boven de enkel. En dus een Pokémon been sleeve die bestaat uit 6 beestjes: mew, suicune, butterfree, ivysaur, charmeleon en lapras

Aah gaaf hey! Volgens mij had je se Lapras al eens gepost? En ja haha mede fan. :p
Hij is vrij standaard hoor:

Afbeelding

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:37

Wat schattig <3 mooi gedaan ook!

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:38

Dankje!
Ja voor het formaat hoor je me zeker niet klagen :D
Misschien dat er in de toekomst nog meer Pokémon bij komen.