Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:BK, wat doe je voor werk als ik vragen mag? Misschien iets meer khd eten? Als je nu al zoveel aan hebt beloofd dat nog wat voor als het straks echt gaan vriezen haha.. Wol wil wel helpen zeggen ze
Eulogy schreef:Dus 1564 calorieën? Is dat niet gewoon erg weinig?Ik ben nu ik meer eet ook alleen maar strakker geworden namelijk. Ik zit op 200 khd/150 eiwit/67 vet
black_kelpie schreef:gribaldi schreef:BK, wat doe je voor werk als ik vragen mag? Misschien iets meer khd eten? Als je nu al zoveel aan hebt beloofd dat nog wat voor als het straks echt gaan vriezen haha.. Wol wil wel helpen zeggen ze
Ik geef hondentraining, speurtraining. De hele dag in het bos, geen minuut ergens binnen, ook niet tijdens het eten. Tussendoor sta je vaak stil voor uitleg, of wanneer een spoor een tijdje moet liggen.
Ik zit aan gemiddeld 250g khd per dag, soms minder soms meer. Daar zit het hem ook niet in ben ik bang![]()
En nee, ik sta niet te springen om de komende winter, dat mag duidelijk zijn
MarlindeRooz schreef:Een streng menu en alles voor je bepalen werkt ook niet. Je moet nog jaren lang een gezond lijf hebben. Niet alleen voor een paar maanden.
Kijk daarom kritisch naar je keuzes, zeg op het werk eens hardop dat je af wil vallen. Dan bieden ze het ook niet meer aan. En wanneer ze dan zeggen "je bent helemaal niet dik" dan zeg je "en dat houd ik ook graag zo, liever preventief dan achteraf". Dat werkt hier altijd.![]()
Je moet je levensstijl veranderen. Koop een fitbit, kijk hoeveel kcal je verbrand en eet daar gewoon netjes onder. Dat motiveert je ook om actiever te zijn.
Laura82 schreef:Oh meid toch, het verdriet en de frustratie klinken zo duidelijk in je bericht door![]()
Heel eerlijk denk ik dat je er meer aan zal hebben om het onderliggende probleem aan te pakken, de reden waarom je teveel eet. Ik snap dat dat ontzettend moeilijk en frustrerend is, maar op de lange termijn zal je daar meer aan hebben. Het is best heel fijn als iemand je vertelt wat je wel en niet mag eten, maar dat is altijd maar voor tijdelijk, en min ervaring is dat je daarna gewoon weer in je oude patroon vervalt.
Is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, ook ik heb nog veel problemen met mijn relatie met voedsel. En daar moet ik ook nog steeds wat aan doen
Yonker schreef:Frummels een hele dikke knuffel vanuit mijik vind het heel knap datje nu er eerlijk over bent. Ik hoop dat je de kracht vind om door te gaan en hopelijk met een personal trainer aan de slag kan.
Ik herken mezelf stiekem ook wel beetje in iemand met een eetstoornis maar dat heb ik beetje weggestopt en het gaat nu gelukkig wel echt goed....
Ook jij kan het met de juiste hulp!!! Als je, je verhaal persoonlijk kwijt wil of er doorheen zit staat mijn pb altijd open
Laura82 schreef:Maar dan weet je dis prima wat je wel en niet kan/mag eten. Wat is dan voor jou dan de toegevoegde waarde dat iemand anders zegt wat je moet eten? Wat is daar anders aan dan zelf een gezond dagmenu bedenken?
Laura82 schreef:Edit: wat ik probeer te zeggen is dat je denk ik beter de oorzaak aan kan pakken, bijv die verveling, of beter gezegd, hoe je met die verveling omgaat. Want je weet best wat je (niet) moet eten, het lukt je alleen blijkbaar niet.
Laura82 schreef:Prima, als je zeker weet dat dat voor je werkt moet je dat doen natuurlijkprobeerde alleen mee te denken
Yonker schreef:Dat eten als je, je verveelt herken ik wel ja.... vooral int weekend als ik dan een luie zondag heb...... en nergens zin in heb.... maar ik wil dat denk ik aanpakken door voortaan stukje te gaan wandelen als ik die drang heb.
Laura82 schreef:Snap ik hoor, vind t alleen zo lastig voor te stellen, omdat ik zelf zo anders in elkaar zit. Ik zou er gek van worden als iemand anders altijd voor me bepaald wat ik eetvoor een paar weken prima, maar maanden/jaren zou ik niet trekken.
gribaldi schreef:En wat meer drinken? Ik moet zeggen dat ik je op foto's totaal niet "dik" vind frum, juist een knap meisje.
Hopelijk kom je er uit