Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:55

Ik had dat cadeautje dus kunnen vergeten, had ik dat geflikt vroeger :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:59

Niet zeuren is wat anders dan niet vragen.
Ik vind het gewoon een suffe uitdrukking.
De hele maatschappij is ingericht op het kenbaar maken van je wensen.
Muurbloempjes komen doorgaans nergens.
Ik ben meer van: nee heb je, ja kun je krijgen.

Lastig vallen gaat gewoon veel te ver, en 1x vriendelijk vragen is genoeg.

Ik zou dat kind met het cadeautje gewoon aanlachen en zeggen dat hij niet jarig is.
Ieder kind zegt wel eens wat waar de ouders rood van aanlopen.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:09

Ik woon in een appartement met daaronder een parkeergarage voor de bewoners.
Maar ook vlakbij een school -O-
Als je uit garage rijd , moet je echt uitkijken voor die kids. Ze rennen gewoon voor de uitgang rond en schijnen het grappig te vinden om net te doen alsof ze voor je auto willen springen. En moeders?
Staan te ouwehoeren met elkaar en kijken niet op of om.
Kinderen rennen daar gewoon op straat , kijken nergens naar. En die moeders kijken niet eens.
Soms he _-:(

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:23

Vragen prima idd
Maar zeuren en drammen daar word ik dwars van :Y)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:26

Ik had gister een drammende kerel aan de deur die donoren zocht.
Het leek wel een kleuter kwa dramgedrag en gewoon niet luisteren toen ik nee zei.
Vervolgens een heel zielig verhaal over zijn studentenbaan waardoor al helemasl niet meer bereid was.
Toen dacht ik: hebben je ouders je nooit geleerd dat nee niet ja is 8)7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:29

Mijn vriend en ik gingen ooit naar een kinderverjaardag, ik had wat cadeautjes gekocht en mijn lieve vriend had zelf óók iets gekocht. Iets waar de jarige job veel te oud voor was blijkbaar, iets van Frozen ofzo. Ja kan, jammer, gelukkig hadden we nog een tas vol maar ze bleef maar zeuren om dat kinderachtige cadeautje, niet alleen die dag, nee nog máánden later.

We zijn er nooit meer geweest. Zeikkind.

Sizzle schreef:
Ik had gister een drammende kerel aan de deur die donoren zocht.
Het leek wel een kleuter kwa dramgedrag en gewoon niet luisteren toen ik nee zei.
Vervolgens een heel zielig verhaal over zijn studentenbaan waardoor al helemasl niet meer bereid was.
Toen dacht ik: hebben je ouders je nooit geleerd dat nee niet ja is 8)7

Hij zal eens het verkeerde meisje in bed treffen ~~}>

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:46

Winkels waar plaatjes gespaard kunnen worden vermijd ik over het algemeen als de pest, ik kan écht niet tegen die zanikende kinderen -O-

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:48

Gelukkig hier nog geen jengelende kinderen om plaatjes gehad.
Maar ik scheur ze nog liever voor hun neus kapot met de opmerking dit gebeurt er als je zeurt, dan dat ze de plaatjes ook zouden krijgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:54

Tja ik moest nog even snel wat hebben. Wist ik veel dat ik belaagd zou worden door een horde kinderen :') En anders ga ik naar de AH maar jaaaaaa daar hebben ze ook weer plaatjes :') En om nou helemaal naar een winkel te gaan die niet op de route ligt omdat sommige kinderen zich niet kunnen gedragen.. Dat is me ook weer teveel moeite.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:00

bruintje123 schreef:
Gelukkig hier nog geen jengelende kinderen om plaatjes gehad.
Maar ik scheur ze nog liever voor hun neus kapot met de opmerking dit gebeurt er als je zeurt, dan dat ze de plaatjes ook zouden krijgen.

Áls ik dan eens bij een supermarkt kom met een of andere spaaractie roep ik altijd meteen dat ik ze lekker zelf spaar en storm gewoon langs ze heen :Y)

Trouwens, tijdens de AH actie waarmee je messen en bestek enzo kon sparen ben ik wel eens aangesproken door notabene een volwassene die vroeg of ze m'n zegeltjes mocht hebben. Toen ik zei dat ik ze voor iemand anders spaarde dramde ze door, want ze had geen geld om zelf bestek te kopen, zei ze :?
Ik heb haar het adres van de action gegeven en verteld dat ze daar erg goedkoop bestek hebben.
Dikke doei :evaw:

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:02

Na een dag werken en vreselijk moe te zijn, wilde ik gewoon rust. Zit je lekker buiten, zijn de buurkinderen ook buiten. Ik ben met alle liefde naar binnen gegaan. :') Dat trek ik dan echt niet joh.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:30

Pff ik ben gek ook eigenlijk, ik heb ruimteplaatjes aangenomen (dacht ik maak er vast wel iemand blij mee) en nu komt mijn vriendin-met-kids volgende week op de thee omdat ze ze moet sparen voor haar kinderen.
Zie haar ook geregeld FB oproepen plaatsen voor wie er nog wil ruilen... Zucht := `

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:32

Sja, gratis he :+
Zelfs al is het lelijk en nutteloos, het is wel gratis :P

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:37

Ik was vandaag bij de Ah, daar is nu de astronauten of ruimte kaartjes spaaractie, weet het niet precies. Daar stond een manneke bij de uitgang met een rugzakje en een geschreven bordje "wilt u uw kaartjes doneren?". Hij zei verder niets. Stond gewoon beetje verlegen te kijken. Ik had hem niet eens in de gaten tot de kassajuf tegen de andere kassajuf zei 'kijk daar, schattig he'. Ik had recht op één kaartje en had normaal gezegd 'nee hoef ik niet' maar nu heb ik het toch gepakt en aan dat manneke gegeven. De mevrouw achter mij ook dus ik denk dat ie toch succes heeft gehad vandaag!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 20:56

Magrathea schreef:
Pff ik ben gek ook eigenlijk, ik heb ruimteplaatjes aangenomen (dacht ik maak er vast wel iemand blij mee) en nu komt mijn vriendin-met-kids volgende week op de thee omdat ze ze moet sparen voor haar kinderen.
Zie haar ook geregeld FB oproepen plaatsen voor wie er nog wil ruilen... Zucht := `

Mij mij mij mij

Ooh Armaris, dat is lief!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 22:58

Dat is inderdaad heel schattig! En zo je kaartjes/moestuintjes/plaatjes sparen is ook niet hinderlijk voor de rest van het winkelende volk. Maar dat gejengel om kaartjes...

Moet ik kaartjes voor je sparen Lee? Dan zal ik ze de komende keren meenemen voor je :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 23:03

Zo had ik al een kind hysterisch voor me op de grondliggen toen ik een zelfscanner ging pakken. Ik had dus nog niet eens boodschappen gedaan (!!)
'Mevrouuuuuwww ik wil graag de efteling poppetjes'

'Ik vind jou een heel raar jongetje en je krijgt niks van me. En als je mijn kind was zou ik me kapotschamen' (dat laatste luid genoeg zodat moederlief het ook kon horen)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 23:13

Berdien schreef:
Dat is inderdaad heel schattig! En zo je kaartjes/moestuintjes/plaatjes sparen is ook niet hinderlijk voor de rest van het winkelende volk. Maar dat gejengel om kaartjes...

Moet ik kaartjes voor je sparen Lee? Dan zal ik ze de komende keren meenemen voor je :D

Jaaaa <3

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 07:34

Ik heb het een keer omgekeerd gedaan. Toen ik nog post bezorgde heb ik zelf de bedelkinderen voor de supermarkt om hun moestuintjes gevraagd. Was wel in ruil voor de postelastieken die zij eerst hadden gevraagd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 09:41

Qimm schreef:
Zo had ik al een kind hysterisch voor me op de grondliggen toen ik een zelfscanner ging pakken. Ik had dus nog niet eens boodschappen gedaan (!!)
'Mevrouuuuuwww ik wil graag de efteling poppetjes'

'Ik vind jou een heel raar jongetje en je krijgt niks van me. En als je mijn kind was zou ik me kapotschamen' (dat laatste luid genoeg zodat moederlief het ook kon horen)

Dit is echt zo hilarisch! Dat blijft een kind altijd bij _O-

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 13:26

Bij onze jumbo zijn de kinderen zo brutaal om gewoon voor je te springen en te schreeuwen MAG IK DAT KAARTJE!! Wat dacht je van nee?! Ook al heb ik zo'n kaartje, dan krijgt zo'n brutale het echt niet. Dan verbrand ik hem nog liever.

Ik wachtte vroeger altijd keurig op mijn moeder met kaartjes of plaatjes what ever.

Flippo's waren vooral heel leuk. :)) Meteen een beetje chips.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:29

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:31

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:43

Idd! Zal je kind maar wezen!
Ik zat het al eerder op FB te lezen en ik ben flabbergasted!

Maar wie weet hoe de ouders en omgeving zijn? En als het gezin wel stabiel en gezond is, dan heeft dat kind dus een enorme kronkel in de kop.

Ik zeg: gevalletje internaat of gesloten jeugdinrichting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:45

Ierse pub in Frankrijk. Jongetjes van 13-14 die champions league voetbal de finale meekijken.
Juvetus scoort, kereltje schieten recht, armen omhoog. En net dan passeert er een serveerster met 4 bomvolle borden. Die dingen vlogen de hele pub door, eten overal.
Iedereen scheel van het lachen en moeders zacht uitgedrukt furieus.
Tja. Leer ze manieren. Kan best dat ze blij zijn met een doelpunt van een favoriete club, maar zorg dat ze zich op die leeftijd verdomme wel gewoon gedragen.