[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:14

Leadhooves welkom! Wat gaaf je haar, wow echt gedurfd. Voor mijn werk niet zo praktisch haha, zie me al bij klanten langsgaan zo.

Ik zit op mn telefoon, dus quoten is even lastig, maar ik stem voor HK.
Ik denk dat we prima zo op dezelfde voet verder kunnen zonder de kern te gaan missen, dus make up. Ik vind het veel te leuk om over make up te kletsen.

Ben soms wel eens een paar dagen afwezig, maar kan altijd weer zo invallen, dus dat vind ik heel gezellig. En zoals elke ook zegt, iets persoonlijks tussendoor vind ik eigenlijk wel leuk, dan leer je elkaar echt kennen!

Misschien kunnen we een meeting plannen, gaan we allemaal aan de make up hahaha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:15

Sonja_vR schreef:
Linda, dat klinkt alsof ik heel graag een foto had willen Zien :D

Ik denk niet echt dat ze het gaat waarderen als ik een foto ervan op Bokt zet. _O- Maar de huid rond haar lippen is helemaal donker geworden, dus ze hoopt dat het morgen weg is getrokken aangezien ze niet zo op haar werk wil verschijnen, maar ik heb er zo mijn twijfels bij. := Een goede laag foundation is de enige oplossing denk ik.

@Leadhooves, welkom, super gaaf haar inderdaad ook!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:15

In wezen verandert het topic niet nee, maar de meeste HK's zijn best wel hechte groepjes waar het soms lastig tussen komen is.

Ik vind de TEMs ook flauw. Een HK maakt mij weinig uit, maar zou het daar inderdaad, zoals iemand anders al zei, wel prettig vinden als het daar redelijk ontopic over make-up blijft. Ik ben ook niet zo van de goedemorgen, goedemiddag berichten.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:16

Jodie wat erg dat ze je af deden poederen!! Ain't nobody touching mah makeup!
Waar was het voor? :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:17

Geloof de meeste niet Bernette

Linda >Zuigzoen effect<. O dear. :=

Rena100

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:18

Nee, we beginnen de dag met looks of dikke fails...wij doen niet aan netjes goedemorgen zeggen toch?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:19

@Elke: Haha ja ik huilde wel een beetje van binnen :') gelukkig kreeg ik ze wel zo ver dat ze van m'n jukbeenderen afbleven haha, dus als het goed is glow ik nog wel een beetje!

Oh ik heb vorig jaar een wedstrijd gewonnen vanuit mijn studie, en dit jaar nog iemand van de UvA, en nu wilden ze ons interviewen hierover zodat ze dat als promotie voor de studie/master kunnen gebruiken, zoiets. Wel grappig, maar ik geloof dat een carrière voor de camera niet voor mij is weggelegd, ongemakkelijk joh!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:23

Wordt dat ooit op tv uitgezonden? :D

Ik heb trouwens weer een Instagram aangemaakt. Ik kwam er niet onderuit. Ik heb het tijdje terug verwijderd omdat het niks toevoegde (ik had bijna iedereen al op facebook) en ik werd gek van al die bewerkte nep make up foto's en vloggers met perfect body.
Maar voor trends en ideeen is het een leuk iets. Dus ja...
Als jullie me willen volgen: _velvetblack is de naam
Of elke wouters ;)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:24

Yltje schreef:
Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

Mij maakt het vrij weinig uit maar vond uit het vorige topic de snaps wel hilarisch en mis ik nu een beetje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:26

Sonja_vR schreef:

Ja... :')

Heeft er iemand trouwens ervaring met lipsticks van Bobbi Brown?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:29

Dit is een geldige snap toch... THE POWER OF MAKE-UP!

Afbeelding

:')

Ik heb nog helemaal niets van Bobbi geprobeerd :oo

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:31

@Elke: ik volg je op instagram :D Denk dat het ook een handig iets is als je ooit aan je youtube channel gaat beginnen :D (En ik vind het leuk om je looks te zien O:) )

@Friem: _O- _O- _/-\o_ _/-\o_ +:)+ :wow:

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:33

Daar ben ik ook benieuwd naar Linda, prachtige stijlvolle kleuren hebben ze :j

Ik heb je toegevoegd op insta elke :) vind jouw looks altijd leuk om te zien

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:34

_Friemel
Wauww, mooie lipstick, denk niet dat het mij leuk zou staan, maar waar heb je die vandaan? :P

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:38

[***] schreef:
Sonja_vR schreef:

Ja... :')

Heeft er iemand trouwens ervaring met lipsticks van Bobbi Brown?

Ja ik heb een matte lipstick ervan, fijne lipstick maar toch weer duurder dan MAC oid terwijl ze dezelfde kwaliteit hebben

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:39

Dyphusion schreef:
Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon. -O- Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.

Ik quote mezelf nog maar eens. ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:42

Enige waar ik aan denk is mengen maar verder zou ik t niet durven zeggen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:44

velvetblack schreef:
Wordt dat ooit op tv uitgezonden? :D

Ik heb trouwens weer een Instagram aangemaakt. Ik kwam er niet onderuit. Ik heb het tijdje terug verwijderd omdat het niks toevoegde (ik had bijna iedereen al op facebook) en ik werd gek van al die bewerkte nep make up foto's en vloggers met perfect body.
Maar voor trends en ideeen is het een leuk iets. Dus ja...
Als jullie me willen volgen: _velvetblack is de naam
Of elke wouters ;)

Hahaha nee komt denk ik alleen op de site van de UvA! Heb nog nooit zoiets ongemakkelijks gedaan in m'n leven :') 'loop nu naar de camera en lach en houd dat 10 seconden vast'

Na 5 seconden krijg ik al een psycho killer lach, my god. Ik voeg je toe op IG trouwens!

Oh ja, en paniek :x een schoon-nicht/vriend (hoe noem je zo iemand? De vriendin van de neef van mijn vriend) die gaat trouwen wil graag dat ik haar make-up doe voor de bruiloft. Ze heeft al een aantal MUA's in de buurt geprobeerd maar ze vindt 't allemaal niks. Help, ik durf niet! Gelukkig is het pas in september dus we hebben afgesproken dat ze nog wel rustig verder zoekt, en dat ze gewoon 1 keer per week hier komt zodat we kunnen kliederen en oefenen, lijkt me onwijs moeilijk om het bij iemand anders aan te brengen. Bij jezelf heb je toch handigheidjes en kan je je gezicht in allerlei vormen trekken enzo. Iemand tips om make-up bij iemand anders aan te brengen? En waar ze zelf voor moet zorgen? Ik heb natuurlijk alleen spul voor bij mezelf in huis, dus heb al gezegd dat ze iig een foundation moet hebben die goed bij d'r huid past, en een concealer, en pomade of een brow whiz in haar eigen kleur. Qua contour kit, bronzer, oogschaduw, blush, highlight en mascara/eyeliner heb ik in principe alles wel wat ook bij haar kan geloof ik. Waar moet ik nog meer aan denken bij iemand met een andere haar- en huidskleur?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:47

Anoniem schreef:
Jildau schreef:
Ik denk niet dat mijn mening echt telt want ik lees vooral mee. Maar mocht het HK worden dan hoop ik wel op een nieuw make-up topic eigenlijk.. Inderdaad voor de nieuwe mensen die iets willen vragen over make-up. Dus ik zou dit topic gewoon zo houden want vindt het helemaal niet off topic gaan.

En ik houd ook niet zo van zoeken naar make-up berichten tussen dede goedemorgens en ik ga de hond uitlaten. :D

exact dát.
op een HK ga ik niet af en toe een vraag stellen, daar blijf ik weg.
niet dat ik veel toevoeg, maar meelezen zal ik dan niet meer.

Nouja, eerlijk, vind het dikke prima als mensen die alleen maar meelezen niet meer meelezen.

@Jildau, je kan dan gewoon zelf, als je graag zo'n topic hebt, gewoon een topic openen toch.

Ik snap het gewoon niet zo goed. Wat is er anders aan een HK. Als we gewoon op dezelfde voet verder gaan, kan je toch nog gewoon af en toe je vragen stellen. Iedereen hier heeft de wens alleen dat als er een x wat offtopic komt dat een mod er niet meteen boven opspringt maar voor de rest dat het hetzelfde blijft. Vind het beetje apart als de locatie van een topic die hetzelfde blijft zo'n invloed op wel of niet volgen/posten heeft.

Of ik maak gewoon nu een HK topic en de mensen die daar heen willen gaan daar heen. Dan maar twee topics. Want als we dit verplaatsen naar HK komt er vast weer een gewoon make up topic hier, dus hoe dan ook blijf je 2 topics houden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:51

Yltje schreef:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh
Reina

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

Dyph: je kan banana powder gebruiken of de goedkoper w7 variant dat helpt wel iets :)
Elke: I Follooooow youuuuu :):)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:59

Ik had nee gestemd maar blijkbaar is dat genegeerd.

Denk dat we maar gewoon HK moeten maken. Op deze manier krijgen we toch telkens de wel of niet discussie. Met HK topic zijn we daar ook weer vanaf. :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:01

Dyphusion schreef:
Dyphusion schreef:
Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon. -O- Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.

Ik dacht ook gelijk aan banana poeder. Geen idee OF het werkt, en of je gezicht dan nog matcht met je hals, maar bij de op=op hebben ze banana powder van w7, kost iets van 6 euro dus voor dat geld kun het altijd proberen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:11

Dyphusion schreef:
Dyphusion schreef:

Ik heb een lichte huid met meer warm(geel) dan koel(roze).
De nw10 van mac is voor mij qua lichtheid perfect. Maar die is te roze. Ik meng er dus wat nc15 doorheen, zodat er geel bij komt.
Ik zou dus zeggen: mengen :)
En een poeder met een gele ondertoon nemen.

Jaa Youtube duurt lang he!! Mygod. De webcam met HD functie is er inmiddels. Blijkt dat mijn oude laptop deze niet aankan. Nu dus aan het sparen voor een goede nieuwe laptop die video bewerking aankan.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:26

Suus___ schreef:
Yltje schreef:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh
Reina

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow
Jellybeans

Even je naam erin quoten

Dyph: je kan banana powder gebruiken of de goedkoper w7 variant dat helpt wel iets :)
Elke: I Follooooow youuuuu :):)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:36

Niniane schreef:
Ik had nee gestemd maar blijkbaar is dat genegeerd.

Denk dat we maar gewoon HK moeten maken. Op deze manier krijgen we toch telkens de wel of niet discussie. Met HK topic zijn we daar ook weer vanaf. :j

Dan heeft degene die onder je heeft gereageerd niet jouw quote genomen maar dat betekend niet dat je mening er niet toe doet hoor :)