Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Linda, dat klinkt alsof ik heel graag een foto had willen Zien
Yltje schreef:Citaat:Even inventariseren;
Dit topic naar hk
Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh
Nee
Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow
Even je naam erin quoten
Dyphusion schreef:Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon.Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.
velvetblack schreef:Wordt dat ooit op tv uitgezonden?
Ik heb trouwens weer een Instagram aangemaakt. Ik kwam er niet onderuit. Ik heb het tijdje terug verwijderd omdat het niks toevoegde (ik had bijna iedereen al op facebook) en ik werd gek van al die bewerkte nep make up foto's en vloggers met perfect body.
Maar voor trends en ideeen is het een leuk iets. Dus ja...
Als jullie me willen volgen: _velvetblack is de naam
Of elke wouters
Anoniem schreef:Jildau schreef:Ik denk niet dat mijn mening echt telt want ik lees vooral mee. Maar mocht het HK worden dan hoop ik wel op een nieuw make-up topic eigenlijk.. Inderdaad voor de nieuwe mensen die iets willen vragen over make-up. Dus ik zou dit topic gewoon zo houden want vindt het helemaal niet off topic gaan.
En ik houd ook niet zo van zoeken naar make-up berichten tussen dede goedemorgens en ik ga de hond uitlaten.
exact dát.
op een HK ga ik niet af en toe een vraag stellen, daar blijf ik weg.
niet dat ik veel toevoeg, maar meelezen zal ik dan niet meer.
Yltje schreef:Even inventariseren;
Dit topic naar hk
Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh
Reina
Nee
Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow
Even je naam erin quoten
Dyphusion schreef:Dyphusion schreef:Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon.Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.
Ik quote mezelf nog maar eens.
Dyphusion schreef:Dyphusion schreef:Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment mijn favoriete foundation gevonden, maar hij heeft de verkeerde ondertoon.Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met een bepaalde setting powder mijn gezicht meer geel te maken om de roze ondertoon van de foundation te camoufleren? Ik weet dat Shaaanxo iets gebruikt van BareMinerals geloof ik dat super geel is om onder haar ogen te highlighten. Zou zoiets kunnen, maar dat ik er dan mijn hele gezicht mee afpoeder? Any tips please.
Ik quote mezelf nog maar eens.
Suus___ schreef:Yltje schreef:Even inventariseren;
Dit topic naar hk
Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje
Blingh
Reina
Nee
Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow
Jellybeans
Even je naam erin quoten
Dyph: je kan banana powder gebruiken of de goedkoper w7 variant dat helpt wel iets
Elke: I Follooooow youuuuu
Niniane schreef:Ik had nee gestemd maar blijkbaar is dat genegeerd.
Denk dat we maar gewoon HK moeten maken. Op deze manier krijgen we toch telkens de wel of niet discussie. Met HK topic zijn we daar ook weer vanaf.