Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Denk dat het ook wel verschilt per persoon. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat de gedachte achter de tattoo is.
Kimbers schreef:Ik heb wel spijt van mijn tattoos
Nouja.. niet van de plaatjes zelf.
Bij de eerste spijt dat ik niet naar een betere ben gegaan.
Bij de tweede spijt dat ik me teveel heb laten beïnvloeden door de artiest waardoor ik erg ben afgeweken van mijn originele idee.
Bij nummer drie hopen we dan maar op een goede afloop
UhNee schreef:Hadden jullie ook bij je eerste tattoo een gevoel van: 'poep, wat heb ik eigenlijk gedaan?'
Ookal heb ik echt een jaar van te voren met het idee in m'n hoofd rondgelopen en was ik mega blij dat 'ie gezet was, maar ik heb de eerste maand wel met zo'n gevoel rondgelopen
UhNee schreef:Hadden jullie ook bij je eerste tattoo een gevoel van: 'poep, wat heb ik eigenlijk gedaan?'
Ookal heb ik echt een jaar van te voren met het idee in m'n hoofd rondgelopen en was ik mega blij dat 'ie gezet was, maar ik heb de eerste maand wel met zo'n gevoel rondgelopen
Bizzybijtje schreef:UhNee schreef:Hadden jullie ook bij je eerste tattoo een gevoel van: 'poep, wat heb ik eigenlijk gedaan?'
Ik bij beide op het moment van zettenMaar dat is gewoon koudwatervrees
Ben er hartstikke blij mee!
Judass schreef:Hm lastig.
Ondanks dat ik geen zonner of zwemmer ben lijkt het me wel vervelend. Ik denk dat ik het zou uitstellen.
Ik was al blij dat m'n toekomstige enkel tatt in mei kon ipv juni
Selina schreef:Judass schreef:Hm lastig.
Ondanks dat ik geen zonner of zwemmer ben lijkt het me wel vervelend. Ik denk dat ik het zou uitstellen.
Ik was al blij dat m'n toekomstige enkel tatt in mei kon ipv juni
Ja, ik kom nooit buiten eigenlijk, ik haat zwemmen en strand doe ik hooguit 1x per jaar maar ik rijd wel paard in een buitenbak. En wil eind augustus op (zon)vakantie. Neig nu meer naar de herfst..