[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:48

Denk dat het ook wel verschilt per persoon. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat de gedachte achter de tattoo is.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 09:56

BiBiQ schreef:
Denk dat het ook wel verschilt per persoon. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat de gedachte achter de tattoo is.

Precies! Ik heb de mijne bijvoorbeeld in Zuid-Afrika laten zetten, als 'herinnering' aan die geweldige tijd. Die word ik niet zat, hij is uniek en hoort bij me en is deel van mijn leven eigenlijk :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:07

Ik heb wel spijt van mijn tattoos :o

Nouja.. niet van de plaatjes zelf.
Bij de eerste spijt dat ik niet naar een betere ben gegaan.
Bij de tweede spijt dat ik me teveel heb laten beïnvloeden door de artiest waardoor ik erg ben afgeweken van mijn originele idee.

Bij nummer drie hopen we dan maar op een goede afloop :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:13

Mijn 3e tattoo is achteraf ook gewoon echt slecht. Maar ik was toen 20 ofzo en durfde niet zo goed tegen de artist in te gaan die een heel ander beeld had dan ik van hoe het moest worden.
Vervolgens staat ie ook nog eens uit het midden van mijn rug en is hij gewoon niet mooi.

Echt.niet.mooi.
Dus dat wordt nog een cover-upje. Plannen zat :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:15

Kimbers schreef:
Ik heb wel spijt van mijn tattoos :o

Nouja.. niet van de plaatjes zelf.
Bij de eerste spijt dat ik niet naar een betere ben gegaan.
Bij de tweede spijt dat ik me teveel heb laten beïnvloeden door de artiest waardoor ik erg ben afgeweken van mijn originele idee.

Bij nummer drie hopen we dan maar op een goede afloop :')

Hier hetzelfde. Scheelt dat 'ie op m'n enkel zit, valt niet zo op.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:25

Hadden jullie ook bij je eerste tattoo een gevoel van: 'poep, wat heb ik eigenlijk gedaan?' :')

Ookal heb ik echt een jaar van te voren met het idee in m'n hoofd rondgelopen en was ik mega blij dat 'ie gezet was, maar ik heb de eerste maand wel met zo'n gevoel rondgelopen :=

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:38

UhNee schreef:
Hadden jullie ook bij je eerste tattoo een gevoel van: 'poep, wat heb ik eigenlijk gedaan?' :')

Ookal heb ik echt een jaar van te voren met het idee in m'n hoofd rondgelopen en was ik mega blij dat 'ie gezet was, maar ik heb de eerste maand wel met zo'n gevoel rondgelopen :=

Ik ben bij alle 3 gewoon super enthausiast geweest helemaal nooit een vervelend gevoel bij gehad. Enigste was dat mijn ouder zo erg tegen tattoo's zijn dat ik alleen er dus tegen op keek om het ze te vertellen. Ze waren dan ook pissed off bij de eerste.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:49

UhNee schreef:

Haha, mijn eerste is in een opwelling gezet toen 'k met een vriendin naar de tattoo conventie in Brussel ging, wilde het wel al lang maar nooit echt de stap gezet. De eerste weken was ik vooral steeds heel verbaasd als ik mijn arm zag: oja, ik heb een tattoo nu. :') Hij is ook lekker fel gekleurd.

Staat ondertussen al anderhalf jaar en ben er nog steeds heel blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:05

UhNee schreef:

Ik bij beide op het moment van zetten :') Maar dat is gewoon koudwatervrees :D Ben er hartstikke blij mee!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:44

Bizzybijtje schreef:
UhNee schreef:

Ik bij beide op het moment van zetten :') Maar dat is gewoon koudwatervrees :D Ben er hartstikke blij mee!

Haha ik ook! Echt ineens zo'n waar ben ik in godsnaam mee bezig gevoel. :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:13

Ja had ik ook. Maar ben er nu echt super blij mee!
Ik ben ook zo zenuwachtig voor vanavond. Ik denk de hele tijd. Straks vind ik hem lelijk!! Ik weet dat ik hem zometeen super vet vind. Maar heb bij deze echt een mega knoop in m'n maag :'h

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:53

Haha ja ik ook.

Zeker bij m'n tweede en m'n ouders 'm niet mooi vonden dacht ik.. shiiiiiittttt.. haha
Nu niet meer hoor. Super blij met allemaal.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:52

Hahah ben dus niet de enige :=

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:58

Ik heb dat ook. Vooral met eentje. Het was de tweede tattoo die ik liet zetten, vorig jaar maart heb ik een coverup laten doen maar dat is zo omtzettend groot en lelijk geworden. Hij zit op mn pols en probeer hem altijd te bedekken. Denk zelfs dat ik me er een beetje voor schaam.

Misschien valt ie nog wel op te knappen door sommige artiesten die jullie opnoemen maar weet niet of ik het wel durf.. Voel me zo stom!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:02

Anders laseren en opnieuw laten coveren Suus, maar echt door een goede shop laten doen! Kynst lasert en heeft geweldige artiesten in dienst, dus die zouden je goed kunnen adviseren over de mogelijkheden :j

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:15

heb jullie weer gevonden :D
was altijd een stille meelezer maar ga toch proberen wat actiever te zijn!
er komen echt hele gave tattoo's voorbij en helaas ook wat mindere (vooral in de 'lach'linkjes)

ik heb er ondertussen 5 en ga over een anderhalve maand aan mn 6e beginnen *\o/*
de eerste 4 zijn door Herco van tattooherco gezet
de 5 is door Sally roelofs ink (dochter van Herco) gezet en die gaat de 6e ook doen!

ik zal als ik thuis ben ff fototjes maken (bij interesse :o )

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:03

Vraagje. Zouden jullie een tattoo op je pols laten zetten in de zomer? Dan is er plek. Enerzijds is het niet geweldig om met 25 graden lange mouwen aan te moeten maar anderzijds vind ik de herfst nog wel best lang wachten. (Weet dat bij sommige de wachttijd een jaar oid is, maar het gaat om een tattoo van 5 cm ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:05

Ik zou het persoonlijk niet doen. Hij moet 2 maanden uit de zon blijven en dan is midden in de zomer echt enorm irritant, kan ik je uit ervaring vertellen. Het kan meevallen, maar als je een zomer krijgt als afgelopen zomer waarin het regelmatig 35 graden is...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:05

Hm lastig.
Ondanks dat ik geen zonner of zwemmer ben lijkt het me wel vervelend. Ik denk dat ik het zou uitstellen.

Ik was al blij dat m'n toekomstige enkel tatt in mei kon ipv juni :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:10

Judass schreef:
Hm lastig.
Ondanks dat ik geen zonner of zwemmer ben lijkt het me wel vervelend. Ik denk dat ik het zou uitstellen.

Ja, ik kom nooit buiten eigenlijk, ik haat zwemmen en strand doe ik hooguit 1x per jaar maar ik rijd wel paard in een buitenbak. En wil eind augustus op (zon)vakantie. Neig nu meer naar de herfst..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:16

ik heb het wel gedaan :j Echter...ik was druk aan het werk in het hoogseizoen bij een alarmcentrale, dus ik had niet veel last van problemen zoals zon, warmte en zwemmen :+ Ik zat lekker koel in de airco in een gebouw :))

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:18

Ik denk dat het op een gegeven moment echt gaat irriteren. Je wilt gewoon zonder nadenken in je t-shirtje buitenrijden. Ik zou tot de herfst wachten :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:20

Selina schreef:
Judass schreef:
Hm lastig.

Ja, ik kom nooit buiten eigenlijk, ik haat zwemmen en strand doe ik hooguit 1x per jaar maar ik rijd wel paard in een buitenbak. En wil eind augustus op (zon)vakantie. Neig nu meer naar de herfst..

Staat er toch de rest van je leven op, wat maakt die paar maanden extra wachten dan uit ;)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:36

Ik had op 3 juli vorig jaar mijn pols tattoo gezet, geen problemen mee gehad. Ik had gewoon een sok kapot geknipt en die als bandje om mijn pols, werkte uitstekend :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:05

Ik heb mijn polstattoo ook in augustus laten zetten en nooit problemen mee gehad.