Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:03

Aah is die store open? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:05

Ik heb een paar kwasten van Kruidvat en daar ben ik best content mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:08

Ik heb oa een sigma, Een zoeva en een real techniques. En wat Hema spul.

Suus, met ud bedoel je urban decay denk ik he?
Fijn omdat ze lang houden?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:18

Ja die 24/7 potloden enige wat bij mij redelijk houdt op mn waterlijn

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:32

elkee schreef:
Vandaag bij de nieuwe Kiko store geweest in Eindhoven. Meteen even een lipstick meegenomen (lijkt mega veel op Stone van MAC) en een stipling brush :)

Neeee is ie open? :oo Dat wordt even langsgaan dan.
Was het heel druk daar?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:43

Ik hoop dat die in Den Haag snel open gaat :D
Wil heel veel van ze hebben <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:33

Ben ik de enige die Kiko helemaal niks vind? :+ Ik ben een paar keer in de winkel geweest maar alles wat ik swatch valt ontzettend tegen. Het enige wat ik van Kiko heb is een lipscrub.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:46

Potver krijg de hele tijd een foutmelding bij DHL track&trace.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:28

BelleTessa schreef:
Potver krijg de hele tijd een foutmelding bij DHL track&trace.

Ik ook, kan m niet openen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:30

Site van DHL er wss uit, geduld dames :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:35

Mijne doet het wel!!! :))

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:39

Haha met dank aan Douglas en ongeduldige vrouwen :')
Hij doet het nu ook. Levering gepland voor vandaag, maar ik wil de tijd weten :+
Laatst bijgewerkt door BelleTessa op 12-11-15 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:01

Ja bij mij deed die het nou ook :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:18

Kiko. Ik heb laatst twee oogschaduws, een soort shade stick en een lippotlood die je als lipstick kunt gebruiken. Ik ben eigenlijk juist wel tevreden Nelleke :j

Ik heb qua kwasten heel divers trouwens. Wel ooit toen Sigma nog niet zo hot was en stuk betaalbaarder de hele set besteld. Heb ik nu dus al jaren en eerlijk gezegd nog steeds veel schik van.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:29

Ik heb in duitsland bij de KIKO een eyeliner, foundation en een serum gekocht. de eyeliner is heel erg fijn, die blijft echt super goed zitten!
Het serum is ook gewoon fijn en goed. en de foundation was voor mij de eerste goedkopere foundation in een goede kleur, dus daar ben ik ook blij mee. die ligt bij mijn vriend voor als ik daar slaap.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:30

Ik bestel mijn foundationkwasten op ebay. Ben te lui om ze schoon te maken dus schaf gewoon elke keer nieuwe aan

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:35

Hoe lang gaat de beautyblender ongeveer mee? Ik twijfel om 'm aan te schaffen maar ik vind 'm zo idioot duur voor een spons.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:50

Wat gebruiken jullie om wallen een beetje weg te werken? Heb van alles geprobeerd maar heb het idee dat ik ze juist alleen maar duidelijker maak dan :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:02

_Nelleke_ schreef:
Hoe lang gaat de beautyblender ongeveer mee? Ik twijfel om 'm aan te schaffen maar ik vind 'm zo idioot duur voor een spons.

Beautyblender gaat erg lang mee. Heb de mijne nu zo'n 3 jaar en gebruik hem met vlagen best veel. Als je netjes schoon blijft houden kan je er makkelijk een jaar mee met dagelijks gebruik.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:03

Nelleke, heb je die sponsen van RT wel eens geprobeerd? Ik weet niet hoe ze zijn in vergelijking met de echte beautyblender, maar ik heb die van mij sowieso meer dan een jaar en hij is nog steeds goed. Ook goedkoop te bestellen op iHerb.

Wow Bienotje ik ben jaloers! Ik wil zelf ook graag zo'n Sigma set maar vind het zo duur, en ben bang voor hoge invoerkosten vanuit Amerika als ik daar zou bestellen. Je hoort daar altijd over dat het net Mac kwasten zijn. :D

Ik vind Kiko ook niet zo geweldig, altijd wel leuk om even heen te gaan maar uiteindelijk gebruik de de producten vrij weinig. Ik heb er laatst nog een blushstick van weggegooid en eentje weggegeven. Heb er wel veel oogpotloden van die ik wel erg fijn vind, en heb ook wat lipproducten die ik dan uiteindelijk toch altijd minder gebruik dan de rest. Oja en nagellakjes, die zijn ook wel oké. Ik heb een tijdje in Italië gewoond en mijn vriend woonde in een straat met Kiko (nu gelukkig verhuisd :+ ) dus in die periode heb ik er best veel gekocht.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:10

Monster_tos schreef:
Wat gebruiken jullie om wallen een beetje weg te werken? Heb van alles geprobeerd maar heb het idee dat ik ze juist alleen maar duidelijker maak dan :')

Heb je donkere kringen of juist zakjes? Want bij donkere kringen is highlighten juist gewenst (dus met lichtere concealer werken) maar bij zakjes accentueer je het alleen maar op die manier. Dus dan met een concealer die matcht met je huidskleur en zo mat mogelijk.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:11

Wat kost zo'n sigma-set inmiddels ongeveer dan Loose? Ik heb m echt al jááren moet ik eerlijk bekennen. O:)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:55

De RT spons vind ik ook fijn. Ik heb er een in Engeland gekocht in mei en die is nog perfect. Je moet ze wel regelmatig wassen, dan blijven ze ook fijn.

Nu had ik er nog een erbij gekocht, maar die is heel anders, andere vorm ook (het platte stuk is iets kleiner en boller) en deze is veel harder. Iemand een idee hoe dat kan, twee op het oog dezelfde sponsen, maar in gebruik toch heel anders. Baal er wel van eigenlijk....

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:07

_Nelleke_ schreef:
Monster_tos schreef:

Heb je donkere kringen of juist zakjes? Want bij donkere kringen is highlighten juist gewenst (dus met lichtere concealer werken) maar bij zakjes accentueer je het alleen maar op die manier. Dus dan met een concealer die matcht met je huidskleur en zo mat mogelijk.

Thanks! Heb echt zakjes, ga eens wat matte dingen proberen!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:43

Bienotje schreef:
Wat kost zo'n sigma-set inmiddels ongeveer dan Loose? Ik heb m echt al jááren moet ik eerlijk bekennen. O:)

Ik zou dan de Essential Kit willen, en die is $160. Als er dan ook nog douanekosten overheen komen wordt het wel een duur grapje. :D Ik weet niet hoe duur ie in Nederland is, maar vast duurder. :P