Eerst deed ik nooit die beautybloggers niet volgen maar nu wel en nu valt me echt op dat, zoals de Aziatische merken die niks naar hun opsturen, ook geen review krijgen. Niks gratis en dan komt het ook niet op de site te staan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Jaaa Shiseido is fijn.![]()
Eerst deed ik nooit die beautybloggers niet volgen maar nu wel en nu valt me echt op dat, zoals de Aziatische merken die niks naar hun opsturen, ook geen review krijgen. Niks gratis en dan komt het ook niet op de site te staan.
Volgensmij was er laatst wel een meisje dat zich volgensmij nooit meer in de trein gaat opmaken.
Ze had een palletje van The Balm (volgensmij die meet Mat(te)?) dus ik dacht al van aahh een make-up liefhebber.
En toen ging ze ook nog heel uitgebreid haar make-up doen, ik kan er echt niks aan doen maar ik moet dan gewoon kijken, ik wil dan weten wat voor spulletjes ze nog meer heeft enzo en hoe ze d'r make-up doet. Maar ik zag haar haar steeds raarder naar mij kijken omdat ik steeds zat te gluren en volgensmij voelde ze zich op den duur een beetje ongemakkelijk.
herkenbaar
Ik zou denk ik ook kijken!
Nee, dat doe ik wel thuis..
ik neem geen andere plek in, en trek geen gekke bekken
dus mensen moeten niet miepen en anders andere kant op kijken
ik draag overigens dagelijks geen foundation.. dus gaat om beetje bronzer, oogschaduw en lippenstift.. eyeliner doe ik thuis voor ik weg ga want dat kan ik niet in de trein 
met open mond en scheef hoofd 

Voor dat geld heb je andere mooie high end merken zoals Dior.. 
SuSem schreef:Niniane schreef:Jaaa Shiseido is fijn.![]()
maar dat is toch logisch, zo verdienen ze hun geld ermee..