Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Na maanden meelezen kom ik me eindelijk echt melden.
Hay, ik ben Sanne, 19 jaar![]()
Ik ga in de herfstvakantie op vakantie naar Turkije, en ben van plan om daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
Ik wil een kleine tattoo op de rechterzijkant van mijn ringvinger aan mijn linkerhand. (volgen jullie hem nog?)
Ik twijfel alleen nog tussen drie symbolen;
[ Afbeelding ]
Maar dan netjes en strak natuurlijk, heb dit even snel in elkaar geflanst met paint
De eerste staat voor challenge, de tweede adventure en de derde strength
Er zit wel een betekenis aan, die ga ik hier liever niet uitgebreid op bokt zetten, maar laten we het erop houden dat ik momenteel door een erg moeilijke periode ga.
De plaats is erg zichtbaar, maar gelukkig ook super makkelijk af te plakken met een pleister. Dus mocht het voor eventueel werk later niet "kunnen," is dat ook zo geregeld.
BelleTessa schreef:__Sannne schreef:Na maanden meelezen kom ik me eindelijk echt melden.
Hay, ik ben Sanne, 19 jaar![]()
Ik ga in de herfstvakantie op vakantie naar Turkije, en ben van plan om daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
Ik wil een kleine tattoo op de rechterzijkant van mijn ringvinger aan mijn linkerhand. (volgen jullie hem nog?)
Ik twijfel alleen nog tussen drie symbolen;
[ Afbeelding ]
Maar dan netjes en strak natuurlijk, heb dit even snel in elkaar geflanst met paint
De eerste staat voor challenge, de tweede adventure en de derde strength
Er zit wel een betekenis aan, die ga ik hier liever niet uitgebreid op bokt zetten, maar laten we het erop houden dat ik momenteel door een erg moeilijke periode ga.
De plaats is erg zichtbaar, maar gelukkig ook super makkelijk af te plakken met een pleister. Dus mocht het voor eventueel werk later niet "kunnen," is dat ook zo geregeld.
Dus je bedoelt aan de binnenkant van je ringvinger aan je linkerhand?
Ik denk dat 3 symbolen te veel wordt. Het is maar een klein stukje natuurlijk om te tatoeëren en op die plek is er ook sneller kans op vervagen, door de constante wrijving van je middelvinger.
En waarom laten zetten in Turkije als ik vragen mag?
banketstaaf schreef:Wie had ook alweer eens een tattoo in de zij gekregen en zei dat het best pijnlijk was? Ik heb gister een laten zetten op de zijkant. Heb veel tattoos en niks was echt pijnlijk maar op de ribben bij je zij, nou dat hoeft voor mij niet weer hoor! Dat is echt een niet lekker gevoel. Maja hij zit mar aan de andere kant komt niks ahaa
Bizzybijtje schreef:Kijk hier maar eens; http://margotmeanie.com/2013/10/02/thin ... r-or-hand/
__Sannne schreef:Bizzybijtje schreef:Kijk hier maar eens; http://margotmeanie.com/2013/10/02/thin ... r-or-hand/
Dankjewel voor deze link, zal er nog even over nadenken
Wat bedekken betreft, mocht ik het wel doen kun je hem op de manier die ik voor ogen heb makkelijk bedekken met een pleister.