[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:04

Prachtig die uil! Lijkt me mooi tussen je schouderbladen!

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:46

yesh ik mag komende vrijdag weer! dit keer een vlinder op mijn pols erbij.
:D heerlijk plekje ook :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 07:52

Zaterdag gaan mijn vriend en ik dan eindelijk bijwerken maar ik ben slecht te pas. Dat vind ik niet leuk! Ik wel fit onder de naald.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:07

Zaterdag duurt nog even,wie weet ben je dan toch fit?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:13

__Sannne schreef:
Na maanden meelezen kom ik me eindelijk echt melden.

Hay, ik ben Sanne, 19 jaar :D
Ik ga in de herfstvakantie op vakantie naar Turkije, en ben van plan om daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
Ik wil een kleine tattoo op de rechterzijkant van mijn ringvinger aan mijn linkerhand. (volgen jullie hem nog? :'))
Ik twijfel alleen nog tussen drie symbolen;
[ Afbeelding ]
Maar dan netjes en strak natuurlijk, heb dit even snel in elkaar geflanst met paint :')
De eerste staat voor challenge, de tweede adventure en de derde strength

Er zit wel een betekenis aan, die ga ik hier liever niet uitgebreid op bokt zetten, maar laten we het erop houden dat ik momenteel door een erg moeilijke periode ga.

De plaats is erg zichtbaar, maar gelukkig ook super makkelijk af te plakken met een pleister. Dus mocht het voor eventueel werk later niet "kunnen," is dat ook zo geregeld.

Dus je bedoelt aan de binnenkant van je ringvinger aan je linkerhand?
Ik denk dat 3 symbolen te veel wordt. Het is maar een klein stukje natuurlijk om te tatoeëren en op die plek is er ook sneller kans op vervagen, door de constante wrijving van je middelvinger.

En waarom laten zetten in Turkije als ik vragen mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:18

BelleTessa schreef:
__Sannne schreef:
Na maanden meelezen kom ik me eindelijk echt melden.

Hay, ik ben Sanne, 19 jaar :D
Ik ga in de herfstvakantie op vakantie naar Turkije, en ben van plan om daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
Ik wil een kleine tattoo op de rechterzijkant van mijn ringvinger aan mijn linkerhand. (volgen jullie hem nog? :'))
Ik twijfel alleen nog tussen drie symbolen;
[ Afbeelding ]
Maar dan netjes en strak natuurlijk, heb dit even snel in elkaar geflanst met paint :')
De eerste staat voor challenge, de tweede adventure en de derde strength

Er zit wel een betekenis aan, die ga ik hier liever niet uitgebreid op bokt zetten, maar laten we het erop houden dat ik momenteel door een erg moeilijke periode ga.

De plaats is erg zichtbaar, maar gelukkig ook super makkelijk af te plakken met een pleister. Dus mocht het voor eventueel werk later niet "kunnen," is dat ook zo geregeld.

Dus je bedoelt aan de binnenkant van je ringvinger aan je linkerhand?
Ik denk dat 3 symbolen te veel wordt. Het is maar een klein stukje natuurlijk om te tatoeëren en op die plek is er ook sneller kans op vervagen, door de constante wrijving van je middelvinger.

En waarom laten zetten in Turkije als ik vragen mag?

Idd, vingers tatoeren wordt afgeraden want dat vervaagd ontzettend snel. En dit wordt heel klein, dus dat lijkt me zonde.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:54

Nee ik twijfel nog tussen de symbolen, ik wil er maar 1. En voor vervagen, je kan weer bijwerken toch?
Dat het klein wordt is juist de bedoeling, ik wil een kleine simpele tattoo.

In Turkije, omdat ik daar op dat moment ben. Vriendin van me heeft daar vorig jaar ook een tattoo laten zetten en de kwaliteit daar is gewoon vergelijkbaar met dat in Nederland, dus waarom niet. :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:57

En ivm vergrote kans op geelzucht in het buitenland zou ik een eventuele tattoo in Nederland laten zetten.
Wat doe je als het toch gaat ontsteken?
Als je dan weer terug in Nederland bent zijn de shops hier denk ik niet blij als je komt met een ontstoken tattoo uit Turkije. .
Dan mogen ze de rommel van een ander opknappen.

Het kan natuurlijk ook goed gaan,het gaat bij zoveel mensen goed.
Maar het zou maar net bij jou mis gaan..
Ik zou het risico niet nemen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:14

Op je vinger kan een tattoo ook gaan uitlopen en inderdaad snel vervagen.
Ik zou hem ook in Nederland laten zetten om boven genoemde reden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:21

Nouja ik ben wel bereid om dat risico te nemen. ;)
Als ik hier een tattoo laat zetten kan hij ook gaan ontsteken, die kans hou je gewoon altijd.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:27

Tuurlijk.
Maar als je hem hier laat zetten en hij gaat ontsteken kan je terug naar de shop.
Als je hem in Turkije laat zetten en hij gaat ontsteken moet je hier in Nederland naar een shop waar je hem niet hebt laten zetten, en daar zijn ze niet zo happig op.
En het risico om geelzucht te krijgen is in het buitenland gewoon vele malen groter.

Maar je mag natuurlijk doen wat je zelf wil en waar je je zelf goed bij voelt.
Als je het risico wil nemen prima.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 11:19

Het is toch zonde om steeds bij te moeten werken? Daar gaat het ook niet mooier op worden he..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:04

Hoe veel sneller gaat dat vervagingsproces dan in vergelijking met een andere plaats?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:11

Een tattoo op bijv. je pols hoef je waarschijnlijk nooit bij te werken, een tattoo op je vinger meerdere keren per jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:11

Heeeel veel sneller. Het wordt erg snel lelijk. Denk dat je dan beter een andere plaats kan kiezen. Bovendien is het echt niet zo makkelijk te verbergen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:17

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:36

Wie had ook alweer eens een tattoo in de zij gekregen en zei dat het best pijnlijk was? Ik heb gister een laten zetten op de zijkant. Heb veel tattoos en niks was echt pijnlijk maar op de ribben bij je zij, nou dat hoeft voor mij niet weer hoor! Dat is echt een niet lekker gevoel. Maja hij zit mar aan de andere kant komt niks ahaa ;)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:38

banketstaaf schreef:
Wie had ook alweer eens een tattoo in de zij gekregen en zei dat het best pijnlijk was? Ik heb gister een laten zetten op de zijkant. Heb veel tattoos en niks was echt pijnlijk maar op de ribben bij je zij, nou dat hoeft voor mij niet weer hoor! Dat is echt een niet lekker gevoel. Maja hij zit mar aan de andere kant komt niks ahaa ;)

Vooral de overgang van ribben naar de zij vond ik een hel! Van mij hoeft er ook mooi niks op mijn andere zijde te komen. :) Ik was alleen de sjaak en moest mijn zij tattoo in 2 sessies laten zetten.. Trok het echt niet in 1 keer.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:39

ja nou precies die plek maja dan had ik ook al de hele dag daar gezeten dus misschien was ik er gewoon doorheen, maar das voor het eerst dat ik het als onprettig ervaarde ;)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:41

Foto?
En het is idd heel verschillend per persoon wat wel of niet pijn doet.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:45

ik heb zo snel geen foto's -O- maar op de hele zij rozen, en nog een bedelarmbandje op de pols en margrieten met hondenpootjes! Zijn er ook personen die een tattoo hebben op de voorkant van je onderbuik? Wat zijn de ervaringen daarmee?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:46

Bizzybijtje schreef:

Dankjewel voor deze link, zal er nog even over nadenken
Wat bedekken betreft, mocht ik het wel doen kun je hem op de manier die ik voor ogen heb makkelijk bedekken met een pleister.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:56

__Sannne schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dankjewel voor deze link, zal er nog even over nadenken
Wat bedekken betreft, mocht ik het wel doen kun je hem op de manier die ik voor ogen heb makkelijk bedekken met een pleister.

Sommige shops raden het trouwens ook af, die zetten niet eens wat op de vinger.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:59

Ik ook op mn zij/ribben. Vond de lijnen wel oké, maar hoe hoger die kwam deed meer zeer en inkleuren op m'n ribben was helemaal niet fijn. Steeds als die even stopte was ik blij :')

Sanne, bedekken is toch al snel niet meer nodig ;) niet om vervelend te doen, maar het is echt zonde om het op je vinger te doen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:06

Ik word helemaal bang voor morgen nu :')