Nu na de shred 2x en 6w6p en nu BR is mijn slechte schouder bijna even sterk als mijn goede schouder.
En ik ben echt niet scheef gespierd geworden hoor
(al heeft iedereen een verschil in bespiering rechts en links)Vandaag ging ik een level zwaarder, en toen heb ik bij een v- rise oefening rechts (slecht) een lichter gewicht gepakt.
Waarsch kan ik het straks aan het eind beide kanten gelijk.
Maar overbelasten is nooit goed
Nouja, als je er zelf maar lol in hebt.
Brhriseis, wat een goed resultaat! Petje af.
Ik heb nu alleen al een paar weken overal pijntjes en wat blessures. Echt balen want ik wil gewoon weer een keer pijnvrij dansen. 
Ik moet eigenlijk meer buikspieren doen thuis, dus misschien ga ik beginnen aan de Killer Abs. Zou alleen niet weten wanneer ik dat ook nog moet doen.
) Je voelt het inderdaad niet alleen in je buik maar dat is juist goed want voor echte killerabs moet je je gehele lijf afgetraind zijn en moet je een laag vetpercentage hebben.
hadden jullie me niet even kunnen waarschuwen
De cardio was wel lekker pittig, beter dan level 1 vond ik. De hoeveelheid planks is wel een beetje killing merk ik. Voel mn polsen en mn linkerarm wel nu namelijk. Hopelijk trekt het weg en anders ga ik toch maar wat alternatieven zoeken voor zover mogelijk. Maar het zweet staat op mn rug zeg 
Heb wel een beeeeetje spierpijn