Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
te zien was het wel zwaar genoeg ... haha). Heb op die manier lange intervallen gedaan met tussendoor een paar minuten vlak wandelen. Dat gaf wel het gewenste resultaat, heb het 50 minuten volgehouden en kwam echt drijf van die loopband af .... zooooo hee
, wat is dat zwaar om continu tegen een helling op te lopen!!! Maar helemaal geen last van m'n enkel gehad
. Top! Dat ga ik echt nog eens doen zo, was heel leuk!
.
Zo fanatiek ben ik niet geweest vanmorgen. Wel op buitenrit geweest met 2 van mn pony's. Nouja en dan zit ik er dus zelf niet op (shetlandpony's) maar de verzorgkindjes en mag ik meerennen in draf
Dus wel lekker in beweging geweest. Morgen een duurloopje op de planning en dan vrijdag alweer mn 2e wedstrijd! 
Nouja ook daar kun je op de dag zelf nog inschrijven dus bepaal dan die week wel of ik 5 of 10 km ga lopen. 5 km is ook leuk
en kan daarna de hele zomer nog 10 kms doen
HannahFrouk schreef:Wollie, heb even in je profiel gespiekt, jij bent die dus met de witte oordopjes in begrijp ik ... Leuk zo'n actiefoto!
Jep!
heb er vooral zin in om die te kunnen lopen, al zal het nog wel wat bloed, zweet en tranen gaan kosten om er te komen
Kop als een boei en drijfnat, ook mentaal vond ik het zwaar. Was vanmorgen om 11 uur gaan lopen. Les 18 van start to run, 5km gelopen in 36 minuten dus heb niet heel hard gelopen maar zo wel de les kunnen volhouden met die warmte. Moet daar echt ontzettend aan wennen zeg viel me vies tegen.
wat betreft combinatie shred/hardlopen gaat dat voor mij tot nu toe prima, nou volg ik ook niet exact de rustdagen van str soms pak ik een dagje extra net hoe ik me voel of hoeveel tijd ik heb. Op dag 1 van shred heb ik hardgelopen. Dag 2shred had ik ontzettend spierpijn in mn kuiten en ben ik lekker gaan fietsen dan had ik geen last daarvan. Gister dag 3 shred en had ik afdansen en dansavond dus een paar uur gedanst, lekker alle laatste spierpijn eruit gedanst. En vanmorgen dan hardlopen en doe ik eind van de middag ofzo shred.
of dat ik onderweg toch stukjes moet lopen. Weet ook niet of dat vaak gebeurt bij mensen. Ben ook verder nog niet echt vaak bij een hardloopevenement geweest. Ja 1x bij de 20 van Alphen maar toen moest ik optreden met de band dus heb ik niet echt kunnen kijken. 
sorry hoor maar volgens mij heb je dan gewoon niet (voldoende) getraind
als jij netjes je Evy schema loopt dan moet het echt goedkomen!