Noten zijn wat vitaminen betreft heel goed voor je, zolang je maar een handje pakt zal het niet erg zijn voor je dieet.
hannahaapje
Geplaatst: 06-01-13 16:24
Okee wat heb ik vandaag gegeten. Mandarijnen. Een pistolet met cervelaat. Boterham met jam. Vanavond; tartaar, een saus erbij anders krijg ik het niet weg, aardappelen, en bloemkool. Heb nu ontzettend trek in een pistolet met kaas. Argghhh, die verleidingen.
Ik gebruikte ook altijd fanatiek CalorieChecker Alleen eet ik de laatste tijd regelmatig dingen die hij niet kent. Suuuuper irritant. Eet je gezond, kan je dat niet invoeren Quinoa kent hij bijvoorbeeld niet.
Over lekkere gerechten gesproken, ik had vrijdag iets geprobeerd wat zeer geslaagd was. Gehakt met tomatensausblokjes, met daarop puree en dan gratineren met kaas in de oven.
Ik ga ook eens kijken op de eetmeter. Vandaag heb ik gegeten:
O: shake M: gerookte zalm T: shake T: i.v.m. nieuwjaars borrel op stal komkommer met blokje kaas. A: Biefstuk met heel veel salade. In de salade zat ei, olijf, ananas, serrano ham, augurk, ui, dressing yoghurt dressing. Ik heb ook van de mee gebakken ui gegeten, maar niet veel
Ik was wel vroeg van bed dus vanavond waarschijnlijk nog wat franse kwark
Zouden dit soort dingen (op je tenen of hielen lopen) werken om je benen wat gespierder te krijgen?
lies_sparkle
Geplaatst: 06-01-13 21:53
Loess; Goede en gezonde keuzes met voedzame voedselproducten en gewoon normaal eten denice; Gezond en genoeg eten, en veel bewegen saskia; Gezond voedzaam voeding, veel water, 1 snackmoment per dag Bonjoy; Cambridge500 CCCCC; Weight Watchers hannahaapje; Calorieen tellen Amaryllis: App Calorieteller, gezonde keuzes en niet meer snakken malima; gezond en genoeg eten _joellover_: Gezonde voeding eten, normale porties en volkoren en de hele dag door eten, daarnaast veel bewegen! Mars: Gezond en gevarieerd eten, verantwoorde tussendoortjes en meer sporten NOukjee: App Calorieteller, gezonde keuzes en veel bewegen Skessa_ Modifast Intensive Dais_: Gezond eten (6 eetmomenten p/d) icm beweging Jannepauli: Ontbijt shake icm gezond, eiwitrijke voeding (Eén kilo per Week, Dr Frank) kwanyin: Gezond eten en voldoende bewegen, nu en dan een beetje zondigen mag. naath86: Gezonder eten, niet snoepen tussendoor, meer bewegen Monnie_ : Gezond eten, wel khd beperkt Blon_D : Gezond eten, voeding afwegen, eiwitshakes en ruimvoldoende bewegen verona: Gezond eten icm. Herbalife callum: gezond eten meer bewegen en 1 tot 2 dagen vasten Donatello86: Sonja bakker online programma caj2008: Eiwitshakes icm gezond, eiwitrijke voeding Mightyjoe: gezond eten en sporten en af en toe iets lekkers Sundral: Eiwitshakes en gezond eten liespower94:gezond eten en veel bewegen
Goedzo! Daar doe je het voor. Ik voel me een soort gehaast in het afvallen, over 7 weken ga ik op vakantie en wil er dan wat strakker bijlopen, maar ik weet nu al dat ik dan nooit kwijt kan zijn wat ik graag zou willen. Hoe kom ik van dat gevoel af..?
Zo morgen ochtend sportscholen smiddags een uur met de hond en eind van de middag zijn de paarden aan de beurt Dit ga ik de komende 3 weken proberen vol te houden en tussendoor mijn oude schoolboek opentrekken voor een update mbt leerstof