Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gruis schreef:Lief dat je vraagt! Ja, ik ben begonnen met een halve, 5mg. Het leek niet veel te doen, ja ik was de hele dag heel leip en vervreemd van alles en iedereen, maar da was ik daarvoor eigenlijk ook wel. Helaas werd ik 's nachts totaal in paniek en verward wakker. Dacht echt dat ik of gek zou worden, of iets geks zou gaan doen. Heb mezelf kunnen weerhouden van uit bed gaat door bij elke letter van het alfabet een Pokémon te verzinnen. Dat hielp en heb nog wel een beetje kunnen slapen, maar man wat een zooi! Heb zonet mijn begeleidster gebeld. Ze had natuurlijk al gezegd dat dit kon gebeuren, maar leuk is het niet. Ze zei dat de kans nu wel groter is dat het uiteindelijk aanslaat, omdat het op de juiste systemen lijkt in te werken. Wel zei ze dat ik even op 5 mocht blijven, en oxa erbij 'moest' nemen. Ik ben natuurlijk nog geen 50kg, miss dat dat ook meespeelt.
Heel verhaal.. Zijn er mensen die deze ervaring hebben met AD? Dat het eerst erger werd maar uiteindelijk toch beter?
En natuurlijk de grote vraag: hoe is het bij jou gegaan? Wat betreft de opiumwet e.d. vrees ik dat ik je niet kan helpen. Wel slecht dat de apotheek het ook niet wist!
Riverrr schreef:Vandaag weer gewerkt en weer overuren gedraaid. Ik durf mijn uren van deze week niet bij elkaar op te tellen dan kom ik op een getal uit waardoor ik direct opgeef geloof ik.
En we hebben ook geen pauzes... het is eigenlijk ook niet normaal, maar ik kan geen kant op en dit zit mij echt dwars.