[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:15

Zie het teken van infinity er ook in terug komen bij de laatste, doelbewust of lijkt het gewoon zo?

Trouwens, komt dat (double) infinty van de serie revenge of is het zelf bedacht? zit op mijn telefoon en heb geen idee aan wie ik deze vraag stel!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:18

Aan mij haha!

Nee ik wilde deze tattoo al voor die tijd, kan je nagaan hoe lang ik hem al wilde laten zetten. Ik ben overigens groooot fan van Revenge ( loop met Amerika mee dus ik wacht nu op episode 13 van seizoen 2 ) en voor die tijd wilde ik deze dus al laten zetten :').

monicees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:19

dat de tree of life op een hoofd/schedel lijkt heb ik wel al vaker gehoord,

hard gelach! de tattoo heb ik laten zetten nav. het overleven van een hersentumor/operatie :')

hij is custom made door tattoo artieste

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:48

Ik vind die boom mooi gezet maar niet mijn ding...

Ik heb een afspraak! Woohoo! 19 feb de lijnen, en in de voorjaarsvakantie de kleuren. De ontwerpen zijn veel groter dan ik had bedacht, maar echt prachtig. Bank mama sponsort want het gaat zo'n 200 euro boven mn budget kosten :=

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:52

Tree of life tattoo is wel erg vet, eerder mysterieus dan eng/griezelig vind ik.

spannend lieveli, is hij nu wel 100% naar jouw smaak?

Ik heb de 15de een afspraak, verjaardagscadeau wel op mijn verjaardag laten zetten natuurlijk :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:04

Ja echt perfect!!!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:24

Fijn Lieveli!

Ik hoorde van de week een raar verhaal. Een jongen die in de stad waar mijn vriend vandaan komt woont is 4(!!) keer naar de tattooshop geweest om een tattoo te laten zetten, en al die keren hadden ze de spullen niet voor elkaar. De artist was er niet, toen waren er geen naalden een paar dagen alweer niet want de bezorger stond in de file waardoor de naalden en nog niet water en de laatste keer was er geen inkt. Zou je denken, dan ga je toch ergens anders naar toe, maar er staat al een stuk op en die jongen wilt dat het door dezelfde man wordt gezet. Hij krijgt wel korting zegt hij. Ik zou me kapot schamen als shop..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:52

Nynke1 schreef:
Aan mij haha!

Nee ik wilde deze tattoo al voor die tijd, kan je nagaan hoe lang ik hem al wilde laten zetten. Ik ben overigens groooot fan van Revenge ( loop met Amerika mee dus ik wacht nu op episode 13 van seizoen 2 ) en voor die tijd wilde ik deze dus al laten zetten :').

Dan loop je er echt al een hele tijd mee in je hoofd! Hier ook een fan van revenge, vind het ook een mooi teken :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:14

Kan iemand hier toevallig Latijns? :P Heb nog steeds een ideetje voor een zin maar English is too mainstream :P

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:37

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:53

Aranel schreef:
Leuk Sok :D

Ik had gisteravond in bed ineens een idee, ben er weer helemaal mee bezig, zo nu en dan heb ik een tattoo -opleving :+ Op de binnenkant van mijn bovenarm de tekst lo que no mata te hace más fuerte (zal wel vol spelfouten zitten :') ).

Hmmm, niet fout, maar ik zelf zou hem ietsje aanpassen. Zoals jij de zin hier hebt staan, staat er: wat niet dood, maakt sterker.
Als je hem net iets aanpast: lo que no me mata, me hace màs fuerte.. Dan wordt het: wat mij niet dood, maakt mij sterker. Dat is de wat persoonlijkere versie. Wel gave tekst!

Ik heb nu ook een tekst op m'n onderarm, een Latijnse tekst, ga toevallig volgende week zaterdag voor een Spaanse tekst over mijn hele ruggengraat. Heb een vermoeden dat het ook een beetje auw gaat doen maar maak me nog niet zo druk :-)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:54

Ow dat is echt wel een gave tekst Aranel/Vesceron!! En voor mij heel toepasselijk haha.

Wat voor Spaanse tekst ga je doen Vesceron?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:57

Vesceron schreef:
Hmmm, niet fout, maar ik zelf zou hem ietsje aanpassen. Zoals jij de zin hier hebt staan, staat er: wat niet dood, maakt sterker.
Als je hem net iets aanpast: lo que no me mata, me hace màs fuerte.. Dan wordt het: wat mij niet dood, maakt mij sterker. Dat is de wat persoonlijkere versie. Wel gave tekst!

Ik heb nu ook een tekst op m'n onderarm, een Latijnse tekst, ga toevallig volgende week zaterdag voor een Spaanse tekst over mijn hele ruggengraat. Heb een vermoeden dat het ook een beetje auw gaat doen maar maak me nog niet zo druk :-)

Hé thanks, super :D

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:59

Vertaald komt er: het verleden is een stimulans voor de toekomst.
Zal volgende week wel een foto van het eindresultaat plaatsen :-D

En graag gedaan aranel :-)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:22

Ga die tekst even onthouden, wil 'm ook nog graag in het Latijns vertalen.
Heb een niet zo gangbare plek bedacht vind ik, binnenkant van mijn bovenarm. Met kleine, sierlijke letters. Sowieso moet ik er nog heel lang over nadenken van mezelf voor ik überhaupt ga denken in lettertypes of een afspraak maken hoor, maar vind die tekst wel erg gaaf en in Spaans of Latijns vind ik het ook wel erg mooi en niet zo 'obvious' zeg maar.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:43

Ik laat ipv een zin mijn naam tatoeëren in het Japans met Japanse letters. In het Japans heet in Danieru

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:43

Maar dan is voor later

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:53

Wat cool dat je Japans spreekt/schrijft/leest!!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:56

Haha ikzelf spreek het helaas niet, maar een oud klasgenoot van mij wel een beetje :) beetje geïnformeerd haha :)
Zelf ben ik gek op Japan en zou erg graag eens heengaan, vandaar die kersenbloesem in mijn eerste tattoo verwerkt :)

Morgen wordt alles in orde gemaakt :) tattoo beetje aangepast en prijs indicatie en tattoo op maat enzo.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:57

Mijn vriend heet trouwens Bāto :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:57

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:02

xDaantjxx schreef:
Haha ikzelf spreek het helaas niet, maar een oud klasgenoot van mij wel een beetje :) beetje geïnformeerd haha :)
Zelf ben ik gek op Japan en zou erg graag eens heengaan, vandaar die kersenbloesem in mijn eerste tattoo verwerkt :)

Morgen wordt alles in orde gemaakt :) tattoo beetje aangepast en prijs indicatie en tattoo op maat enzo.

Hoe weet je dan of er niet 'ik hou van noodlesoep' wordt getatoeëerd? Omdat je oud klasgenootje een beetje Japans spreekt? Ik zou nooit iets op mijn lichaam laten zetten in een taal die ik zelf niet spreek/schrijf o.i.d. Als iemand dan aan je vraagt 'waarom heb je je naam in het Japans op je lichaam laten zetten?' is je antwoord dan 'omdat ik van Japan houd'? Maar goed, ieder zn meug :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:05

NWDynamite schreef:
xDaantjxx schreef:

Hoe weet je dan of er niet 'ik hou van noodlesoep' wordt getatoeëerd? Omdat je oud klasgenootje een beetje Japans spreekt? Ik zou nooit iets op mijn lichaam laten zetten in een taal die ik zelf niet spreek/schrijf o.i.d. Als iemand dan aan je vraagt 'waarom heb je je naam in het Japans op je lichaam laten zetten?' is je antwoord dan 'omdat ik van Japan houd'? Maar goed, ieder zn meug :D

Vind ik mooier dan gewone letters.
Tja ik weet niet lastig uit te leggen maar het gaat mij om mijn naam, omdat ik niet verander. Taal vind ik gewoon mooi...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:32

Mooi joolien!

Ik ben persoonlijk ook niet voor Japans/Chinees.
Moest wel lachen om de eigenaar in de shop waar ik vorige week was die vond Chinese tekens ook niet je van het en die zei 'ja hoeveel Aziaten zouden de naam van hun kind in het Nederlands/westerse schrijfstijl laten tatoeëren' :))

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:35

Haha ja dat is ook zo haha.
Maar mijn eigen naam vind ik weer net te lang om in sierletters of Western stijl te laten zetten...