Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynke1 schreef:Aan mij haha!
Nee ik wilde deze tattoo al voor die tijd, kan je nagaan hoe lang ik hem al wilde laten zetten. Ik ben overigens groooot fan van Revenge ( loop met Amerika mee dus ik wacht nu op episode 13 van seizoen 2 ) en voor die tijd wilde ik deze dus al laten zetten.
Aranel schreef:Kan iemand hier toevallig Latijns?Heb nog steeds een ideetje voor een zin maar English is too mainstream
Aranel schreef:Leuk Sok
Ik had gisteravond in bed ineens een idee, ben er weer helemaal mee bezig, zo nu en dan heb ik een tattoo -oplevingOp de binnenkant van mijn bovenarm de tekst lo que no mata te hace más fuerte (zal wel vol spelfouten zitten
).
Vesceron schreef:Hmmm, niet fout, maar ik zelf zou hem ietsje aanpassen. Zoals jij de zin hier hebt staan, staat er: wat niet dood, maakt sterker.
Als je hem net iets aanpast: lo que no me mata, me hace màs fuerte.. Dan wordt het: wat mij niet dood, maakt mij sterker. Dat is de wat persoonlijkere versie. Wel gave tekst!
Ik heb nu ook een tekst op m'n onderarm, een Latijnse tekst, ga toevallig volgende week zaterdag voor een Spaanse tekst over mijn hele ruggengraat. Heb een vermoeden dat het ook een beetje auw gaat doen maar maak me nog niet zo druk
xDaantjxx schreef:Haha ikzelf spreek het helaas niet, maar een oud klasgenoot van mij wel een beetjebeetje geïnformeerd haha
Zelf ben ik gek op Japan en zou erg graag eens heengaan, vandaar die kersenbloesem in mijn eerste tattoo verwerkt![]()
Morgen wordt alles in orde gemaakttattoo beetje aangepast en prijs indicatie en tattoo op maat enzo.
NWDynamite schreef:xDaantjxx schreef:Haha ikzelf spreek het helaas niet, maar een oud klasgenoot van mij wel een beetjebeetje geïnformeerd haha
Zelf ben ik gek op Japan en zou erg graag eens heengaan, vandaar die kersenbloesem in mijn eerste tattoo verwerkt![]()
Morgen wordt alles in orde gemaakttattoo beetje aangepast en prijs indicatie en tattoo op maat enzo.
Hoe weet je dan of er niet 'ik hou van noodlesoep' wordt getatoeëerd? Omdat je oud klasgenootje een beetje Japans spreekt? Ik zou nooit iets op mijn lichaam laten zetten in een taal die ik zelf niet spreek/schrijf o.i.d. Als iemand dan aan je vraagt 'waarom heb je je naam in het Japans op je lichaam laten zetten?' is je antwoord dan 'omdat ik van Japan houd'? Maar goed, ieder zn meug