Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSmonamiSS schreef:Hallo,
Ik heb dus een vraagje aan de mensen die hier verstand hebben van haar (kappers ofzo)
Ik heb dus altijd haar wat net over me schouders hangt maar ik wil het langer hebben zoals zoveel meiden. maar als je dan weer naar de kapper gaat knippen ze er weer 2cm af en is alles wat aangegroeid is er ook gelijk weer vanaf.. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze langer worden en de punten dus niet splijten zodat ik niet naar de kapper hoef!
Groetjes Kimberly
SSmonamiSS schreef:Hallo,
Ik heb dus een vraagje aan de mensen die hier verstand hebben van haar (kappers ofzo)
Ik heb dus altijd haar wat net over me schouders hangt maar ik wil het langer hebben zoals zoveel meiden. maar als je dan weer naar de kapper gaat knippen ze er weer 2cm af en is alles wat aangegroeid is er ook gelijk weer vanaf.. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze langer worden en de punten dus niet splijten zodat ik niet naar de kapper hoef!
Groetjes Kimberly
_Micha_ schreef:Wow vivi wat een effect zeg!
Denk dat ik die ook maar eens ga aanschaffen.
Weet iemand trouwens waar je blondspray kan kopen/ hoe de verpakking van een bepaald merk eruit ziet. Want ik kan ze echt neeeergens vinden.
mlc schreef:SSmonamiSS schreef:Hallo,
Groetjes Kimberly
Niet te vaak gaan (geef je haar de kans om te groeien), duidelijk zeggen dat je je lengte wilt behouden en geef de reden erbij.
JLLN_ schreef:SSmonamiSS schreef:Hallo,
Groetjes Kimberly
Gewoon aangeven dat je er ECHT NIET meer dan 1 cm vanaf wilt.. Ik zou ook niet om de 6 weken naar de kapper gaan oid, maar ik zou er 2,5-3 maanden tussen laten, dan is je haar nét dat beetje extra gegroeid.. Ik heb er wel echt een jaar over gedaan om het echt lang te krijgen hoorDus ook geduld hebben
Het zal niet binnen twee maanden super lang zijn..
vigo_is_lief schreef:Haha, ik ben nu 5 maanden niet geweest en vroeger ging ik nog minder vaak
Ik zei altijd tegen te kapper dat er ECHT NIET VEEL vanaf moest, en nu heb ik best lang haar... word er alleen gek van nu, het kriebelt... ik ga in de vakantie weer naar de kappert
Mayflower_ schreef:Ik heb na lang nadenken de stap gezet om mijn haar te permanenten.Ik ga woensdag de afspraak maken bij de kapper. Het wordt dan de grofste krul, geen schapen of poedelkrullen. Ben benieuwd.
JLLN_ schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb na lang nadenken de stap gezet om mijn haar te permanenten.Ik ga woensdag de afspraak maken bij de kapper. Het wordt dan de grofste krul, geen schapen of poedelkrullen. Ben benieuwd.
Gaaaaaf! Heb dit ook altijd gewild, denk alleen niet dat mijn haar dat overleefd
Krijgen we voor/na fotos te zien?
ElineBungle schreef:Hey meiden!
Mag ik even snel binnenvallen met wat vraagjes?
Ik wil mijn haar graag in ombre effect (mijn haar is niet gekleurd, nog nooit gedaan overigens). Volgens mijn kapper kan ik dit perfect thuis doe maar heb nu nog wel wat vraagjes. Ik heb lang donkerbruin haar.
Nu de vraagjes![]()
Gebruik ik best verf of ontkleuring? Ik wil de punten echt niet te blond hebben dus heb een beetje schrik om highlighters te gebruiken, maar kan ik gewoon een verf gebruiken die lichter is dan mijn eigen haarkleur? Of moet ik het gewoon niet te lang laten intrekken?
En hoelang blijven beide (verf of ontkleuring)?
Oh tips mogen ook altijd hoor, ik vind het nogal spannend..
_Eveline schreef:Ik zit met dezelfde vragen als ElineBungle. Ik zit er ook over te denken om mijn haar ombre te kleuren en aangezien ik geen geld voor een kapper heb, wil ik dit zelf (met hulp van iemand anders wel) gaan proberen.
Die ombre kleuring van L'oreal ziet er goed uit! Heeft iemand hier ervaring mee?
En hoe lang blijft dat zitten? Want 20 euro voor een potje verf wat misschien maar een paar weken blijft zitten vind ik best wel zonde van mijn geld.