Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveidefix schreef:Ik weet wel dat het niet waar is dat je van chocola of varken pukkels krijgt.
Maar je moet wel gezont eten!![]()
Ik ben nu 3 strips aan 20 mg geweest en toen overgestapt op 30 mg.
Daar heb ik nu 3 strips van gebruikt en in de 2e strip merkte ik in een keer dat mijn huid
helemaal rustig werdkan natuurlijk ook komen omdat ik uit de pubertijd raak ofzo,
maar ik ben er helemaal blij mee![]()
loveidefix schreef:Ik weet wel dat het niet waar is dat je van chocola of varken pukkels krijgt.
Maar je moet wel gezont eten!![]()
Ik ben nu 3 strips aan 20 mg geweest en toen overgestapt op 30 mg.
Daar heb ik nu 3 strips van gebruikt en in de 2e strip merkte ik in een keer dat mijn huid
helemaal rustig werdkan natuurlijk ook komen omdat ik uit de pubertijd raak ofzo,
maar ik ben er helemaal blij mee![]()
NeverGiveUp schreef:Yeah ik heb de roaccutane. Eerste pil gister genomen.
Wat een relaxte dermatoloog. Hoef niet elke maand voor een zwangerschapstest en ze heeft me gelijk voor twee maanden gegeven. (Mag eigenlijk maar 1) ben heel benieuwd.
Geen ervaring mee charlie, heb er wel veel over gelezen, klinkt me een beetje halfslachtig of zo.. En duur lijkt me!
Daphna schreef:@emr, hoe was het bij de Veldhuiskliniek?
Birgit__ schreef:Is het eigenlijk een feit of een fabel dat je eetgewoontes te maken hebben met hoe je huid er uit ziet?
Dus bijvoorbeeld; als je gezond eet, veel fruit en groentes, heb je dan minder last van een slechte huid dan als wanneer je ongezond eet?
NathalietjeB schreef:ik kom hier even binnen vallen met een vraag...
ik heb acne op mijn rug ipv op mijn gezicht echt heel veel en ik durf niet eens meer een bikini topje of iets aan te doen omdat ik me schaam voor mijn rug...
is er iets qua smeersels of iets waardoor ik het kan laten verminderen??