Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:27

Mijn borsten zijn overigens 0,5-1 cup nog weer gegroeid na de operatie. Ben niet aangekomen en niet afgevallen, dus daar kan ik niet over meepraten haha :P Ze zijn wel weer wat meer gaan hangen dan vlak na de operatie. Verdomde zwaartekracht. :P

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:37

Hoelang is het bij jou ook alweer geleden Jorinda ??

Ik heb na een half jaar nog dezelfde cup maat ...ben ietsje afgevallen .
Alleen als ik een BH met 5 cm minder omtrek heb , is de cup een maatje groter .
Maar dat is normaal ...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:39

Mei 2013 ben ik geopereerd. :) Vlak na de operatie had ik van alle merken 85D en dat stond wat open aan de bovenkant. Nu ligt het een beetje aan het merk. Sommige merken heb ik nog 85D van, maar sommige merken moet ik een 85E van hebben (of een 90D, maar ik merk toch dat dat wat los zit om de taille).

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:57

jaimy10 schreef:
Jaa dat bedoel ik met wachten tot ze genezen waren! 1 kant geneest naar mijn idee nu mooier als de ander.. Rond mijn ene tepel zitten nog wat ''open'' stukjes, die vreselijk prikken tijdens het douchen maar volgens de arts dan juist goed genezen..

Zijn er mensen toevallig afgevallen na de operatie? Zakken de borsten dan weer in of..? :o

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Ik heb vandaag mijn pre-operatieve screening gehad. De operatie wordt gepland in week 50. :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:31

Ik ben toen 85c (ruimere omvang ivm opgezet) naar 80D nu. Ben super blij :j zat er laatst weer naar te kijken. Bijna een jaar geleden weer voor mij en zo super blij mee! <3

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 08:37

Ik ben ook heel erg blij met mijn nieuwe borsten ...
Bij mij is het nu een half jaar geleden ..
Heb nu 85/B of 80/C ..net hoe het model BH uitvalt .

Spannend M3lisss ...waar word je geopereerd ?

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:43

Ik heb nu sportbh 80C voorheen altijd een 80F, dus ik ben zeer tevreden! Vind de vorm nu helemaal top, hou er natuurlijk rekening mee dat het iets zal gaan hangen en eventueel nog wat kan groeien, maar dat mag kan natuurlijk niet perfect al is dat voor mij aangezien wat ik eerst had, wel het geval *\o/*

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 13:47

Hallo allemaal

Ik wil me oriënteren om misschien een operatie te ondergaan....
Echter maak ik van mezelf hele lelijke lidtekens aan bij gehechte wonden.
Welke cupmaat hadden jullie voor operatie en waar zijn jullie naar toe gegaan.....
En wat was voor jou persoonlijk de doorslag om toch geopereerd te worden...
Ik twijfel enorm mede omdat ik zulke lelijke lidtekens aanmaak....
Momenteel partnerloos en bang straks dat ik wordt afgewezen om lelijke borsten vol lidtekens.
Zelf heb ik momenteel 85/G/F ligt er net aan hoe de BH valt.....
Verder last van de bovenkant van schouders en de bovenkant daar waar de bandjes zitten van de BH....

Sorrie voor de vele vragen maar benieuwd naar jullie ervaringen...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 14:30

Hoi Sandora .

Ik ben in maart geopereerd , en van 85/F naar 85/B gegaan . En ben er erg blij mee.
Ben 34 kg afgevallen en had zware uitgehangen borsten , last van nek en bovenrug . Na het afvallen waren de borsten ook niet meer in verhouding met de rest . Tja littekens zul je in koop moeten nemen , het is of het een of het ander .Ik neem de littekens graag voor lief , liever dan die zware borsten .

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 15:01

Dat snap ik Ditano.... Echter maak ik hele lelijke lidtekens zoek maar op kelloide lidtekkens helle dikke brede met verkleuringen....
Gisteren bij de Hunkemöller geweest voor nieuwe BH's uiteindelijk geslaagd.... Maar koste wel moeite
Linkerborst is groter als rechter dat is wel lastig omdat ik leuke BH had gezien maar zat links goed rechts niet....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:27

Ik zou het vanwege die littekencreme eens overleggen met een PC. Er is toch ook een sleutelgat methode? Misschien kan dat bij jou van toepassing zijn?

Ik ben dus van 80G naar 85C naar nu 80D gegaan :j ook ik was eerst worried over de littekens ondat ik een donkere huid hebt, maar het valt mij 100% mee!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:31

Dat zijn idd geen mooie littekens Sandorra :n

En toch zul je een keus moeten maken tussen met zware , grote ongelijke borsten en het
ongemak daarvan rond te blijven lopen ...of toch de erg lelijke littekens voor lief te nemen . :(:)
Op consult kun je sowieso gaan om je goed te laten informeren ...ik kan je ook het
"Borstenforum.com " aanraden ..Misschien dat daar iemand ervaring mee heeft .

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:37

Ik had ook lelijke hypertrofe littekens. Heb een vrij heftige littekencorrectie gehad door middel van Kenacort injecties.

Ze zijn nogsteeds niet mooi, maar de voors wegen nog altijd zwaarder dan de tegens. Je laat zo'n ingreep ook niet doen vooor wel/niet mooi, maar om je te verlossen van vrij pittige lichamelijke klachten door te grote borsten.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 17:18

Amaryllis schreef:
Ik had ook lelijke hypertrofe littekens. Heb een vrij heftige littekencorrectie gehad door middel van Kenacort injecties.

Ze zijn nogsteeds niet mooi, maar de voors wegen nog altijd zwaarder dan de tegens. Je laat zo'n ingreep ook niet doen vooor wel/niet mooi, maar om je te verlossen van vrij pittige lichamelijke klachten door te grote borsten.

Bij mij hetzelfde verhaal...
Voor de injecties heb ik overigens ook nog 6 maanden met silicone pleisters gelopen...

En ik ben van mening, dat als een ma je afwijst om je littekens, dan is het een hufter en is hij je niet waard...

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:19

Hoe zit het verder met het geven van evt borstvoeding?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:27

Per persoon verschillend volgens mij!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:28

Dat las ik ook al idd iemand hier al ervaring mee? Heb jij borstverkleining gedaan en daarna borstvoeding gegeven?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:31

Godzijdank niet, ben pas 21 :')
Maar ik ken ook eigenlijk niemand... Maar is dat zo'n issue dan? Voor mij namelijk niet :=

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:37

Ik ben alles op dit moment aan het afwegen..... zit helemaal niet lekker in mijn vel en alles lukt/wil niet zoals ik wil....

Dus ben geestelijk en lichamelijk overal klaar mee op dit moment.. Voorlopig ben ik nog niet van plan om iets te laten doen. Eerst zelf maar wat lekkerder in mijn vel zitten.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:19

Zolang je er zelf over twijfelt wordt je sowieso niet geopereerd..
Als je een goede arts hebt, dan prikt hij daar doorheen namelijk.
Bij mij werd daar namelijk ook echt op gehamerd, of ik wel echt zeker van mijn zaak was..

Maar werkelijk, al die dingen die jij noemt die waren TOTAAL niet belangrijk voor mij..
Van mijn pijn af komen en dan vooral de smetplekken, die beheerste mijn leven behoorlijk...

En of ik dan ooit borstvoeding kan geven, dat zie ik dan wel weer... En of ik Kalote-littekens zou krijgen zou me ook een worst wezen..
Terwijl mijn chirurg mij daar wel op gewezen had, omdat roodharigen vaak een apart genezingsproces hebben en minder mooie littekens aanmaken..
Maar dat zou mij echt een worst wezen..

Maar wat ik hier mee wil zeggen..
Zorg dat je er zeker van bent en dat je het niet om de verkeerde redenen doet (of juist niet doet)...

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:34

Dat heb ik nog niet eerder gehoord Femke.. Ik ben ook rood :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:37

En ik wist het van mezelf al wel...
En hij zei ook VAAK... hij zei niet altijd...

Heeft met pigment te maken, gevoelige huid, etc...
En aangezien roodharigen nou eenmaal over het algemeen een gevoelige huid hebben...

1+1...

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:39

Hmm daar zit wat in. Ik heb voor alsnog gelukkig weinig ervaring met genezingsprocessen en littekenvorming.

Ach, we zullen wel zien.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:29

Femke_L schreef:
Amaryllis schreef:

Bij mij hetzelfde verhaal...
Voor de injecties heb ik overigens ook nog 6 maanden met silicone pleisters gelopen...

En ik ben van mening, dat als een ma je afwijst om je littekens, dan is het een hufter en is hij je niet waard...

Oh verrek ja, die pleisters ja! Was ik alweer bijna vergeten! Die heb ik ook ruime tijd gehad! :j

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:45

Rotdingen! De eerste 2 dagen plakte ze prima.. Maarja, de rest van de maand niet..
Dus dan plakte ik ze weer vast met leukoplast... ghehe... :')

En het was dan een grote verleiding om niet alvast nieuwe te pakken, maarja die dingen kostte een godsvermogen... Gelukkig werden ze vergoed.. :')