Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaimy10 schreef:Jaa dat bedoel ik met wachten tot ze genezen waren! 1 kant geneest naar mijn idee nu mooier als de ander.. Rond mijn ene tepel zitten nog wat ''open'' stukjes, die vreselijk prikken tijdens het douchen maar volgens de arts dan juist goed genezen..
Zijn er mensen toevallig afgevallen na de operatie? Zakken de borsten dan weer in of..?
Amaryllis schreef:Ik had ook lelijke hypertrofe littekens. Heb een vrij heftige littekencorrectie gehad door middel van Kenacort injecties.
Ze zijn nogsteeds niet mooi, maar de voors wegen nog altijd zwaarder dan de tegens. Je laat zo'n ingreep ook niet doen vooor wel/niet mooi, maar om je te verlossen van vrij pittige lichamelijke klachten door te grote borsten.
Femke_L schreef:Amaryllis schreef:Ik had ook lelijke hypertrofe littekens. Heb een vrij heftige littekencorrectie gehad door middel van Kenacort injecties.
Ze zijn nogsteeds niet mooi, maar de voors wegen nog altijd zwaarder dan de tegens. Je laat zo'n ingreep ook niet doen vooor wel/niet mooi, maar om je te verlossen van vrij pittige lichamelijke klachten door te grote borsten.
Bij mij hetzelfde verhaal...
Voor de injecties heb ik overigens ook nog 6 maanden met silicone pleisters gelopen...
En ik ben van mening, dat als een ma je afwijst om je littekens, dan is het een hufter en is hij je niet waard...