dus als iemand die wilt wil ik m wel via de post sturen hahaBitje, hoeveel wil je afvallen? ik denk dat het vooral gaat werken als je wat meer sport.. dus iets anders dan rijden. misschien hardlopen of zwemmen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
dus als iemand die wilt wil ik m wel via de post sturen haha
Marije__ schreef:Bitje, hoeveel wil je afvallen? ik denk dat het vooral gaat werken als je wat meer sport.. dus iets anders dan rijden. misschien hardlopen of zwemmen?

?
van nivea. je hebt serum en gel geloof ik! kijk anders even op nivea.nl?
Ik ga het ook gewoon proberen, heb er al meerdere geprobeerd en die ene die hielp hebben ze uit het assortiment gehaald..
Ook goed voor de conditie en je spieren. 

Safiera schreef:Jullie gaan wel snel zeg, moet veel bijlezen
Mijn schema van vandaag:
O: twee stukken vlaai en 2 vkbh'en
T: 3 kale crackers
L: normaal
T: niks
A: 1 tosti en 3 vk bh'en, stuk peperkoek
T: yoghurt en vla
behalve die vla best goed, toch?
En vooral niet om ermee te onbijten. Ook nog steeds teveel brood en te weinig fruit en variatie in je eten. Wat is normaal bij je lunch?

handig is dat! en bij mij merk je niks van dat spul.. ik heb ook geen cellulitis
alleen mini witte streepjes
.
Safiera schreef:Jullie gaan wel snel zeg, moet veel bijlezen
Mijn schema van vandaag:
O: twee stukken vlaai en 2 vkbh'en
T: 3 kale crackers
L: normaal
T: niks
A: 1 tosti en 3 vk bh'en, stuk peperkoek
T: yoghurt en vla
behalve die vla best goed, toch?
??) zitten ook vezels in.
!
.Angela_ schreef:Lein_ schreef:Nou om de motivatie te prikkelen:.... Heb me ingeschreven voor de 7enheuvelenloopDa's hier in Nijmegen 15km, 21 November pas. Ga er maar vanuit dat ik dat dan kan lopen, nu loop ik 9 dus dat komt wel goed denk ik!
Ik ben ook ingeschreven! Tof!

waar ga je de 5 lopen in september? dat is wel een leuke afstand voor mij hihi Marije__ schreef:oh oh ohwaar ga je de 5 lopen in september? dat is wel een leuke afstand voor mij hihi
?