Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus herkenbaar!
Heerlijk gevoel denk ik zo. Jammer dat je man niet verder kon, waar lag dat aan? Die zal wel gehaald hebben.
Jij ook heel veel succes!
Zoveel repsect voor jou! Echt heel knap. Heb hem even opgezocht in garmin want was wel benieuwd. Wat vreselijk knap.
Tiggs schreef:Ik ben net na 3 km gestopt. Heb het nog geprobeerd met wandelen tussendoor, maar het was heel benauwd en m’n hartslag bleef omhoog schieten.
Ging wel snel omlaag tijdens het wandelen, dus dat was vast positief, maar ik vind dit niet zo’n bemoedigende training.
Koekie73 schreef:Tiggs schreef:Ik ben net na 3 km gestopt. Heb het nog geprobeerd met wandelen tussendoor, maar het was heel benauwd en m’n hartslag bleef omhoog schieten.
Ging wel snel omlaag tijdens het wandelen, dus dat was vast positief, maar ik vind dit niet zo’n bemoedigende training.
Snap ik, maar komt vast goed met een beetje rust of even een andere manier van beweging doen.
Toen ik 10 jaar terug langere afstanden liep, had ik ook wel eens van dat soort dagen. Achteraf werd ik dan ziek, had het te druk op mijn werk of had mijn lijf gewoon even wat meer rust nodig. Frustrerend, maar het kwam altijd snel weer goed![]()
Lekker even iets gaan doen waar je zin in hebt vandaag, Tiggs
Ik stuur je op afstand wat goede energie, hopelijk gaat het allemaal lekker!
Als het echt fris is kies ik liever voor korte broek + lange kousen, ik vind het vooral fijn lopen als mijn knie vrij is.
Doordat het donker werd kon ik ook niet meer leuk door het bos fietsen en ook nog wat miezer gehad, maar wel weer even flink wat kilometers gemaakt!
De afstand in de activiteit kan je wel aanpassen, maar die van je PR niet. Dus als je je PR op afstand verbeterd, zorg ervoor dat je nog even een paar meter extra loopt/fietst.

, dus mijn opbouw gelijk maar gestart met de 42km, de mooiste en zwaarste
! Het wandelen ging echt heerlijk, alleen wel spierpijn de dag erna. Maar twee uur in de auto naar huis zal daar ook aan bijgedragen hebben!
!