Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Druif_01 schreef:Dan is het aan jou de vraag Britt hoevaak je dit nog gaat laten gebeuren. En die keuze kan niemand voor jou maken, die kun je alleen zelf maken en elke keuze daarin is goed, want het is JOUW keuze. Bedenk wel: iemand die echt van je houdt zal je nooit moedwillig kwetsen.
Dit is een hele moeilijke situatie waar je in zit, echt heel k*t
Citaat:Mijn ziekte zou me niet mogen tegenhouden maar uiteindelijk is dat wel de realiteit… blijf ik in een relatie die gebroken is, met hoop dat het goedkomt en weer een aantal fijne en goede momenten maar wachtend op de volgende crash… of kies ik voor een leven dat eigenlijk weinig betekenis heeft maar wel stabiel is…
BritHittepit schreef:Er wordt veel gebabbeld, er worden regels/grenzen besproken en vastgelegd maar toch haalt het niets uit… ik ben geen enkel moment nog gerust, ik vertrouw hem gewoon niet meer, dan zegt hij dat ik ‘te controlerend’ ben maar dat komt weer verder door het wantrouwen… En ik kan dat niet zomaar uitzetten of vergeten…
Suzanne F. schreef:Ik vind het serieus echt super erg voor je dat je juist terwijl je zo ziek bent zo gekwetst wordt door degene waar je zielsveel van houdt. Het is normaal ook al erg, maar nu helemaal. In deze situatie heb je steun nodig, support, een maatje, iemand die je vertrouwt en waar je op kan bouwen. Als je dat niet kan, dan sta je wel heel alleen met je zorgen en je verdriet. Ik wil je van een afstand een hele dikke knuffel geven. Normaal zou ik gezegd hebben dat je voor jezelf moest kiezen en de hele sterke vrouw blablablabla erachter. Maar in dit geval weet ik echt niet wat ik moet zeggen, ik weet het echt niet. Ik vind het alleen echt supersneu voor je. Knuf!
Citaat:Kwal zegt ;De situatie die je nu hebt is misschien niet altijd fijn, maar wel vertrouwd waardoor je weet waar je aan toe bent.
Suzanne F. schreef:Ik vind het serieus echt super erg voor je dat je juist terwijl je zo ziek bent zo gekwetst wordt door degene waar je zielsveel van houdt. Het is normaal ook al erg, maar nu helemaal. In deze situatie heb je steun nodig, support, een maatje, iemand die je vertrouwt en waar je op kan bouwen. Als je dat niet kan, dan sta je wel heel alleen met je zorgen en je verdriet. Ik wil je van een afstand een hele dikke knuffel geven. Normaal zou ik gezegd hebben dat je voor jezelf moest kiezen en de hele sterke vrouw blablablabla erachter. Maar in dit geval weet ik echt niet wat ik moet zeggen, ik weet het echt niet. Ik vind het alleen echt supersneu voor je. Knuf!