Mn lunch was vanmiddag wel netjes clean (bietjes, zoete aardappel en ui uit de oven met feta), ontbijt ook wel (avocado toast). Maar die pepernoten tussendoor riepen me zo ontzettend hard

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Otti1977 schreef:Hier ook al een aantal weken een dip. Wat er af is zit er bijna weer aan.. mijn man in het buitenland. Zo moeilijk om savonds niets lekkers te pakken. Ik ben mijn motivatie even kwijt. Soms zit ik op de bank en denk kan ik nu iets doen kwa beweging.. maar geen idee.
Butterfly schreef:Vulina schreef:Hebben jullie extra moeite in de december maand?
Wel als mijn man me gevuld speculaas gaat geven![]()
Over all valt het wel mee eigenlijk, alleen appelflappen en oliebollen zijn mijn guilty pleasure
Butterfly schreef:Mjetterd, zag dat je ook even langskwamik euhhhh... laat ik het zo zeggen: het komt er niet heel hard bij, maar echt eraf ook niet. Gisteren tijdens het wandelen selfies gemaakt met mijn dochter en toen dacht ik: ik móét er harder aan trekken. Dus de pogingen zijn er
Vulina schreef:Gaaf Gaucho! Je ziet er ook top uit. Hoeveel ben jij afgevallen totaal?