Mn lunch was vanmiddag wel netjes clean (bietjes, zoete aardappel en ui uit de oven met feta), ontbijt ook wel (avocado toast). Maar die pepernoten tussendoor riepen me zo ontzettend hard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een paar weken geleden hadden we 27.5km gelopen (of meer, de app gaf niet heel goed aan). Dat was wel heel veel. Otti1977 schreef:Hier ook al een aantal weken een dip. Wat er af is zit er bijna weer aan.. mijn man in het buitenland. Zo moeilijk om savonds niets lekkers te pakken. Ik ben mijn motivatie even kwijt. Soms zit ik op de bank en denk kan ik nu iets doen kwa beweging.. maar geen idee.

Foxy even ingeruild. Zoek moed om de 6km terug af te leggen. 
Even een zwaai vanaf mijn kant!
Ik wens je een goed herstel toe en hopelijk toch ook wat grammetjes minder! Op naar die 5kg!
hopelijk ben je snel een beetje hersteld 
helpt het om ze te portioneren?
lees: mijn dochter in de draagzak haha. Niet ver, maar wel even een lekker rondje en mijn bekken vond het ook goed

Butterfly schreef:Vulina schreef:Hebben jullie extra moeite in de december maand?
Wel als mijn man me gevuld speculaas gaat geven![]()
Over all valt het wel mee eigenlijk, alleen appelflappen en oliebollen zijn mijn guilty pleasure

maar klinkt idd qua kcal niet alsof je het even in kunt passen.
dat dessert
maar verder klopt het inderdaad helemaal! Gisteren dus even gewandeld en daar knapte ik ook weer zo van op, terwijl ik daarvoor dan toch liever neerplof met koffie en iets erbij.
ik euhhhh... laat ik het zo zeggen: het komt er niet heel hard bij, maar echt eraf ook niet. Gisteren tijdens het wandelen selfies gemaakt met mijn dochter en toen dacht ik: ik móét er harder aan trekken. Dus de pogingen zijn er
Butterfly schreef:Mjetterd, zag dat je ook even langskwamik euhhhh... laat ik het zo zeggen: het komt er niet heel hard bij, maar echt eraf ook niet. Gisteren tijdens het wandelen selfies gemaakt met mijn dochter en toen dacht ik: ik móét er harder aan trekken. Dus de pogingen zijn er
Vulina schreef:Gaaf Gaucho! Je ziet er ook top uit. Hoeveel ben jij afgevallen totaal?