Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aisa schreef:geuren/smaak is inderdaad een raar iets ,van het ene op andere moment foetsie(vis,toiletverfrisser, chloorlucht ,weg!!
koffie die naar rubber smaakt mjummm![]()
Goof schreef:Herkennen jullie ook dat je hartslag zo omhoog kan schieten bij minimale inspanning?
Ik ben weer klachtenvrij, maar nog wel doodmoe. Ik merk vooral dat als ik me iets inspan, mijn hartslag omhoog schiet en ik echt bekaf ben.
De trap op -> 120 (was 2 weken terug trouwens 140).
Ik loop normaal gesproken wandelingen van 2,5/3 uur met de hond, vanmorgen was ik na 30/35 minuten echt helemaal kapot. Ik vind dat echt vervelend. Hoop dat dat snel verbeterd, had me enorm verheugd op veel en lang wandelen nu in de kerstvakantie.
Goof schreef:Jemig, nou mijn 2 weken ziek sluit aan op 2 weken vakantie (werk in het onderwijs), dus ik hoop begin januari toch wel voldoende fit te zijn om te werken zeg!
Bizar hoor.
Levita; ik werd juist eerst ziek (3 dagen koorts, pijn, ellende enzo) en toen dat na 3 dagen weg ging werd ik verkouden, dicht hoofd enzo en dus supervermoeid. Erger werd het bij mij dus niet.
rostanfan schreef:Ik ben afgelopen zondag positief getest en eigenlijk tot afgelopen woensdag geen klachten gehad maar vanaf woensdag begon ik een beetje verkouden te worden. Ik heb eigenlijk 1 dag een dichte neus gehad en de dag erna een loopneus dit is nu voorbij maar ik heb het idee dat nu mijn holtes dicht zitten. zijn er meer mensen bij wie dit was?
Janntjuh schreef:Sterkte aan alle zieken! Stom van je longontsteking Fenneee, hopelijk blijft t hierbij met de medicijnen en zet t niet verder door![]()
Dat met de hoge hartslag heb ik ook, alleen dat lijkt niet beter te worden. Gewoon lopen zit ik op 150-160 en trap op makkelijk 170-180. Stal doen ook 180+.
De eerste 2 dagen voelde ik me wat verkouden worden maar ben nooit echt verkouden geweest. Ja soms 1 verstopt neusgat en een kuchje. Wel idd holtes die vol zaten, mn hoofd kraakte er gewoon van! Heeft ook 2 weken geduurd voor dat weg was.
Mijn smaak is nu na 4 weken aardig terug, maar soms smaakt iets wat ik goed ken nog steeds niet zoals t hoort of gewoon vies. Reuk begint nu ook iets terug te komen, maar ik ruik t pas als ik t ook kan proeven (if that makes sense). Mn neus ergens instoppen en een teug nemen heeft nog steeds geen effect, alleen dus als ik t door mn mond inadem. Ook last van fantoom ruik, soms ruik ik opeens bloed (alsof je een bloedneus hebt) of zwavel.
Ik ben vandaag weer ingeklapt. Zat er aan te komen, heb 2 dagen lang aardig “veel” gedaan. Voor mijn gevoel zit ik op een “goede” dag op 50-60% van mijn normale kunnen. Dag erna is altijd standaard een slechte dag en dan zit ik op 20-40% van wat ik normaal kan. Echt bagger en erg frustrerend. Voel me na 2 dagen wat doen nu echt weer ziek, hoofdpijn, rillerig, spierpijn, misselijk en kan alleen maar slapen.
rostanfan schreef:Janntjuh schreef:Sterkte aan alle zieken! Stom van je longontsteking Fenneee, hopelijk blijft t hierbij met de medicijnen en zet t niet verder door![]()
Dat met de hoge hartslag heb ik ook, alleen dat lijkt niet beter te worden. Gewoon lopen zit ik op 150-160 en trap op makkelijk 170-180. Stal doen ook 180+.
De eerste 2 dagen voelde ik me wat verkouden worden maar ben nooit echt verkouden geweest. Ja soms 1 verstopt neusgat en een kuchje. Wel idd holtes die vol zaten, mn hoofd kraakte er gewoon van! Heeft ook 2 weken geduurd voor dat weg was.
Mijn smaak is nu na 4 weken aardig terug, maar soms smaakt iets wat ik goed ken nog steeds niet zoals t hoort of gewoon vies. Reuk begint nu ook iets terug te komen, maar ik ruik t pas als ik t ook kan proeven (if that makes sense). Mn neus ergens instoppen en een teug nemen heeft nog steeds geen effect, alleen dus als ik t door mn mond inadem. Ook last van fantoom ruik, soms ruik ik opeens bloed (alsof je een bloedneus hebt) of zwavel.
Ik ben vandaag weer ingeklapt. Zat er aan te komen, heb 2 dagen lang aardig “veel” gedaan. Voor mijn gevoel zit ik op een “goede” dag op 50-60% van mijn normale kunnen. Dag erna is altijd standaard een slechte dag en dan zit ik op 20-40% van wat ik normaal kan. Echt bagger en erg frustrerend. Voel me na 2 dagen wat doen nu echt weer ziek, hoofdpijn, rillerig, spierpijn, misselijk en kan alleen maar slapen.
Wat heb jij gedaan toen je verstopte holtes aanhielden? Al die tijd nog in quarantaine gezeten? Of mocht wel gewoon weer naar buiten etc?