@Joanne, Tarwe vermijden wordt inderdaad wel een dingetje.. Ik hoop dat met een periode streng opletten en de juiste supplementen mijn darmen zodanig tot rust komen dat ik daarna wel weer wat kan verdragen

Groot gelijk dat je je racefiets hebt laten staan met dit weer. Je bent anders langer aan het poetsen dan aan het fietsen

@Castilja, Ja ik wil vanaf het nieuwe jaar een periode alles waarvan de test aangaf dat ik er gevoelig voor ben schrappen. Dus tarwe, gluten, lactose, koe-zuivel en soja. Mega uitdaging en lekker duur inderdaad

@Tanja, De uitslag was inderdaad lekker snel! Vervelend dat je wat slecht nieuws hebt gehad.. Zo te zien heb je jezelf wel goed kunnen herpakken! In mijn optiek is het alleen maar belangrijk om niet té weinig te eten als je veel beweegt inderdaad. Fijn dat je niet gehinderd wordt door je heup daarin

Hier vanochtend nog flink gesport, zodat al die kerstkcal van de komende dagen hopelijk ook nog in wat spieren terecht komen

Mijn lijstje van gisteren nog:
O: 50gr havermout met 75gr blauwe bes/framboos, 10gr whey vanille, 100gr magere kwark
T: Barebells reep, peer
L: Bruin pistoletje kaas/tomaat, 2 crackers met cottage cheese en kaas
T: Leev brownie bar, 2 beschuitjes met aardbei
D: Bloemkool pastinaaksoep met meergranenstokbrood en een myprotein break bar als toetje
T: 200gr magere kwark met 40gr muesli
Totaal 2304 kcal
Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen gewenst!!