Op zich is het niet zo erg dat je een dag jezelf wat hebt laten gaan als je daarvoor moeite had om genoeg te eten, compenseert elkaar weer een beetje 
 Ging gisteren zoals gepland?@Joanne, Tarwe vermijden wordt inderdaad wel een dingetje.. Ik hoop dat met een periode streng opletten en de juiste supplementen mijn darmen zodanig tot rust komen dat ik daarna wel weer wat kan verdragen

Groot gelijk dat je je racefiets hebt laten staan met dit weer. Je bent anders langer aan het poetsen dan aan het fietsen
 Ik herken je gevoel wel. Ik hou enorm veel van kerst, maar vind het toch tegelijk jammer dat het nu tussendoor komt en mijn goede ritme verstoord. @Castilja, Ja ik wil vanaf het nieuwe jaar een periode alles waarvan de test aangaf dat ik er gevoelig voor ben schrappen. Dus tarwe, gluten, lactose, koe-zuivel en soja. Mega uitdaging en lekker duur inderdaad
 Van restjes opmaken wordt je inderdaad altijd lekker creatief  
 @Tanja, De uitslag was inderdaad lekker snel! Vervelend dat je wat slecht nieuws hebt gehad.. Zo te zien heb je jezelf wel goed kunnen herpakken! In mijn optiek is het alleen maar belangrijk om niet té weinig te eten als je veel beweegt inderdaad. Fijn dat je niet gehinderd wordt door je heup daarin

Hier vanochtend nog flink gesport, zodat al die kerstkcal van de komende dagen hopelijk ook nog in wat spieren terecht komen
 Vanavond eet ik een bescheiden 3 gangen dinertje met mijn vriend, dus valt de hoeveelheid nog mee. Vanaf morgen valt het 2 dagen niet mee denk ik 
 Mijn lijstje van gisteren nog:
O: 50gr havermout met 75gr blauwe bes/framboos, 10gr whey vanille, 100gr magere kwark
T: Barebells reep, peer
L: Bruin pistoletje kaas/tomaat, 2 crackers met cottage cheese en kaas
T: Leev brownie bar, 2 beschuitjes met aardbei
D: Bloemkool pastinaaksoep met meergranenstokbrood en een myprotein break bar als toetje
T: 200gr magere kwark met 40gr muesli
Totaal 2304 kcal
Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen gewenst!!

Ook een leuke Kerst voor jullie!

)
 Lekker lijstje hoor.
, trui, tas, en een onwijs lekker dik kleed voor op de bank haha)
 Super leuke cadeaus heb je gekregen!! Ben erg benieuwd hoe het recuptex deken je bevalt 

ik gebruik hem echt heel regelmatig 
 veel sterkte gewenst.
 Het is beter om je dan even te focussen op jezelf weer wat beter voelen, dan op eten inderdaad! Daarnaast klinkt het super gezellig dat je het werken tijdens kerst samen met je collega's toch nog feestelijk hebt gemaakt, dus dan is alles bijhouden ook niet praktisch/nodig 
 Maak je ze zelf of haal je ze bij de supermarkt? Ik vind je trouwens helemaal geen aansteller hoor, als ik dagen van 09:00-18:00 maak moet ik er ook niet aan denken 's avonds nog verplichtingen te hebben. Nu lijkt een paard verzorgen me wel superleuk om te doen, maar je hoeft voor iets anders niet bij me aan te komen met zo'n druk schema!