Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:25

Domi_94 schreef:
Oeps MarlindeRooz, misschien kan je bij het behalen van een nieuwe mijlpaal jezelf belonen met nieuwe sportkleding.
Je kunt het Sall! *\o/*
Dustinlover, zou je niet een wandeling in de buurt kunnen maken rond de lunch?

Heb ik nu gedaan :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 16:28

Domi_94 schreef:
Oeps MarlindeRooz, misschien kan je bij het behalen van een nieuwe mijlpaal jezelf belonen met nieuwe sportkleding.

Ik heb echt heeeel veel sportkleding. _O- Deze broek is gelukkig tweedehands gekocht en kan hem nog repareren. dus dat komt helemaal goed haha.

Britt_Sisi

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:57

Mijn sportschool gaat waarschijnlijk volgende week dicht ivm corona. Begrijpelijk maar toch jammer nu ik net de smaak te pakken heb.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 07:12

Hier is het zwembad waar ik vier a vijf keer per week kwam ook gesloten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 08:32

Hey hallo :wave:

Hoe is het met jullie?

Ik mag volgende week weer beginnen met sporten bij de fysiotherapeut. Ik wil zo graag weer de beweging oppakken dat motiveert mij wel beter met afvallen.

Ik zal zo weer op de weegschaal staan en alles even meten. :)

Mbt corona. Ik ga maandag even bellen bedenk ik mij nu inderdaad.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:20

Goeiemorgen bokkers, mag ik mij hier melden?
Ik probeer enkele kilo’s af te vallen en mijn spiermassa weer op 5e bouwen zodat het allemaal wat strakker zit.

Ik eet al jaren geen vlees maar merk dat ik nu meer naar vis nijd omdat hier meer eiwitten en minde khd in zitten.
Iemand hier goeie vleesvervangers die minder kh en meer eiwitten hebben?

Ondertussen sport ik ongeveer vijf dagen per week. Ik zit wel een beetje in dubieus door het Corona virus... zo hygiënisch is zo’n sportschool niet...
Maar ik wil niet direct mijn routine droppen... Misschien maar gaan hardlopen, al is dat nooit mijn ding geweest. Kan ik wel aanraking en contact vermijden.

Zojuist drie sets gekocht. Ze lijken heel erg op gymshark sets kwam ik achter. Zijn dus gewoon namaak :+ _O-
Maar ze zitten top en zijn super stevig en squatproof!

Zal ze later eens showen! Lig nu nog lekker in bed!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:31

Always, naar de vleesvervangers ben ik ook benieuwd! Peulvruchten bevatten wel veel eiwitten geloof ik. Ik ben met eiwitshakes begonnen (vegan kan ook). Ik sport niet zoveel dat ik ze daadwerkelijk nodig heb maar als vegatarier kan het nooit kwaad :)

Welke broeken heb je besteld? Ik zoek ook nog een wannabe-gymshark, zie ze op Bol.com voorbij komen maar vertrouw die niet helemaal :+

Sportschool hier in NB is nog wel open maar mag al 2 weken niet gaan omdat ik hoest, zo balen. Heeft iemand tips voor een fijne app voor een home workout? Het liefst een waar je specifiek je spiergroep kan selecteren dus bijvoorbeeld hamstrings ipv benen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:47

Dankjewel! Tot nu toe geen shake gevonden die ik lekker vind...

Ik heb broeken/tops via vinted! Zijn echt goeie kwaliteit maar wel namaak.

Ik gebruik de anytime fitness apps omdat ik daar sport. Kan je zelf workouts samenstellen.

Dit is een van de drie sets:

Afbeelding

Kamer van mn vriend was super rommelig. Haha.

Edit:
Bon appetit! Geen zin in een zware maaltijd, kom net uit bed. Luie dag!

Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:49

Wat zie je er goed uit zeg :D leuk setje! Staat er een merk in? Ik hou Vinted ook al even in de gaten maar nog niks gevonden.

Shakes zijn lastig. Heb aardbei besteld wat ik normaal lekker vind maar deze is zó zoet :\ met water vind ik ze sowieso niet lekker. Ga vandaag de aardbei proberen met amandelmelk, hopelijk is ie dan lekkerder want heb nog 700gram liggen .

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:29

Dankjewel! Dat is lief!

En nope, is echt namaak! Maar deze kleding wordt ook in de sportschool van de desbetreffende dame verkocht, dus het is geen slecht spul.

Ik zal even kijken of ik een naam kan vinden.

Ik vind de structuur gewoon niet lekker. Misschien kan ik een wat hogere concentratie poeder nemen en daar dan kleinere scheppen van gebruiken? Dan gooi ik die door mijn shakes heen!

Net even late lunch gehad. Romain sla met rucola, augurk, gekookt eitje, avocado, ui en een paar stukjes walnoot. Had even wat kruiden door wat kwark heen gegooid en dit met water verdund zodat er nog een beetje smaak aan de salade zat.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 17:58

Ah, echt nep dus :') mocht je een naam hebben hoor ik die graag! :)

Je kan ook gewoon wat minder poeder pakken (als je het met melk doet dan, met water wordt het dan helemaal ranzig), alle beetjes helpen toch? Welk merk een hogere dosering eiwit heeft weet ik niet.

Ik ga zo weer eens proberen een rondje te rennen en zien wel hoe ver we komen, de motivatie is er in ieder geval en daar ben ik momenteel al blij genoeg mee

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 23:10

san4nie schreef:
Ja, helemaal bij chocola. Als dat in huis is, kan ik er niet van af blijven. De meeste andere dingen gaan prima momenteel. Maar chocola echt niet. Wij hebben ook een reep in huis, maar m’n vriend heeft hem verstopt, op mijn verzoek.

Klinkt wel leuk dizzy! Werkt een groep ook als een soort van stok achter de deur?

Ik koop dat bewust per klein reepje, bijv een mars ipv een pak marsen.
Idem voor chips; zo'n portiezakje ipv een grotere zak.
Mocht je geen moeite hebben met voorraad dan kun je bijvoorbeeld ook zo'n zak minimarsjes (of mixzak) of uitdeelzakjes chips kopen.
Ik koop gezondere opties zoals wortels/komkommer/paprika's/fruit en zet dagelijks 1-2 bakjes klaar waar het zoveel voorgesneden in klaargezet wordt zodat ik zo'n bakje kan pakken bij een snackmoment/lekkere trek.
Ook heb ik een pak haverbiscuitjes, de koekjes heb ik per 2 verpakt en hetzelfde doe ik met snack a jacks zodat ik gewoon zo'n zakje van 2 kan pakken en niet in de verleiding kom toch meer te nemen.
Ipv gewone frisdrank pak ik nu cola zero en ik sta mezelf 1 pak chocolademelk per week toe, daar haal ik 4 bekers uit.
Ook mag ik van mezelf 1 mok Buisman karamel latte pakken en verder thee (als het ff kan zonder suiker/honing, anders 1 theelepeltje op 400ml) en water/spa rood.
Patatdag blijft maar dan vnl uit de airfryer ipv frituur en er gaat salade/groenten bij en/of een fruitsmoothie later die avond.
Gewone gebakken aardappelen doe ik ook vnl uit de airfryer, tenzij ik net een pak met spekjes en ui erin koop, die combineer ik met een bak champignons en een pot kapucijners, evt nog doperwten en/of wat sla oid erbij.

Ik kijk vnl naar hoe ik meer groenten kan toevoegen iets minder boter/olie kan gebruiken en ik eet iets kleinere hoeveelheden vlees.
Ook kijk ik naar gezondere, minder calorierijke opties voor mijn eetbuien/snackmomenten en waar het ff kan eet ik kleinere hoeveelheden tussendoortjes.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 23:22

Met bijna al het andere kan ik nog steeds best goed maat houden. Chocola blijft het ding. Koop het ook bijna nooit. De afgelopen dagen gaat sowieso weer goed. Er moet wat voorraad over blijven hè in huis, je weet maar nooit. :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:26

Nog meer teamsporters/sportschool mensen die door het virus niet kunnen trainen en die wel braaf zijn geweest dit weekend?

Afbeelding
Afbeelding

Whos with me? :D

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 18:30

Ik ben gisteren de hele dag bij op pad geweest. Vandaag ook flink wat heen en weer gewandeld.

Zonet nog wel even de horeca gesponsord, kon nog net..

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:16

Ik kom net uit de nachtdienst dus vandaag echt nog helemaal niks gedaan. Heb me wel voorgenomen om 's avonds het wandelen maar weer op te pakken en misschien thuis wat oefeningen te gaan doen

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:32

Heb teveel gehamsterd, ook lekkere dingen, dus gaat niet goed wat lijnen betreft. Morgen maar is kijken om weer wat meer te wandelen en kijken of mogelijk is om op fiets naar me paard te gaan maar dat is in overleg met mijn zoon

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 19:35

Even afwezig geweest door skivakantie. Vanmiddag terug gekomen, dus niet gewogen voor t lijstje. Wel actief geweest, maar niet bepaald gezond geweest.
Zag een aantal nieuwe in dit topic, welkom.
Komende tijd maar weer lekker gezond en veel sporten.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 20:55

DideH schreef:
Nog meer teamsporters/sportschool mensen die door het virus niet kunnen trainen en die wel braaf zijn geweest dit weekend?

[ [url=m/6AdJ7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iHLlm5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mentaal heb ik een paar enorme dip dagen
Maarrrrr morgen hoop ik weer met je mee doen!
Heb je de stronger workouts en schema gevonden?

Dank jullie allemaal voor de (hopelijk liefdevolle) schoppen onder mijn bibs
Ik geef niet op en ga doorrrrrrr

Welkom nieuwe mensen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:04

Sall schreef:
DideH schreef:

[ [url=m/6AdJ7l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iHLlm5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mentaal heb ik een paar enorme dip dagen
Maarrrrr morgen hoop ik weer met je mee doen!
Heb je de stronger workouts en schema gevonden?

Dank jullie allemaal voor de (hopelijk liefdevolle) schoppen onder mijn bibs
Ik geef niet op en ga doorrrrrrr

Welkom nieuwe mensen!

Jep! Heb ze gevonden!
Van de week maar eens uitproberen.
Gewoon met die eerste beginnen? Of wat raad je aan?

You can do it! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:09

Hier alle bootcamp trainingen afgelast tot en met 6 april. Ik ga m'n racefiets van de standaard af halen zodat ik buiten kan fietsen.

Wie wil mag mij trouwens z'n startgewicht en streefgewicht sturen, dan plaats ik weer een lijstje!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:11

Afbeelding

Dit is het officiële schema DideH

Ik sta stil Renee
Maar stuur het je

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-20 21:13

Sportschool dicht.... |(
Ff iets verzinnen voor thuis en dan hopen dat ik de discipline heb

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:24

Sall schreef:
[ [url=m/xDx1Mw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is het officiële schema DideH

Ik sta stil Renee
Maar stuur het je

Welke vind jij het leukste om te doen? :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 21:51

Ik ga ook maar home work-outs doen. :+ En veel wandelen en fietsen.