[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 22:08

Kleur is sowieso wat heftiger inderdaad. Zelf geen ervaring mee, maar hoor dat wel vaker :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 07:28

Een collega van mij heeft een week met een dik been gelopen en antibiotica gehad door rode inkt van haar tattoo.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:22

Gaaf! En wat fijn dat je er meteen heen kon. Zag het ook op haar insta. Ik heb een afspraak bij Alberto, maar die werkt nu ergens anders. Ga een grote op mn onderarm erbij zetten. Ik heb hem wat voorbeelden gestuurd en weet zeker dat hij iets moois maakt wat naar mijn smaak is :+:

En ik heb geen last gehad met kleur, maar ik genees heel snel

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:58

Ik heb nergens last van gehad met mn sleeve maar met de paar stukjes kleur die erin zitten wel en dan met name de stukjes met het lichtste turquoise die kregen ook hele gele korsten de rest genas super snel en goed.
Die korsten hebben er weken gezeten.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 10:09

Ik lees altijd mee en geniet van alle mooie tattoos, maar heb nu een vraagje.

Iemand bekend met een artiest in het Noorden van het land met goede fine line tattoos? Heb al gezocht in het topic, maar kon niks vinden zo snel.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 11:39

Olympia schreef:
Gaaf! En wat fijn dat je er meteen heen kon. Zag het ook op haar insta. Ik heb een afspraak bij Alberto, maar die werkt nu ergens anders. Ga een grote op mn onderarm erbij zetten. Ik heb hem wat voorbeelden gestuurd en weet zeker dat hij iets moois maakt wat naar mijn smaak is :+:

En ik heb geen last gehad met kleur, maar ik genees heel snel

Jaa Alberto zit nu in een andere shop, Mika is nu bij Zodiac. Weet eigenlijk niet waarom, vond Alberto zo leuk. Mika is overigens ook heel gezellig en maakt ook mooi werk!!

Ik genees ook vrij snel en heb geen extreme last ervan maar merk wel dat mijn arm vooral met rood/roze veel bozer is dan met andere kleuren, nou is dit natuurlijk zo ongeveer mijn halve onderarm wat vers is dus dat zal ook mee spelen. ;)

Angelic1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:25

Wauw, prachtig! Echt onwijs zacht <3

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:55

welmoed__ schreef:
Ik lees altijd mee en geniet van alle mooie tattoos, maar heb nu een vraagje.

Iemand bekend met een artiest in het Noorden van het land met goede fine line tattoos? Heb al gezocht in het topic, maar kon niks vinden zo snel.

Je zou naar Alex kunnen kijken van Da Tonk

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:41

Faelivrin schreef:
Nu wel een heel boze arm. Ik merk dat vooral rood tinten heftig zijn. Herkennen jullie dat?

Bij mij viel dat heel erg mee hoor! Dit is de dag na dat ie gezet is!
Afbeelding

Afbeelding

Dit een paar dagen later!

Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 18:31

Hier ook heftiger reageren op roze/rood en aqau

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:00

Qua reageren op kleuren: ik zie het gelukkig weinig. Mijn man is wel gevoelig op rood, en ik heb tot nu toe 1 klant gehad die ook gevoelig was voor rood. Maar that’s it. En ik zie toch aardig wat mensen langskomen op een jaar. :o

Ben blij dat ik er zelf geen last van heb. Ik ben dol op kleuren!

Afbeelding

Dit was m’n knie direct na het zetten.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 11:33

Hier ook kleur, maar geen heftige reactie.

Afbeelding

Net na het zetten.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 12:02

Vooral echt rood schijnt vaker een reactie te geven
Andere kleuren veel minder tot niet

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 14:06

Heftig hoor die reacties op kleur!

Ik mag 17 maart weer bij Roald, we gaan m’n boven arm doen om tot een mooie sleeve te komen :D zo benieuwd!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 16:37

Ik val hier weer even binnen, aangezien jullie hier vaak veel inspiratie hebben. Ik ben inmiddels twee jaar thuis ivm werkgerelateerde ptss. Binnenkort zal ik ontslagen worden op mijn werk nav deze ptss. Om deze hele periode af te sluiten wil ik graag een nieuwe tatoeage laten zetten. Een kleine, op mijn pols of onderarm. Het moet iets betekenen als: een nieuw begin, nooit opgeven, zoiets. Ik zit me nu ineens iets af te bedenken als een poppetje/diertje dat in de zon kijkt en de schaduw die achter hem valt. Iemand hier originele ideeën?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 16:57

Bij nieuw begin denk ik al snel ook richting bloemen als de krokus of narcis die de nieuwe lente aankondigen en daarmee zonniger tijden.

Vlinders zijn vaak symbool van transformatie/persoonlijke groei, net als veren: afschudden van het oude en plaats voor groei van het nieuwe.

Vogels als de zwaluw (symbool voor hoop) of roodborstje (symbool voor lente, die zelfs na de zwaarste winter weer terug komt)

Opkomende zon kan overigens ook heel mooi minimalistisch, via google zijn ook een hoop voorbeeldjes te vinden.

Als je richting pols gaat zal het wel iets minimalistischer worden, hoe groter je tattoo mag zijn hoe meer detail erin kan.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 17:06

Een kompas heb ik ook aan zitten denken. Je hebt blijkbaar ook een symbool voor ptss. Zo’n zelfde strik als voor borstkanker, maar dan in een andere kleur, maar dat vind ik voor mezelf een beetje overdreven. Opkomende zon ga ik ook meenemen!

Ik heb al wat grote tattoos dus deze wil ik bewust wat kleiner :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:05

Dag!
Even vanuit de meeleeshoek met een vraag. Ik heb gisteren mijn vriend zijn tattoo ingesmeerd omdat zijn huid enorm droog was. En vanochtend zijn ineens de lijnen van zijn tattoo heel 'dik' en voelbaar. Niet pijnlijk en geen jeuk of roodheid. De tattoo is van 2015, en destijds zonder problemen genezen en bij een gerenommeerde artist gezet.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:34

Hier bij warmte ook wel eens voelbare lijnen
En in de zomer is dat vaker zo

Misschien is het nooit eerder opgevallen?
En waarmee heb je gesmeerd?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 15:01

Ik heb ook wel eens dat de lijnen met hitte wat “op” gaan staan. Is het verder niet dik of gevoelig?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 15:11

Mijn tattoeage en zeker sommige delen veranderen soms ook, liggen de lijnen er ineens meer op of jeuken ze.
Niet abnormaal is mijn ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:53

Tattoos die ik in 2015 heb laten zetten jeuken ook wel eens. Heb er nu maar 1tje die ook daadwerkelijk opzet. En die heb ik nu 2 a 3 jaar.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:16

Hey, ik kom even binnenvallen!

Ik ben op zoek naar een artist die (meerdere) kleine tattoos zet. Echt minimalistische stijl. Ik kwam @bettercallthomas al tegen in het begin van dit topic en zijn stijl spreekt me heel erg aan.

Zijn er nog bokkers met aanraders? :D

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 10:18

Jupp hier ook dat sommige lijnen ineens wat dikker/voelbaar zijn of jeuken, 6 tattoos gezet door 4 verschillende mensen dus in mijn ogen heel normaal

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:47

Ik heb nog even zitten denken en neig nu naar een opkomende zon: ‘the sun will rise and we will try again’. Ik wil hem zonder de tekst, maar dat wordt wel de gedachten erachter.

Ik heb geen opgezette lijnen van mijn tatoeages, mijn man ook niet.