Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:@Imandra nogmaals, aangezien het niet toegestaan is om andere topics te bespreken, had ik je een pb gestuurd. Het is dus een misvatting dat ik een pb zou sturen omdat ik het niet op het forum meer alleen aan zou kunnen.
Een p.b openbaar neerzetten vind ik van een nog lager allooi dan mijn -heel redelijk blijvende- p.b. zelf, trouwens.
Pocca_Locca schreef:Wat jammer dat het topic nou weer totaal off topic gaat.
Om on topic te blijven: ik ben blij dat ik niet voor mijn dochter besloten heb dat ze op haar negende ingeënt moest worden voor de HPV. Ze mag dat, nu ze zelf volwassen is, zelf afwegen of ze die inenting alsnog wil of niet.
Niet dat ze er erg van onder de indruk is, van de bangmakerij van de mainstream praat wat dat aangaat..
Pocca_Locca schreef:Gelukkig MOET er helemaal niks.Op het moment dat dingen ( vaccins) verplicht zouden gaan worden, weet je dat het product het niet van zijn geloofwaardigheid moet hebben, maar dwang nodig heeft. Foute boel als je het mij vraagt.
nynke55 schreef:Dit doet mij ergens denken aan een oude dame die steeds in haar stoel in slaap viel. Toen wij haar vroegen waarom ze niet gewoon naar bed ging, zei ze dat de meeste mensen in bed dood gaan. Tja, hoe zou dat nou kunnen? En ze heeft blijkbaar gelijk, want 10 jaar later leeft ze nog steeds.
Pocca_Locca schreef:(Échte Groepsimmuniteit is trouwens niet te verkrijgen door inenten. Het is een term die gebaseerd is op NATUURLIJKE immuniteit.)
MyWishMax schreef:Er wordt juist enorm veel onderzoek gedaan naar medicatie/vaccinaties, ik heb alleen het idee dat anti vaxxers dat allemaal geen goed onderzoek vinden, omdat het resultaat ervan niet overeenkomt met hun mening.
Pocca_Locca schreef:@Imandra nogmaals, we zullen zien welke partij er de fabeltjes verkondigd. Jammer dat je toch steeds zo neerbuigend en aanvallend blijft doen over mensen die( vaak terechte ) twijfels hebben over het officiële verhaal w.b vaccinaties.