Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik ben een hele ouderwetse doos vrees ik , maar ik ben sowieso van mening dat er bij kinderen, een ouder thuis moet zijn , zeker het eerste jaar of langer,
dus beide stapje terug qua werk, of de 1 iets meer als de ander
kinderen horen door ouders en eventueel grootouders etc verzorgd te worden de eerste periode
RRR enzo , maar tegenwoordig schijnt alles tegelijk te moeten, kinderen, maar de carrrieres gaan gewoon door , kinderen worden elders ondergebracht en gaan van hand tot hand , vast heel goed voor de hechting etc
en idd , ook die 33 hobbies en bezigheden die allemaal MOETEN
doe normaal .....
mensen beginnen aan kinderen , die kinderen zijn dan heel heel heel belangrijk...maar zelf echt opvoeden en verzorgen is dan een aftertought oid .... dat doen opa, oma, gastouder, kdv etc maar lekker
Zoe_97 schreef:wat vinden jullie van ouders die hun "wondertjes" overal mee heen sleuren?
Wij gaan binnenkort een verlengt weekend weg met een groep volwassenen (20 mensne ongeveer). meerdere mensen hebben al aangegeven kids (zowel peuter, kideren als tieners) thuis te laten om een rustig weekend te hebben. nu is er 1 koppel dat perse 1 bepaald weekend wil (dat er trouwens enkele volwassenen niet kunnen terwijl er andere zijn dat wel iedereen kan), omdat wonderdje anders niet meekan en ze dan dus niet willen gaan (dit ivm coöuderschap, de andere weekends is ie bij de vader). is het raar om het net om die reden WEL op een ander weekend te plaatsen. Als meerdere mensen al hebben aangegeven een indervrije vakantie te willen.
Evelijn schreef:Zoe_97 Zou trouwens de discussie over kind wel mee terwijl andere ouders zorgen voor opvang overlaten aan degene die kinderen hebben in de groep en me daar niet mee bemoeien. Zou wel aangeven dat het meest leuk/logisch is als er weekend wordt gekozen waarin meeste vrienden kunnen![]()
Snap ook niet dat als je om het weekend je kind bij je hebt ivm scheiding dat je juist dat weekend je kind wil vervelen met zo'n uitje ipv iets wat meer gericht is op je kind (of juist lekker thuis vervelen)
Zoe_97 schreef:Evelijn schreef:Zoe_97 Zou trouwens de discussie over kind wel mee terwijl andere ouders zorgen voor opvang overlaten aan degene die kinderen hebben in de groep en me daar niet mee bemoeien. Zou wel aangeven dat het meest leuk/logisch is als er weekend wordt gekozen waarin meeste vrienden kunnen![]()
Snap ook niet dat als je om het weekend je kind bij je hebt ivm scheiding dat je juist dat weekend je kind wil vervelen met zo'n uitje ipv iets wat meer gericht is op je kind (of juist lekker thuis vervelen)
het gaat mij niet zozeer om het joch hoor. hij is 8 en uitzonderlijk braaf (1 van de weinige kineren waar ik me niet aan stoor). het is meer de stelling van de manier waarop. "het moet dat weeked want kind wil mee.
De vakantie lijkt me ook niet echt geschikt voor ene jong kind. het is een vakantie vanuit onze hondenclub, dus alle hondne gana mee en het wordt een wandelvakantie met dagelijks meer dan 20 km wandelen (termijn op gewone wandelingen het kind na een km of 3 aangeeft moe te zijn).
waxmeltsenzo schreef:Er zijn echt kinderen zoals ėėn van mijn neefjes die het "een wandelvakantie" wel echt een leuke vakantie zullen vinden. Mijn neefje loopt al veel vanaf zijn 4e en is nu 12. Vind de vierdaagse lopen ook echt leuk.
Wie ben jij om dat te beoordelen