[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 07:38

Mijn levensverwachting is zonet in 1 seconde met 10 jaar afgenomen! Mijn MAC palette viel van tafel. Alles nog heel op een mini hoekje uit een oogschaduw. En nu de rest van de dag bijkomen :')

Elke, jij kan nu zeggen tegen klanten dat jullie blushes en shadows ook erg goed tegen vallen kunnen!

Afbeelding

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:21

Ohhh lino wat erg!!! Altijd als.zoiets gebeurt hou ik ook echt mn adem in van angst :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:54

Oh lino dat zijn idd even leuke momenten _O-
Bizar dat zoiets heel blijft nu...en als je met je kwast net iets te hard drukt alles in 100 stukjes breekt ( bij wijze van he :P )

Mijn huid blijft bij mn kin onrustig :(

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:09

Oh Lino, er loopt zelfs een rilling over mijn rug bij het zien van je foto!
Wat een mazzel dat alles nog heel is.

Mooie ooglook Mondy, ik hou wel van dat zachte, maar toch kleur.

Zelf weer eens full face, dus ook foundation... moet niet gekker worden!
Paars op mijn ogen en Really Me op mijn lippen, die begint ook wel steeds meer favoriet te worden :D

Afbeelding

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:17

Whoohoo lino! Gelukkig is alles nog heel!
Mooie lipstick mondy!
Wauw dnt super mooie look!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:35

Dnt mooie look zo met dat paars <3
Staat heel vrolijk.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:42

Wat een geluk Lien dat alles nog heel is! Bij heel veel merken had alles aan gruzelementen gelegen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:52

Mooie looks dnt en mondy.
Jakkes wat schrikken als dat zo valt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:03

Joolien schreef:
Emmaa_ schreef:
Mijn lijstje is denk ik:

1. LA Splash Red Velvet
2. Mac Brave
3. Mac velvet teddy
4. Mac heroine
5. Mac diva

La splash ja? Ik heb die gehad, maar vond dat een waardeloze kwaliteit.

Hij duurt bij mij even om te drogen maar als hij eenmaal droog is zit hij echt als een huis. Vind hem prettig aanbrengen en ook nog eens een mooie kleur!

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:34

Ik breek even in, in jullie topic (ik ben grooooooot fan van jullie prachtige looks, mocht ik ooit een MUA nodig hebben :)) )

Iemand in de buurt van Den Haag die iemand kent die goed is met wenkbrauwen en die me ook kan leren hoe ik ze het mooist bijteken? Mijn wenkbrauwen zijn te kort (stoppen niet op de goede plek, ergens halverwege mijn oog) en ik durf niet zo goed zelf veel weg te plukken. Ik denk wel dat ik het kan bijhouden als er eenmaal een goede vorm in zit zeg maar. Suggesties zijn zéér welkom want door het treatwell-bos zie ik de bomen niet meer :\

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 13:16

donnar schreef:
Zo ik ben eindelijk ook weer een beetje tot leven, 2 dagen beter geweest en weer ziek geworden. Hopelijk is dit eindelijk de laatste keer!

Vandaag voor groen gegaan :)

[ Afbeelding ]

Leuke kleuren! Ben laatst ook voor groen gegaan, lekker lente sfeer :D Hoewel het nog niet echt lente is, brrr :brr:

marlonFloris schreef:
Mooi donnar! Kleuren staan je goed!

Ik had dit geprobeert van de week maar was er niet helemaal tevreden over, had geen tijd meer dus toch maar laten zitten.
[ [url=m/HU6ETr.png]Afbeelding[/url] ]

Verder deze 2 sleek paletten gekocht toen ik voor ilora opzoek was naar de sunset.

[ [url=m/8SVwX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NOQf9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder ben ik nu wel goede maatjes met mijn true match foundation, kreeg hem niet mooi aangebracht met mijn hema kwast maar gebruik nu al een aantal weken mijn w7 beauty blender en die brengt hem wel mooi aan gelukkig. Nu alleen nog de goede poeder vinden wie mijn gezicht mat houd.

Sleek <3 Ik vind het wel goed gelukt hoor. Het is alleen minder fel, minder pigment dat het voorbeeld, maar ondanks dat nog steeds mooi. Wat subtieler.

llora schreef:
Ik heb het maar gewaagd voor het feest vandaag. Ben voor groen gegaan. Niet helemaal naar mijn zin. Maar deze week worden de wenkbrauwen gedaan en is kijken of ik bij de ici paris xl geraak voor advies.

[ [url=m/IUaRMM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ckOI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSdhrs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Donar en marlonfloris echt mooi look. Daar ga ik nog veel mogen voor oefenen.

Kijk, met die foto's valt er tenminste wat te zien! Stuk beter. Ik vind het niet slecht, maar ik zou toch nog iets meer blenden bovenaan. Het is nu 1 kleur en dat is ook niet verkeerd, maar ik zou ook gaan oefenen met 2 kleuren werken die verschillen van elkaar. Ben benieuwd hoe je wenkbrauwen eruit zien na je afspraak bij ici paris.

MiickeytJe schreef:
Ik vind groen je ook goed staan ilora!

Mijn look voor vandaag. Simpel zoals ik gewend ben maar wel met krulletjes!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Je haar is in 1x een stuk korter :P Maar mooie leuk en leuk die krullen.

Emmaa_ schreef:
Ik heb vandaag een vrij simpele look. 08 van proartist op m'n ooglid, 10 in de crease en een klein beetje cranberry van mac om hem wat diepte te geven. Op m'n gezicht alleen poeder, doe straks nog brave van mac op als lipstick. Ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met rood/roze/roestkleurige oogschaduw en vind het eigenlijk heel vet haha.

[ [url=m/XfbqJn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/l8CIha.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het ook wel vet, het roze. Onder je ogen vind ik het wel wat donker vergeleken met erboven. Is dat make-up of last van wallen? Anders lekker veel concealer smeren :+ :+

@Friemel: Dat Huda palette, prachtig!! Ben benieuwd hoe die op het oog eruit ziet.

Kaygee schreef:
Prachtige kleuren van Huda! Fijne vakantie Friemel.

Mooie look Emma.

Super leuk Suus! Veel plezier met je opleiding!

Mooie look met groen Donnar!

MarlonFloris nou komt toch aardig in de buurt van je voorbeeld. Mooie kleuren zo.

Ilora staat je mooi dat groen! Kijk je ook wel eens YouTube filmpjes? Daar geven ze ook veel handige tips plus je kan goed afkijken hoe ze het aanbrengen en blenden doen.

Mickey staat je mooi!

Mijn bescheiden aankopen uit Londen.

[ [url=m/DNU9ue.jpg]Afbeelding[/url] ]

De MAC dazzleshadow (can't stop, don't stop) is zo gaaf! Geen swatch die laat zien hoe mooi die echt is. Echt heel blij mee.

[ [url=m/N6nbyY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar deze van Mac is ook wow.. Prachtige look

@DnT: Ik heb geen top 5 lipsticks, maar ik ben dan ook niet echt een lipstick persoon. Als ik het al op doe, dan in de ochtend dus en met een paar uurtjes is het er weer af en werk ik nooit bij. Te lui voor haha :')

linoleum schreef:
Eight schreef:
Velvet teddy staat me helaas echt totaal niet, vind hem bij anderen erg mooi :)

Mac Brave is hier favoriet, daarna Modesty. Verder vind ik alle lipsticks die ik heb mooi, anders koop ik ze niet :)

Dat heeft DnT ook jaren geroepen over Velvet Teddy, maar ze heeft hem nu toch :D

Ik ben gegaan voor Flat Out Fabulous. Beetje kleur met dit grijze weer. Zag hem gister staan in rijtje van DnT, dacht hè die doe ik morgen op.
[ [url=m/Wns0M4.jpg]Afbeelding[/url] ]

De kleur is zeker fabulous. Staat je goed. Knalt lekker, maar het is ook niet te.

Joolien schreef:
Ik heb vandaag de Lancaster sun compact binnen gekregen, een foundation met volledige zonnebrandbescherming erin. Die wilde ik graag omdat ik in de zomer nogal last krijg van pigmentvlekken en ik wil dan wel foundation kunnen gebruiken.

Ik ben er wel blij mee, het voelt echt superlicht.
[ [url=m/SRacIO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meteen even een look gemaakt. Wenkbrauwen moeten nodig gesnoeid worden :')

[ [url=m/gU6VDX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet op de foto echt niet alsof je foundation op hebt. Ik vind hem juist wel mooi. Je look, ik vind deze kleuren echt leuk bij je staan, maar onder je ogen vind ik het toch elke keer teveel en te breed, waardoor je je wallen benadrukt. Ik denk dat het komt omdat je het helemaal doortrekt naar de binnenkant van je oog. Dat zou ik dus niet helemaal doen.

Suus___ schreef:
Vind de finish mooi jolien maar vind je toch wat oranje ogen.. hij lijkt wat donker en te warm voor je.

Mijn favo lipsticks
1. Mac riri woo
2. Mac d for danger
3. Jeffree star androgyny
4. Gerard cosmetics cher
5. Chanel rouge allure velvet la romanesque

Weet niet of jullie t nog leuk vinden mijn looks maar toch ook hier haha

[ [url=m/cgBzvz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon blijven plaatsen hoor, natuurlijk vinden we het leuk. Daar is dit topic voor :P Ook voor de alledaagse looks.

@Lino: Oh hemel, hartverzakking. Ik zou echt zowat staan te janken denk ik. Gelukkig weinig schade. Pfew.

Mondy schreef:
Oh lino dat zijn idd even leuke momenten _O-
Bizar dat zoiets heel blijft nu...en als je met je kwast net iets te hard drukt alles in 100 stukjes breekt ( bij wijze van he :P )

Mijn huid blijft bij mn kin onrustig :(

[ [url=m/1OLrOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooi zachtroze lipkleur. Heel lieflijk.

DnT schreef:
Oh Lino, er loopt zelfs een rilling over mijn rug bij het zien van je foto!
Wat een mazzel dat alles nog heel is.

Mooie ooglook Mondy, ik hou wel van dat zachte, maar toch kleur.

Zelf weer eens full face, dus ook foundation... moet niet gekker worden!
Paars op mijn ogen en Really Me op mijn lippen, die begint ook wel steeds meer favoriet te worden :D

[ [url=m/o5V1fr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h2yGYT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor. Die kleuren staan je goed. Niks op aan te merken :P Prachtig gedaan.

Gisteren dacht ik, ik ga even lekker met groen werken. Of was het alweer eergisteren :P Nouja, hier was mijn look van laatst.

Afbeelding

Afbeelding

Nu wel dikke pukkel op mijn kin grrrr. Natuurlijk kon ik er niet vanaf blijven dus nu heb ik lekkere grote rode vlek -O- Maar daar bestaat concealer voor!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:27

Mooi als jij je ogen wat donkerder hebt.

Heb weer soul of summer gepakt vandaag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:33

Hoi Hoi,

Tijdje geleden in het vorige topic heb ik mee geklets, maar het ging me iets te snel.
Ik wil graag weer een poging wagen om aan te haken, kan het toch niet laten :)
Jullie maken nog steeds hele gave looks! Erg inspirerend om zelf weer te gaan oefenen!!

Ik wil nog even zeggen...shizzel wat een gave aankopen heb je gedaan!!!
Mag ik vragen waar jij die opberg laatjes vandaan hebt? of alleen in het buitenland te koop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 14:37

@Eline: ik heb idd wat wallen :)) smeer op dit moment helemaal geen foundation of concealer, alleen wat poeder om m'n gezicht relatief matte te houden. Maar zal eens wat proberen! M'n gezicht is nu weer redelijk rustig dus concealer e.d zou weer moeten kunnen

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:19

Mooi Eline dat donkere, al staat het paars mooier :))
Avelien mooie look weer ! Je gaat erg vooruit !

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:47

Mondy schreef:
Mooi Eline dat donkere, al staat het paars mooier :))
Avelien mooie look weer ! Je gaat erg vooruit !

Ja maar elke dag paars is ook zo saai haha

Emmaa_ schreef:
@Eline: ik heb idd wat wallen :)) smeer op dit moment helemaal geen foundation of concealer, alleen wat poeder om m'n gezicht relatief matte te houden. Maar zal eens wat proberen! M'n gezicht is nu weer redelijk rustig dus concealer e.d zou weer moeten kunnen

Je kan het altijd proberen. Maar zo niet, het is niet heel storend hoor , iedereen heeft wallen :p

@Avalien: ik ben het eens met mondy, je gaat vooruit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 16:49

Ik heb vandaag wel wat foundation onder m'n ogen gesmeerd, bevalt wel weer goed. Net iets strakker allemaal. Wel foto met filter, maar het is mac red brick en brune in m'n crease en een simpele matte bruin op m'n ooglid. Lip is LA Splash Red Velvet.
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:01

Mondy, vraagje, welke lipstick heb je daar op? :)

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:02

Oh weer mooie looks allemaal.

Vandaag voor de naked chocolate pallet gegaan. Een vriendin heeft mijn wenkbrauwen al wat gedaan vermits ik deze week niet bij de ici paris geraak. Maar weet niet of het goed gedaan is en of er veel verschil is.

Afbeelding
Afbeelding

Edit: net afspraak gemaakt bij de parfumerie winkel in het dorp voor mijn wenkbrauwen morgen. Ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:11

lovemaylo schreef:
Mag ik vragen waar jij die opberg laatjes vandaan hebt? of alleen in het buitenland te koop?

Het merk Muji! Het is online te bestellen (de Duitse site gaat binnenkort weer online dus je zal dan via de UK site moeten bestellen) maar de verzendkosten waren rond de £30 dus vond ik een reis naar Londen beter besteed geld en kon ik ze daar meteen halen. :') Ze zitten bijv. ook in Düsseldorf, als je daar sneller komt, of uiteraard via de site. :j Ja, ze zijn wat duurder dan die je vinden zal bij Kruidvat/Primark, maar ik vond de knopjes waarmee je die opent te kinderlijk en daar zou ik me enorm aan gaan storen, dus ja, dan maar iets duurder waar ik met plezier naar kijk. :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:28

Tytonidae schreef:
Mondy, vraagje, welke lipstick heb je daar op? :)

Pink mouveau (satin) van MAC

Emma wat een mooie look zeg ! Incl kleding, heel vrouwelijk <3

Ilora mooie ooglook!!

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:11

Shizzel schreef:
lovemaylo schreef:

Het merk Muji! Het is online te bestellen (de Duitse site gaat binnenkort weer online dus je zal dan via de UK site moeten bestellen) maar de verzendkosten waren rond de £30 dus vond ik een reis naar Londen beter besteed geld en kon ik ze daar meteen halen. :') Ze zitten bijv. ook in Düsseldorf, als je daar sneller komt, of uiteraard via de site. :j Ja, ze zijn wat duurder dan die je vinden zal bij Kruidvat/Primark, maar ik vond de knopjes waarmee je die opent te kinderlijk en daar zou ik me enorm aan gaan storen, dus ja, dan maar iets duurder waar ik met plezier naar kijk. :')

Bedankt! Inderdaad die ik gevonden had zitten van die lelijke handgreepjes aan, die van jou zien er netjes uit! hmm dat zijn best dure verzendkosten inderdaad, dan wacht ik maar even af wanneer de Duitse site weer online komt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:07

Ik weet trouwens niet hoe duur de verzendkosten vanaf Duitsland zullen zijn, die staan ook om hogere kosten bekend.

Ben benieuwd naar hoe je wenkbrauwen zijn na je afspraak Ilora!

Emma wat mooi zo, die lipkleur staat je prachtig ook!

Avelien dat Soul of Summer staat je goed!

Eline mooi ook zo de combinatie met je lipstick!

En Mondy mooi rustig op je ogen met een subtiele maar knallende lipstick <3

Anoniem schreef:
*kruip even onder meeleessteen vandaan*

Shizzel, als je je haar in een gekke kleur wilt, raad ik je albosuul Kinky Kappers aan :D En ik zeg ook, gewoon doen! Eens in je leven moet je haar een gekke kleur gehad hebben vind ik :P
[ [url=m/fCKeeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

*kruipt weer onder steen*

Was hier trouwens helemaal op vergeten te reageren bedenk ik me net! Die kleur komt er sowieso, ben er ook niet bang voor maar werkte op dat moment op een plek waar ik me creatief niet kon uiten mbt haar/makeup, nu zit ik op een plek waar dat wel is en waar het gestimuleerd wordt dus ik denk dat het binnenkort best eens kan gebeuren. :j

Dit wil ik heel graag. :)

Afbeelding

En zoals beloofd swatches. :D

Deze had ik nooit gekocht maar hij was nu technisch gezien gratis, veel kleuren ervan doen me denken aan de Naked Basics/Ultimate Basics en aangezien ik die allebei al heb was dat dus niet mijn musthave, de goud vind ik wel heel gaaf. Sommige kleuren hebben wel wat meer liefde nodig want ze brengen patchy aan met een swatch. Had 'm dus nooit gekocht want pigment in de Ultimate Basics is beter, maar hij is gratis en wie weet is 'ie met kwasten wel geweldig. Plus die goud.... <3
Afbeelding

Deze wilde ik heel graag. <3 De donkerblauw blendt vrij snel uit dus de swatch is wat rommeliger. Moet er meteen bijzeggen dat ze veel beter zijn met een kwast dan met vinger!
Afbeelding

2 blushes, een highlight en een contour/bronzerkleur met een enorm goed pigment, moest echt flink m'n kwast aftikken
Afbeelding

De eyeliners en lipsticks
Afbeelding

De Pastel Goth palette van Kat von D, de grijze bracht slecht aan, de rest was ik wel tevreden over
Afbeelding

van rechts naar links
UD Junkie, KvD Berlin, KvD Mother
Afbeelding

En twee vlugge looks van gister en eergister met de Basquiat

Hier gebruik gemaakt van Colourpop Koosh, UD Untitled van het ene palette, UD Pseudonym van het andere palette en de highlight van het palette als inner corner highlight. De eyeliner Vivid (de blauwe) zit bij m'n onderste wimperrand maar zie je op de foto dus niet :')
Afbeelding

Graffiti en Exu met een donkergroen van NYX
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:22

Oehlala mich... wauw hele mooie swatches <3
En je looks zijn prachtig ...vooral die blauwe...ik wil dat ook kunnen _O_

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:28

Die swatches <3 mooie looks ook!
Die haarkleur lijkt me ook erg gaaf staan bij je :j

Ik heb echt spijt dat ik die Pastel Goth niet mee heb genomen vorige keer!