Elke, jij kan nu zeggen tegen klanten dat jullie blushes en shadows ook erg goed tegen vallen kunnen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Emmaa_ schreef:Mijn lijstje is denk ik:
1. LA Splash Red Velvet
2. Mac Brave
3. Mac velvet teddy
4. Mac heroine
5. Mac diva
La splash ja? Ik heb die gehad, maar vond dat een waardeloze kwaliteit.
donnar schreef:Zo ik ben eindelijk ook weer een beetje tot leven, 2 dagen beter geweest en weer ziek geworden. Hopelijk is dit eindelijk de laatste keer!
Vandaag voor groen gegaan
[ Afbeelding ]
marlonFloris schreef:Mooi donnar! Kleuren staan je goed!
Ik had dit geprobeert van de week maar was er niet helemaal tevreden over, had geen tijd meer dus toch maar laten zitten.
[ [url=m/HU6ETr.png]Afbeelding[/url] ]
Verder deze 2 sleek paletten gekocht toen ik voor ilora opzoek was naar de sunset.
[ [url=m/8SVwX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NOQf9d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder ben ik nu wel goede maatjes met mijn true match foundation, kreeg hem niet mooi aangebracht met mijn hema kwast maar gebruik nu al een aantal weken mijn w7 beauty blender en die brengt hem wel mooi aan gelukkig. Nu alleen nog de goede poeder vinden wie mijn gezicht mat houd.
llora schreef:Ik heb het maar gewaagd voor het feest vandaag. Ben voor groen gegaan. Niet helemaal naar mijn zin. Maar deze week worden de wenkbrauwen gedaan en is kijken of ik bij de ici paris xl geraak voor advies.
[ [url=m/IUaRMM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ckOI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QSdhrs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donar en marlonfloris echt mooi look. Daar ga ik nog veel mogen voor oefenen.
MiickeytJe schreef:Ik vind groen je ook goed staan ilora!
Mijn look voor vandaag. Simpel zoals ik gewend ben maar wel met krulletjes!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag een vrij simpele look. 08 van proartist op m'n ooglid, 10 in de crease en een klein beetje cranberry van mac om hem wat diepte te geven. Op m'n gezicht alleen poeder, doe straks nog brave van mac op als lipstick. Ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met rood/roze/roestkleurige oogschaduw en vind het eigenlijk heel vet haha.
[ [url=m/XfbqJn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l8CIha.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaygee schreef:Prachtige kleuren van Huda! Fijne vakantie Friemel.
Mooie look Emma.
Super leuk Suus! Veel plezier met je opleiding!
Mooie look met groen Donnar!
MarlonFloris nou komt toch aardig in de buurt van je voorbeeld. Mooie kleuren zo.
Ilora staat je mooi dat groen! Kijk je ook wel eens YouTube filmpjes? Daar geven ze ook veel handige tips plus je kan goed afkijken hoe ze het aanbrengen en blenden doen.
Mickey staat je mooi!
Mijn bescheiden aankopen uit Londen.
[ [url=m/DNU9ue.jpg]Afbeelding[/url] ]
De MAC dazzleshadow (can't stop, don't stop) is zo gaaf! Geen swatch die laat zien hoe mooi die echt is. Echt heel blij mee.
[ [url=m/N6nbyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Eight schreef:Velvet teddy staat me helaas echt totaal niet, vind hem bij anderen erg mooi
Mac Brave is hier favoriet, daarna Modesty. Verder vind ik alle lipsticks die ik heb mooi, anders koop ik ze niet
Dat heeft DnT ook jaren geroepen over Velvet Teddy, maar ze heeft hem nu toch
Ik ben gegaan voor Flat Out Fabulous. Beetje kleur met dit grijze weer. Zag hem gister staan in rijtje van DnT, dacht hè die doe ik morgen op.
[ [url=m/Wns0M4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Ik heb vandaag de Lancaster sun compact binnen gekregen, een foundation met volledige zonnebrandbescherming erin. Die wilde ik graag omdat ik in de zomer nogal last krijg van pigmentvlekken en ik wil dan wel foundation kunnen gebruiken.
Ik ben er wel blij mee, het voelt echt superlicht.
[ [url=m/SRacIO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meteen even een look gemaakt. Wenkbrauwen moeten nodig gesnoeid worden![]()
[ [url=m/gU6VDX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Vind de finish mooi jolien maar vind je toch wat oranje ogen.. hij lijkt wat donker en te warm voor je.
Mijn favo lipsticks
1. Mac riri woo
2. Mac d for danger
3. Jeffree star androgyny
4. Gerard cosmetics cher
5. Chanel rouge allure velvet la romanesque
Weet niet of jullie t nog leuk vinden mijn looks maar toch ook hier haha
[ [url=m/cgBzvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Oh lino dat zijn idd even leuke momenten![]()
Bizar dat zoiets heel blijft nu...en als je met je kwast net iets te hard drukt alles in 100 stukjes breekt ( bij wijze van he)
Mijn huid blijft bij mn kin onrustig
[ [url=m/1OLrOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:Oh Lino, er loopt zelfs een rilling over mijn rug bij het zien van je foto!
Wat een mazzel dat alles nog heel is.
Mooie ooglook Mondy, ik hou wel van dat zachte, maar toch kleur.
Zelf weer eens full face, dus ook foundation... moet niet gekker worden!
Paars op mijn ogen en Really Me op mijn lippen, die begint ook wel steeds meer favoriet te worden
[ [url=m/o5V1fr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h2yGYT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Mooi Eline dat donkere, al staat het paars mooier
Avelien mooie look weer ! Je gaat erg vooruit !
Emmaa_ schreef:@Eline: ik heb idd wat wallensmeer op dit moment helemaal geen foundation of concealer, alleen wat poeder om m'n gezicht relatief matte te houden. Maar zal eens wat proberen! M'n gezicht is nu weer redelijk rustig dus concealer e.d zou weer moeten kunnen
lovemaylo schreef:Ik wil nog even zeggen...shizzel wat een gave aankopen heb je gedaan!!!
Mag ik vragen waar jij die opberg laatjes vandaan hebt? of alleen in het buitenland te koop?
Shizzel schreef:lovemaylo schreef:Ik wil nog even zeggen...shizzel wat een gave aankopen heb je gedaan!!!
Mag ik vragen waar jij die opberg laatjes vandaan hebt? of alleen in het buitenland te koop?
Het merk Muji! Het is online te bestellen (de Duitse site gaat binnenkort weer online dus je zal dan via de UK site moeten bestellen) maar de verzendkosten waren rond de £30 dus vond ik een reis naar Londen beter besteed geld en kon ik ze daar meteen halen.Ze zitten bijv. ook in Düsseldorf, als je daar sneller komt, of uiteraard via de site.
Ja, ze zijn wat duurder dan die je vinden zal bij Kruidvat/Primark, maar ik vond de knopjes waarmee je die opent te kinderlijk en daar zou ik me enorm aan gaan storen, dus ja, dan maar iets duurder waar ik met plezier naar kijk.
Anoniem schreef:*kruip even onder meeleessteen vandaan*
Shizzel, als je je haar in een gekke kleur wilt, raad ik je albosuul Kinky Kappers aanEn ik zeg ook, gewoon doen! Eens in je leven moet je haar een gekke kleur gehad hebben vind ik
[ [url=m/fCKeeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
*kruipt weer onder steen*