Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Allemaal echt supergoed bedoeld,je kan dit doen,je kan dat doen,je moet daarheen bellen.Het punt is: de zorg is niet meer zoals die was,het is echt een ramp.Serieus,ze laten je gewoon barsten. En ja, ook als je je niet laat afschepen.Ze sturen je overal door naar een ander,en die weten van niks,of sturen je terug.En al helemaal de Gemeente! die zijn echt erg.
Op de p.c. is het allemaal duidelijk te vertellen,zeker weten,maar in RL doen ze gewoon [bijna] niks voor je.
Ik hoop echt dat je alsnog snel de hulp krijgt die jij ow zo nodig hebt TS.
gohya schreef:Allemaal echt supergoed bedoeld,je kan dit doen,je kan dat doen,je moet daarheen bellen.Het punt is: de zorg is niet meer zoals die was,het is echt een ramp.Serieus,ze laten je gewoon barsten. En ja, ook als je je niet laat afschepen.Ze sturen je overal door naar een ander,en die weten van niks,of sturen je terug.En al helemaal de Gemeente! die zijn echt erg.
Op de p.c. is het allemaal duidelijk te vertellen,zeker weten,maar in RL doen ze gewoon [bijna] niks voor je.
Ik hoop echt dat je alsnog snel de hulp krijgt die jij ow zo nodig hebt TS.
spicegirl schreef:als jij het binnen 24 uur kan regelen bij de gemeente Ridderkerk, be my guest.
laatste afdeling was oncologie. gaan niet over thuiszorg.
die verwijst ons naar de HA , die er niet is.
overdracht naar wie ?
benodigde hulpmiddelen hoef je niet te benoemen, als je een thuiszorg heb gekozen.
eerst intake..
en die duurt ?
jazeker
spicegirl schreef:vandaag een redelijk goede dag gehad !
mijn dagen verlopen, zoals de nacht ervoor. goede nacht ->goede dag..
dit topic liep 30 september 1 jaar (m ijn eigen jubileum gemist)
is dit een record ?
hoop hem nog lang te verlengen
spicegirl schreef:vandaag een redelijk goede dag gehad !
mijn dagen verlopen, zoals de nacht ervoor. goede nacht ->goede dag..
dit topic liep 30 september 1 jaar (m ijn eigen jubileum gemist)
is dit een record ?
hoop hem nog lang te verlengen